wtorek, 20 października 2020

99. Powiedz życiu TAK... Si All Moods


Witajcie Kochani! :)


Na dzisiaj, moi Drodzy, przygotowałam coś dla wielbicielek/ów perfum.. Bo połączenie świec/wosków z ukochanym zapachem jest możliwe, a na to dzisiaj mam niezbity dowód :) Zaciekawieni? :D


Si All Moods


Na pewno kojarzycie jeden z najbardziej popularnych, a zarazem niezwykle kobiecych zapachów od Giorgio Armani. Si przyznaję, że są zapachem mojego życia- elegancki, wyrafinowany szypr z niezwykle kobiecą otoczką- kocham je ponad życie :) Kiedy tylko zobaczyłam wosk inspirowany właśnie moimi Si.. Nie mogłam się oprzeć! Ale od początku. Woski marki All Moods (która jest naszą polską, jej woski i świece wytwarzane są z wosku sojowego) są inspirowane najpopularniejszymi zapachami najsłynniejszych domów mody, m.in. Dior czy właśnie Armani. Prócz zapachów inspirowanych perfumami macie do wyboru również inne kompozycje, jak na przykład Karmelowa Latte :D Mój wosk pachnie Si.. I tak naprawdę jest! Twórczyni kompozycji perfekcyjnie wyszła ta interpretacja. Jeśli kochacie ten zapach i chcecie go czuć nie tylko na sobie, ale i również w całym domu, polecam gorąco! Kostka wosku jest mega intensywna, do wyboru macie różne wielkości tych wosków. Każdy znajdzie coś dla siebie. Widziałam, że w ofercie są również interpretacje La Vie est Belle od Lancome, Dior J'adore czy Good Girl Caroliny Herrery. Do wyboru, do koloru. Ja jestem zachwycona! To na pewno nie ostatni produkt od All Moods :) 



Ściskam, 

Martyna :) 

20 komentarzy:

  1. Lubię Si, także skusiłabym się oj tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie kojarzę tych perfum, ale chętnie bym powąchała, czy to jego, czy wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że napisałaś o tych woskach. Marki kompletnie nie znałam, a chętnie wybiorę kilka zapachów na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, ja lubię tylko wersję si passione reszta jest dla mnie za ciężka . Chodź wiadomo woski i tak pachną trochę inaczej m

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you very much for yout interesting entry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki ale zaciekawiłaś mnie tymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Si, dlatego ten wosk muszę miec.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam SI! Wybieram go zawsze na imprezy, piękny zapach i świetna trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę i jestem zdziwiona, że tak się udało odwzorować zapach :). Zaciekawiłaś mnie, z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajny pomysł z inspircją zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam perfum od Si, ale wiem, że mają wiele zwolenniczek, muszę bardziej zwrócić na nie uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam zapach Si, też mi się podoba :). A taka świeczkaiinspirowana perfumami to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Si to ulubione perfumy mojej mamy, więc już wiem co kupić jej pod choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat za zapachem Si nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger