piątek, 7 maja 2021

136. Poznajemy nowe... Zdrowy Domek, Nietoperek, Wosk w słoiku, Handmar Candles, Świeca Sojowa, Bosco Atelier, Naturalne Świece Sojowe, Ekologiczna, Subtle Graze Candles


Witajcie Kochani! :)


W końcu zebrałam się, żeby naskrobać tego posta :D Ostatnio tak wiele się u mnie dzieje, a i ogólnie energia jest dosyć kiepska.. Brak mi i czasu, i nawet chęci na palenie świec :( Mam nadzieję, że z Wami jest lepiej, że jesteście w lepszej kondycji :)

Tymczasem zapraszam do lektury :)


Zdrowy Domek Kwiat Wiśni 


Na początku świeca, która jest moją ulubioną spośród wszystkich dzisiejszych recenzowanych :) Kwiat Wiśni- a pachnie soczystą, dojrzałą wiśnią, nie kwiatem, i za to kocham ten zapach! Przepiękna wizualnie, zapachem przywołuje błogie lato i jego smaki.. Jeśli kochacie wiśniowe, czereśniowe zapachy, to coś zdecydowanie dla Was :) Mocno owocowy, słodziutki, soczysty! Apetyczny :D


Nietoperek Wiosenny poranek


Propozycją od manufaktury Nietoperek jest świeca o nazwie Wiosenny poranek. Nazwa sugeruje mi zapach budzącej się do życia natury.. Faktycznie! Zapach odbieram jako mocno kwiatowy, botaniczny (wyróżniam tutaj konwalie), a wszystko to ma kremową otoczkę.. Urocza kompozycja dla fanów kwiatowych nut :) Jak wspomniałam, najmocniej tutaj wychwytuję konwalie :) 


Wosk w słoiku Owoce leśne


Tutaj mamy coś dla fanów już stricte owocowych nut- owoce leśne :) Nic dodać, nic ująć- ta świeca to bogactwo jagód, malin, porzeczek, borówek.. Smaki lata :) Mocno owocowe, słodkie, soczyste- dla wielbicieli owocków w zapachach must have :) Zwróćcie uwagę na uroczy słoiczek- prostota ma swój niepodważalny urok :) 


Handmar Candles Owoce lasu


.. I kolejna świeca o podobnych nutach owoców lasu, tym razem od Handmar Candles :) Ponownie mamy tutaj bombę owocową- jagódki, malinki, porzeczki.. Muszę przyznać, że ślinianki pracują :D Podkreślę, że zapach nie jest sztuczny, pachnie jak kosz przepełniony wspomnianymi owocami :) Na wiosnę i lato to super propozycje :) 


Świeca Sojowa Gruszka/Owoce lasu/Mango i papaja


Ponownie owocaśna kompozycja :D W tym jednak przypadku, prócz nut owoców lasu, mamy dodatek mango i papai, gruszki :) Nut jest tak dużo, a wszystko tak się składa w całość, że nie jestem w stanie wyodrębnić pojedynczych nut :) W tym przypadku zapach jest w moim odczuciu bardziej "kosmetyczny" aniżeli stricte owocowy- nie pachnie jak naturalne owoce, to bardziej zapach owocowego żelu pod prysznic czy balsamu, masła do ciała czy mgiełki zapachowej :) Jeśli zatem bardziej przypadają Wam do gustu owocowe nuty o wydźwięku kosmetycznym, polecam :) 


Bosco Atelier Truskawki na torcie


Pora na deserek :D A co na deserek? Truskawkowy tort! :) Truskawki na torcie- taką nazwę nosi świeca od Bosco Atelier. Muszę przyznać, że liczyłam na mocniej wyczuwalne nuty biszkopta/ciasta i jakiejś śmietanki, a dla mnie to po prostu zapach samej truskawki :) Uwielbiam zapachy truskawkowe, dlatego złego słowa o tej kompozycji nie powiem, ale pi nazwie jednak liczyłam na więcej tego tortu :D 


Naturalne Świece Sojowe Mango i mandarynka


Owoców ciąg dalszy, dzisiejszy post upływa zdecydowanie pod ich znakiem :) Tym razem mamy mix mango i mandarynki :) Obie nuty wyczuwam, mango jest tutaj słodkie i dojrzałe, a mandarynka nadaje niesamowitej soczystości i tym samym sprawia, że całość nie jest mdląco słodka. Super zapach do odpalenia w ciepłe dni :) 


Ekologiczna Eukaliptus z trawą cytrynową 


Zmieniamy klimat, dosyć owoców :D Od Pani Ekologicznej mamy duet eukaliptusa i trawy cytrynowej. Moi Drodzy, to ideał na upał! Niesamowicie energetyczny, odświeżający, relaksujący- tak bym ten zapach opisała. Jeśli lubicie ziołowe zapachy, cytrusowe, ale nie ostre i gryzące, to coś dla Was :) Tak jak wspomniałam, jest to świeca z kategorii ziołowych, cytrusowych, ale ma w sobie taką łagodność, która łagodzi "szorstki" charakter tych nut. Mam nadzieję, że zrozumieliście :D Mega polecam, w sumie to zapach, który nikogo nie ukrzywdzi, jest dosyć uniwersalny :) 


Subtle Graze Candles In the woods somewhere, Poety Beauty Romance


Jako wisienka na torcie dwie świeczuchy o przepięknych nazwach. In the woods somewhere pachnie dla mnie ziemią- co to znaczy.. Naturą, drewnem, lasem, zielenią.. To kompozycja, która mam wrażenie właśnie miała być hołdem dla życia, natury. Poety Beauty Romance natomiast to zapach niezwykle kobiecy, delikatny, a bardzo wyraźny jednocześnie. Pachnie jak różane perfumy, ale uwaga! To nie są różane perfumy dedykowane starszym Paniom :) Róże w tym wydaniu są szlachetne.. Wyobraźnia działa, zasługa pięknych nazw :) Moim faworytem jest Poety Beauty Romance, aż jestem zaskoczona :) Ale takie zaskoczenia lubię. 



Ściskam, 

Martyna :) 




20 komentarzy:

  1. Tyle słodkich i pięknych zapachów, że ciężko jest mi się zdecydować na ten jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem kilka zapachów dla mnie :). Brałabym je wszystkie, szczególnie owoce lasu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam kiedyś, zapachy owocowe średnio mnie kręcą. Z tej gromadki wybrałabym więc Eukaliptus z trawą cytrynową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie chcę świeczkę o zapachu eukaliptusa z trawą cytrynową!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza nazwa z tym nietoperkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. In the woods mnie mocno zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej sporo nowości dla mnie ; ) Bardzo ciekawe
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Such romantic candles! They look so lovely. Sounds amazing!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mango i mandarynka na pewno dają sporego energetycznego kopa swoim zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę wszystkie w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Such lovely new candles! Would love to buy some new ones as well 💐

    Oily & Acne Skincare *

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiat wiśni:) toż to musi być coś dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz patrzę na tę nazwę truskawki na torcie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki w których pojawia się wiśnia, więc ta pierwsza świeca chyba najbardziej przypadła by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla samej nazwy manufaktury Nietoperek mam ochotę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger