piątek, 15 czerwca 2018

13. Orzeźwienie idealne... White Tea & Bergamot Goose Creek Candle


Witajcie Kochani! :)

Upały ostatnio nie odpuszczają i dają się we znaki każdemu. Który(a) świecomaniak(czka) w takie dni lubi palić zapachy ciężkie, jedzeniowe? Niewiele osób by się tutaj znalazło. ;) Wiadomo wszem i wobec, że ja należę do grupy tych "dziwaków", którzy czekoladkę i ciasteczko lubią palić zawsze, niezależnie od warunków atmosferycznych. Czasami jednak i ja mówię STOP "jedzeniówce" i stawiam na zapachy rześkie, takie, które uraczą moje zmysły orzeźwieniem. 

White Tea & Bergamot Goose Creek Candle


To jedna z tych "Gąsek", która znika ze sklepów w trybie natychmiastowym, kiedy tylko się pojawi. Jako miłośniczka Goose Creek zapragnęłam i ja odkryć fenomen tego zapachu. Wizualnie świeca wygląda przepięknie- etykieta przedstawiająca białą filiżankę w towarzystwie książek i żonkili sprawia, że uśmiech sam pojawia się na mej twarzy. To takie typowe dla mnie i dla "Gęsi" :D Cóż poradzę, że uwielbiam ich etykiety! :) Przechodząc już do samego zapachu, to szczerze nie dziwię się, że tak wiele osób go uwielbia! To w najczystszej postaci herbata, niekoniecznie Earl Grey, stawiałabym na zieloną, z cytrynką, doprawiona bergamotką... Czy mogło być piękniej? Całość absolutnie nie jest słodka, a rześka, z charakterystyczną goryczką. Idealny zapach na lato, który szczerze polecam. :) Jeżeli jednak mogłabym coś zasugerować, to polecałabym zakupić najpierw wosk z tego zapachu, co pomoże Wam uniknąć ewentualnego nietrafionego zakupu, ponieważ White Tea & Bergamot nie jest zapachem, który podpasuje każdemu. Ja jestem nim oczarowana i z pewnością będzie mi on towarzyszył w niejeden upalny dzień. :)



Ściskam,
Martyna :)

8 komentarzy:

  1. wow,zielona herbata w zapachu to coś co mogę polubić,zwykle w upały wybieram coś a'la bawełna,ale herbatkę też chętnie bym zapaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny zapach innej firmy i na lato jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach jest ładny, ale nie lubię herbacianych świec. Wolę herbatę pić, w ogromnych ilosciach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to czekoladkę i ciasteczko jeść lubię zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka jest zdecydowanie moim ulubieńcem z gąsek! Odkąd ją dorwałam, praktycznie codziennie ją palę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczka o zapachu herbatki? Fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Etykietka i mnie przyciągnęła. Uwielbiam zapach herbaty, smak też :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger