wtorek, 1 grudnia 2020

113. Witamy grudzień... Magia Zapachów, Twig, Take me to the, Mikani, Lab of scent


Witajcie Kochani! :)


No i nadszedł.. Grudzień :) Niesamowite, jak czas szybko leci, pamiętam jeszcze zeszłorocznego Sylwestra :D W sumie dobrze, że rok 2020 powoli dobiega końca, daj Boże, aby przyszły przyniósł promienie nadziei i szczęścia ludziom..

Dzisiaj mam dla Was ponownie garść świec sojowych różnych polskich marek, głównie już w świątecznych klimatach :)


Take me to the... Mandarin & Cinnamon


Pierwsza propozycja to klasyka, która dosyć często już się u mnie w postach ostatnio przewinęła. Soczysta, słodka mandarynka z cynamonem to iście świąteczny duet, no bo jak Boże Narodzenie, to i mandarynki :D Tak naprawdę gdybym nie wiedziała, że jest to mandarynka, a nie pomarańcza, nie rozróżniłabym tych owoców. Słoiczek mamy tutaj klasyczny- grube, ciemne szkło, jeden knot, świeca pali się bez problemów, aromat ładnie rozchodzi się po pomieszczeniu. :) Polecam ten zapach wszystkim, to będzie wierny towarzysz przedświątecznych przygotowań :) 


Magia Zapachu Magia Świąt


Tutaj mamy coś w podobnym klimacie, czyli połączenie nut cytrusowych z przyprawami korzennymi. Nazwa świecy jest tutaj bardzo trafna. Pomarańcza, cynamon.. Kompozycja również odpowiednia dla każdego w grudniu :) Nastraja świątecznie! Świeca technicznie problemów nie sprawia, zapach jest doskonale wyczuwalny w pokoju. 


Mikani Mon Cheri, Świąteczna radość


Nadal pozostajemy w klimacie świąt :) Propozycje tej marki to wiśniowa, cukiereczkowa kompozycja Mon Cheri, która jest moim faworytem spośród tych dwóch świec, natomiast Świąteczna radość pachnie słodką dynią z przyprawami, czyli takim apetycznym ciachem dyniowym :D Można zgłodnieć. Słoiczki są absolutnie urocze, minimalistyczne, ale ten sznureczek robi robotę :) Świece palą się bardzo dobrze, a zapach jest dobrze wyczuwalny. 

Lab of scent Gingerbread, Pumpkin Pie


Lab of scent serwuje nam same pyszności- tradycyjny aromat piernika, słodkiego, korzennego, oraz ciasta dyniowego- kremowego, maślanego, baaaardzo słodkiego :D Oba zapachy z miejsca skradły moje serce, ponieważ uwielbiam "jedzeniowe" kompozycje, a te dwa maluszki trafiają w mój gust :) Obie świece nie sprawiają technicznie problemów, mają bardzo dobrą moc. Polecam smakoszom ;) 

Twig Gingerlove, Magia Świąt, Świąteczny czas


No i kończymy posta iście świątecznie. Piękne słoje z matowego, czarnego szkła z drewnianymi wiekami skrywają w sobie zapachy idealne na okres przedświąteczny. Gingerlove pachnie tak, jak się nazywa- aromatycznym piernikiem, Świąteczny czas natomiast jest połączeniem nut owoców cytrusowych z wyraźnymi tonami sosnowych igiełek i lekkich przypraw, z kolei Magia Świąt pachnie dla mnie po prostu świętami, inaczej nie mogę tego zapachu opisać :) Całe trio ma super moc w paleniu, nie sprawia problemów. Polecam, może obdarujecie nimi kogoś bliskiego? Wyglądają przepięknie! 


Ściskam, 
Martyna :) 




24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba design świec od Twig, dzięki swojej prostej formie wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te piernikowe zapachy mnie ujmują :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Martyno :)
    Ja też się cieszę na koniec tego roku. Mam nadzieję, że Nowy 2021 będzie lepszy :)

    Wszystkie te świeczki są cudowne <3 Kocham takie nawiązujące do świąt zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie powyższe świeczuszki mają coś w sobie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdą bym z chęcią przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zapachy od razu sprawiają, że czuć magię świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda pięknie się prezentuje. Ta pierwsza najbardziej wpadła mi w oko... już czuję jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę ja jestem wielką fanką tych małych świeczek. Ale mam ochotę w ty roku zapalić i zaopatrzyć się w sumie najpierw w jakąś wiekszą. Jakaś o zapachu pierników chyba byłaby idealna :D
    by-tala.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie bym przygarnęła :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham świeczki, szczególnie te z zapachami świąt. Chyba muszę wyprobowaac te od twig :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to wszystkie te zapachy przypadły mi do gustu i chętnie bym je przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci, zaglądam do Ciebie i zaglądam ... czytam o tych pięknych świeczkach i aż zapragnęłam sama wypróbować kilka świec! Zamówiłam dwie sojowe świece u dziewczyny, która jest z mojej okolicy i robi takie sama w domu. Zapachy są obłędne! jabłko z cynamonem i ogórek z arbuzem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachniało świętami :) Lubię połączenie cytrusów i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się popsikałam dziś perfumami z nutą pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A porpo korzennych klimatów... kocham ciastka ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post,thanks for sharing!!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  17. Magia Świąt zapachów u Ciebie. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj zgadzam się z Tobą, że niech się już ten rok kończy...Oby następny był dużo lepszy, tego również nam życzę! Jeśli chodzi o zapachy; aromatyczny piernik to zdecydowanie coś, co potrzebuję na święta :D Piękne zdjęcia, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapachy idealne na ten miesiąc, chętnie przygarnęłabym je wszystkie!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie korzenne, cynamonowe w połączeniu z cytrusami to jest teraz coś wspaniałego przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piernikowe, jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam się do życzeń. Oby przyszły rok był o wiele bardziej radosny. Szczerze na to liczę. Świeczki w świątecznych klimatach to moim zdaniem najpiękniejszy zapach jaki może być! 1,2 i 4 najbardziej mnie zaciekawiły :) Choć najchętniej przytuliłabym je wszystkie ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach zaprezentowanych świec na pewno by mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta to dobra okazja do wypróbowania nowych zapachów w domu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger