sobota, 25 kwietnia 2020

68. Pierwsza styczność z marką... Vanilla Bean, Apple Cinnamon, Island Paradise, Tranquility Candle Warmers


Witajcie Kochani! :)

Uwielbiam ten moment, kiedy mogę Wam przedstawić swoje wrażenia po poznaniu zapachów nieznanej mi marki, a ta chwila nadeszła właśnie dzisiaj! Mam dla Was pachnącą czwórkę, także usiądźcie wygodnie, zrelaksujcie i.. poznajcie te kompozycje razem ze mną! :)

Vanilla Bean Candle Warmers 


Recenzję rozpoczynamy od mojego ulubieńca, czyli pięknej, otulającej wanilii, której jestem fanką w każdej postaci i w każdym wydaniu. Tutaj mamy ją zaserwowaną w sposób niezwykle otulający właśnie, absolutnie nie spożywczy, a bardziej satynowo-kaszmirowy. Polecam gorąco! :) Jest słodko, ale z klasą.

Island Paradise Candle Warmers 


Tutaj sytuacja jest prosta, albowiem ten wosk świetnie odwzorowuje klasyczny duet ananasa i kokosa, czyli Pina Colada :D Ja nie jestem fanką takiego połączenia, ale zwolennicy będą ucieszeni, ale uwaga! Moc kostki wosku jest przeogromna! Także radzę uważać :)

Apple Cinnamon Candle Warmers 


Lubicie otulić się zapachem jabłuszka doprawionego cynamonem? Voila! To coś dla Was! Idealnie wyważona, apetyczna kompozycja genialnie sprawdzi się jesienią, kiedy to właśnie takie klimaty cieszą najbardziej :D Nie przepadam za cynamonem, ale tutaj jest on niezwykle przyjemny :)

Tranquility Candle Warmers


Na zakończenie świeca! :) Wizualnie przepiękna, kocham taki błękitny kolor, no i to drewniane wieczko i matowy słój- cudo! Jest to świeca z linii stworzonej do aromaterapii, jest wyposażona w dwa knoty, jest sojowa :) Kompozycja przypadnie do gustu osobom, które lubią drzewo sandałowe i wszelkie "kadzidlane" zapachy, ja tutaj lotosa nie wyczuwam, a drewno i kadzidlane nuty i owszem :D Pamiętajcie, że odbiór zapachu to sprawa indywidualna ;) Nie jest to jednak zapach z gatunku tych bezpiecznych na przykład na prezent. Lepiej wcześniej go poznać  :)

Cały asortyment marki znajdziecie na stronie dystrybutora Pachnąca Wanna.


Ściskam, 
Martyna :) 

54 komentarze:

  1. Ja również nie przepadam za zapachem Pina Colady, ale reszta jak najbardziej by się u mnie sprawdziła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Waniliowy wosk przypadłby mi prawdopodobnie go gustu. <3 Ostatnia świeca chyba też. Opakowanie jest piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zapachy:) Świeca bardzo ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wanilia nie dla mnie :D Jabłko z cynamonem najbardziej mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak zrobiło się miło od samego czytania pięknie zapachniało. Cynamon to jest to co lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam do czynienia z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  7. W mój gust nie trafiłaś :D Bo ani wanilii, ani pinacolady, ani korzennych świec wąchać nie lubię :D. Marki nie znam, ale chętnie się zapoznam jeśli będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja teraz nie palę wosków wolę perfumy rozpryskać w mieszkaniu;p

    OdpowiedzUsuń
  9. za każdym razem jak u Ciebie jestem to kminię, że zdecydowanie za mało palę świec ;) musze to w końcu zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A u Ciebie znów kochana pachnąco :). Ta ostatnia ma piękną oprawę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przy maluszku nie pale póki co niczego

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiła mnie ta pinacolada :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja właśne bym na lato z chęcią tą pina colade wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowania są piękne, ciekawe czy zawartość przypadłaby mi do gustu, pewnie tak, kocham zapachy! :) Jednak najlepiej ocenić jak już się wypróbuje na własnym nosie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja uwielbiam zapach pinacolady i chętnie bym powąchała jak to pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki, bardzo przypomina klasykę Yankee Candle :) Uwielbiam świece i woski zapachowe, więc Twoje propozycje na pewno przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja chyba poproszę wanilie :D Sam kokos byłby najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda prezentuję się pięknie! Wanilia tym razem chyba przekonuje mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Island Paradise Candle Warmers pewnie zakochałabym się od razu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Me encantó el post, gracias por compartirlo. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jabłka z cynamonem kojarzą mi się ze świętami ale pina colada! Lato! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzy pierwsze zapachy bardzo lubię, a ostatni chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tez kocham waniliowe zapaszki zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie prezentują się te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale chętnie bym się przekonała czy polubię :)Muszę kiedyś sprawić sobie takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie jabłko z cynamonem <3 Kocham to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam biorę wszystko co ma w sobie kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, jakaś nowa firma. Widzę, że woskowi producenci pojawiają się jak grzyby po deszczu. To chyba dobrze, nie ulegniemy znudzeniu ;p. Vanilla pewnie by do mnie nie przemówiła, za pinacoladą nie przepadam zbytnio, ale jabłko i cynamon to kombinacja, którą uwielbiam. Jak będzie nam kiedyś po drodze, to z chęcią zapoznam się z tą marką. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze czasem wypróbować nowe marki, to prawda :) A tym bardziej te nieznane, które przy takim rynku mogą mieć problem z wybiciem się! Określenie "otulająca wanilia" mnie rozczuliło. Uwielbiam to, jakie epitety towarzysz! Kochana, ja jestem zaintrygowana duetem ananasa i kokosa :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie nie kojarzę marki, sporo jest ich na rynku. Przyznam że chętnie przetestowałabym powyższe wersje w moim kominku:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kokos, wanilia... To moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza pozycja zainteresowała mnie najbardziej,, uwielbiam wanilię pod każdą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz widzę tą marke😃 produkty naprawdę ciekawe😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładnie prezentuje się ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wanilia <3
    cudownie musi pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  36. czym dziś pachniesz?:D może oprócz wosków będziesz też o perfumach pisać?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej marki ale chętnie ją poznam, zaraz przejrzę asortyment sklepu. Kusi mnie wanilia oraz jabłuszko z cynamonem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. I love using wax melts, these all sound so lovely! I've not tried their wax melts before xo

    Gemma | Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapach cynamonu z jabłkiem uwielbiam :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kusisz mnie tym zapachem Pina Colady i cynamonu z jabłkiem :D, a to zdecydowanie nie jest miesiąć na nowe świeczki. Zwłaszcza, że dopiero wczoraj odebrałam paczkę z 6 sztukami Goose Creeka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię waniliowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dwa pierwsze już bez wąchania jestem pewna, że by mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Island Paradise to taki wakacyjny się wydaje :) Lubię zapach pinacolady latem :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger