sobota, 27 lutego 2021

125. Nowości... Popkulturalnia, Pracownia Świec Sojowych, Monko Candles, O soje miło, Sensoya, Aloni Candle, Pracownia zapachów


Witajcie Kochani! :)


Ale jest pięknie! Czuć wiosnę :) Tym pięknym, sobotnim popołudniem zapraszam Was na garść moich opinii o kolejnych świecach sojowych. Zapraszam! :)


Popkulturalnia Yen, Bat


Posta rozpoczynamy od czegoś, nad czym chciałam się rozpisać dłużej :) Czy można połączyć kulturę- filmy, seriale, książki ze świecami? Tak! I Ania z Mydlarni Popkultura robi to genialnie! Prócz mydełek tworzy właśnie takie pachnące cuda i tak Yen inspirowany jest "Wiedźminem" i pachnie przeobłędnie słodkim bzem :) Jeśli ktoś tak jak ja kocha bez, musi wypróbować ten zapach :) 



Drugi zapach, Bat, inspirowany Wampirami pachnie prześliczną, perfumowaną, lekko słodką jeżyną. Bajka! Polecam Wam obie kompozycje, są naprawdę piękne, przemyślane, niepowtarzalne :) 


Pracownia Świec Sojowych Puder 


Tutaj mam coś dla fanów świeżości :) Puder- zapach bezpieczeństwa, świeżości, misia :D Jeśli miałabym go zobrazować, pachnie jak świeżo wyprany misio, albo kocyk dziecięcy. Kompozycja delikatna, kojarząca się z czystością i dzieciństwem. Spodoba się fanom "praniowców". 


Monko Candles Romantyczna ballada


Co prawda jest juz dawno po Walentynkach, ale zapach miłości jest dobry o każdej porze, każdego dnia :) Romantyczna ballada pachnie piękną, słodką, upojną wręcz różą. Czasami mam wrażenie, że jest też tam coś jednocześnie cytrusowego, ale i słodkiego, taki cytrynowy cukierek :) Nie jest to zatem typowo różany zapach, dla mnie to plus. Mega przyjemna propozycja :) 


O soje miło Karmel


Coś słodkiego też musi się znaleźć :D Co powiecie na karmel? Ale nie taki przypalony cukier, tylko maślany, słodki, jak domowe krówki :) Fani nienachalnej słodyczy w świecach będą usatysfakcjonowani :) Piękne, białe, matowe szkło i drewniane wieczko dodają uroku świecy. Tę słodycz pokochałam, nie idzie w boczki :D


Sensoya Cynamonowe ciasteczko 


Kolejny słodki gagatek, ale tym razem jest to cynamonowe ciasteczko, chociaż szczerze- gdy wącham ten zapach to mam przed oczami widok takich świeżo wyjętych z piekarnika, babcinych cynamonek. Ślinka cieknie! Lubicie zapach takich cynamonowych bułeczek? Voila! Zapach dla Was, słodycz bez wyrzutów sumienia :) 


Pracownia zapachów Odprężenie 


Zmieniamy klimat na moment :) Pracownia zapachów proponuje nam kompozycję Odprężenie, która określana jest jako cytrusowo-kwiatowa. Ja się z tym zgodzę, z tym, że dominują tutaj jednak soczyste nuty owoców cytrusowych :) Super propozycja na wiosnę, zapach z gatunku tych, które dodają energii :) 


Aloni Candle Prosecco Rose, Pink Sands 


Marka Aloni Candle proponuje nam dwie kompozycje- jedna, którą widzicie powyżej to Różowe Piaski, czyli zapach i cytrusowy, i lekko kwiatowy, nieco wodny i słodki :) Bardzo kobiecy, nienachalny. Ja tutaj po prostu czuję tropiki :D Plażę, tytułowy różowy piasek, błękitną, przejrzystą wodę.. Chcę tam być :) 



A może dobre winko? :D Prosecco Rose to właśnie zapach musującego, słodkiego wina :) W sumie nic więcej dodawać nie trzeba. Wspomnę jeszcze o wyglądzie świec- proste, estetyczne słoje w dwóch kolorach- bieli i czerni będą pasowały do każdego wnętrza. Nieprzekombinowana etykieta jest atutem dla minimalistów :) Polecam! 


SoYo Słodka wanilia 


Kończymy na słodko, piękną, puchatą, mega mega słodką wanilią :) Zapach prosty, ale w swej prostocie piękny. Fani czysto waniliowych zapachów- coś dla Was :) Mnie, jako fance wszystkiego, co słodkie, tylko w to graj :) Waniliowy, słodki, no obłędny :D



Ściskam, 

Martyna :) 




20 komentarzy:

  1. Puder idealnie wpisywałby się w aktualną, lekko wiosenną, aurę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantyczna ballada do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeca o zapachu wina mocno mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach słodkiego wina?
    Chciałabym taką świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda z tych świeczek mnie zainteresowała, ciekawa jestem ich zapachu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. te słodkie zapachu zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno się zdecydować; każda kompozycja zapachowa kusi na swój sposób :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampiry to moje klimaty, więc Bat biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dwa zapachy mogłyby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że teraz jaki duży wybór świec sojowych. są bez porównania zdrowsze od tych parafinowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosecco Rose mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cynamonowe ciasteczko będzie moje! :D Uwielbiam zwłaszcza zimą, ale jeszcze wiosna całkowicie nie przyszła więc chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne! Wszystko chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach wina - to musi być coś :) dodatkowo poproszę karmel :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach Bat wydaje się idealny dla mnie 💕

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger