sobota, 23 maja 2020

70. Tak pachnie maj... Wild Lilacs Milkhouse Candle


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj wrzucam Wam taki króciutki post o moim ostatnim odkryciu zapachowym.. :) Przenieście swoje zmysły do ogrodu pełnego...

Wild Lilacs Milkhouse Candle 


... pełnego bzu! Maj kojarzy mi się niezmiennie z zapachem bzu- dorodnych, fioletowych kwiatuszków, zielonych listków.. Ten wosk od mojej ulubionej, sojowej marki właśnie tak pachnie, jak najprawdziwszy bez. :) Czysty, botaniczny zapach przywodzi na myśl piękne wspomnienia z dzieciństwa.. Coś pięknego! Jak już wspomniałam, wosk jest wykonany z mieszanki naturalnych wosków- sojowego i pszczelego, także czysta natura :) Opakowanie produktu jest ogromne, kostkę dzielę na ćwiartki, także to mega ekonomiczne :D No i zapach- obłędny wiernie odwzorowany i mocny. Jeśli kiedyś natkniecie się na produkty tej marki, bardzo polecam! Myślę, że każdy znajdzie w ofercie coś dla siebie :)


Ściskam, 
Martyna :) 

49 komentarzy:

  1. Bez jest piękny kocham tą woń dlatego wosk jak najbardziej do mnie trafi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach bzu, otaczam się nim każdego dnia ;p zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię zapach bzu <333 Uwielbiam maj właśnie za ten cudowny zapach u mnie na podwórku :) Mam całkiem sporo drzew bzu więc zapach jest wyczwalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach bzu jest przepiękny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu, musi pięknie pachnieć. <3 Fajnie mieć w domu taki wiosenny zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boze ja nawet zapomnialam jak bez pachnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez ma piękny zapach, ale szybko mnie od niego mdli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love it how May is the month of flowers
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, no myślę, że spodobałby mi się ten zapach :)

    Życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham zapach bzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach, więc czuję się skuszona :). Tym bardziej że w świecach bez rzadko prezentuje się naturalnie i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo to zdecydowanie zapach dla mnie!!!! Kocham bez i przyznaję się, że często sięgam po świeczki i woski o takim zapachu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham i wielbię woski bzowe:D mój ukochany to Lilac z yankee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham zapach bzu, więc i ten wosk musi znaleźć się w moich zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham zapach bzu, więc kto wie, może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham bez - jego kolor, zapach więc i ten zapach już pokochałam :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zapach bzu :D Dobrze wiedzieć, że ten wosk tak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam bez, więc ten zapach na pewno by mnie zachwycił :) Nie miałam jeszcze produktów tej marki, więc tym bardziej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię zapach bzu, miałam kiedyś wosk, świecę i był świetny. Aktualnie mam kwiaty bzu z wazonie i mogę cieszyć się aromatem codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ja zbijam piąteczkę chyba z wieloma tutaj - Maj to moje urodziny i wiele innych, ważnych świąt i rocznic, ale maj to również BZY, które KOCHAM ♥ i taki zapach to ja mogłabym używać codziennie i wąchać go zawsze i wszędzie ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. wow kochana ale piękne zdjęcie <3 Bardzo mi się podoba :) a perfumy UWIELBIAM <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach bzu uwielbiam! Przyznaję, że nie miałam do czynienia z tą marką, ale mega mnie zaciekawiłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa recenzja. Liliowy zapach jest bardzo popularny w moim kraju.

    OdpowiedzUsuń
  24. "botaniczny zapach" niby dobrze to ujęłaś ale jednak chciałabym tego powąchać. Czyli chyba cel został osiągnięty. Jestem zainteresowana. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielboam zapach bzu, więc pewnie ten wosk by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam bez. Za to, jak cieszy oko, i za to, jak cudnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zanurzyłbym się w takim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurteczka, zachęciłaś mnie bardzo, poszukam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zapach bzu :) Mi też maj kojarzy się najbardziej z jego wonią :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam że wcześniej nie spotkałam sie z tą marką:) Zapach bzu bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach bzu, na pewno by mi się spodobały te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam bez! Więc domyślam się, że od razu zakochałabym się w zapachu tego wosku. W dodatku taki naturalny! Świetnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie maj kojarzy się z piosenką Golców! I maturami! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham zapach bzu, więc zapisuję sobie ten wosk do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam zapach bzu więc z chęcią wypróbuję ten produkt!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Lovely photo and I love the smell of lilac too.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bez wspaniale pachnie, szczególnie ten żywy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham zapach bzu w rodzinnym domu na wsi mam kilka krzaczków bzu i uwielbiam je zrywać i dekorować nimi pokój :) Bardzo chetnie wypróbuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I love the scent of lilac,
    nice review.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger