środa, 7 października 2020

94. Dawka soczystej energii z odrobiną słodyczy... Vanilla & Grapefruit Candela


Witajcie Kochani!


Na dzisiaj mam dla Was coś super, bo promocję, a promocje lubi chyba każdy :D Ostatnio miałam przyjemność testować świecę nowej, polskiej marki świec sojowych, a dzięki właśnie tej promocji będziecie mieli szansę również się bliżej przyjrzeć ofercie firmy. Zapraszam dalej! :)


Vanilla & Grapefruit Candela


Przezroczysty słoik po brzegi wypełniony ręcznie rozlewanym woskiem sojowym- prosto, klasycznie, dla mnie dobrze :) Bardzo cenię sobie prostotę i minimalizm. Co jest fajnym pomysłem to to, że świeca ma korkową zatyczkę. Mamy tutaj jeden, wykonany z bawełny knot. Świeca nie ma problemu z dopaleniem się do ścianek :) Kompozycja, która wpadła w moje łapki to energetyczne połączenie cierpkiego grejpfruta z subtelną nutą wanilii, która nie jest zbyt wyczuwalna, mniej wprawiony nos może jej w ogóle nie wyczuć ;) Zapach idealny na upalne lato, ale i na jesień, co by dodać sobie trochę energii i witalności oraz aby przegnać jesienną szarugę :D No i teraz obiecana promocja! Na hasło zapachempisane macie ofertę 2+1 na świece marki Candela. Dostępne są trzy zapachy: drzewo sandałowe, bazylia z pomarańczą no i grejpfrut z wanilią właśnie :) Celem złożenia zamówienia napiszcie wiadomość na adres mailowy candelaorganic@gmail.com.



Ściskam i życzę miłych zakupów, 

Martyna :) 

16 komentarzy:

  1. Wanilia i grejpfrut? Myślałam, że to nie może się udać, a tu niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oferta promocyjna bardzo korzystna. Ja aktualnie stawiam na kadzidło, ale będę pamiętać, że polecałaś te świece naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak, zaczął się już u mnie sezon na świecie i chociaż mam zapasy... To wanilia zawsze mnie przekona, ale to zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh ja chyba jeżeli chodzi o świece to uwielbiam wszystkie zapachy. :D Mogłabym właściwie mieć cały pokój w różnych świeczkach.. przyznam, że niestety tych sojowych jeszcze nie miałam. Muszę koniecznie kupić. :) A czy są jeszcze inne zapachy?

    OdpowiedzUsuń
  5. o ludu świata toż to musi być genialne połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie dla mnie i fajnie wizualnie się prezentuje z tym korkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zapach grejpfruta :) Połączenie tego soczystego owoca z wanilią to musi być petarda! *. *

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe połączenie :) takiego jeszcze nie widziałam i chętnie bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję w końcu przerzucić się na te sojowe choć ciężko, bo te zwykłe są na wyciągnięcie ręki, szczególnie moje ulubione podgrzewacze... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz tymi zapachami :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki! Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale z chęcią ją wypróbuje. Pozdrawiam :)
    Zapraszam na swój post :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/pedzle-czyste-jak-nowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Grejpfrut z wanilią- bardzo nietypowe połączenie, ale oba zapachy solo lubię, to może razem też by mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach grejpfruta działa moim zdaniem niezwykle energetycznie, pobudzająco. Mam wrażenie, że nawet inne cytrusy, cytryna czy pomarańcza nie dają takich efektów :). Przypuszczam, że w połączeniu z wanilią pachnie super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe połączenie. A wygląd tej świeczki bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger