niedziela, 15 listopada 2020

108. Podróż do Francji... Saint-Tropez Kers


Witajcie Kochani! :)


Chłodną niedzielą zapraszam Was w zapachową podróż prosto do mojej ukochanej Francji- kraju, który niezwykle mnie inspiruje i zachwyca.. :)


Saint-Tropez Kers


Świeca już wizualnie sugeruje nam zapach niezwykle ekskluzywny. Trochę miałam problem ze sfotografowaniem jej, ponieważ słój jest bardzo nietypowy :) Zamiast wieczka mamy szklaną osłonkę, na której przewiązany jest sznureczek z frędzelkami. Pięknie to wygląda trzeba przyznać, aczkolwiek technicznie już niezbyt mi to leży- osłonka nie jest stabilna, szkło jest delikatne, łatwo można świecę po prostu zbić i zrobić sobie krzywdę. Wosk jest sojowy, świeca posiada jeden, podłużny knot drewniany. Samą kompozycję określiłabym jako zielono-kwiatowo-wodną. Co to znaczy? Wyczuwam tutaj cały bukiet białych kwiatów pokrytych rosą, wszystko dopełniają akordy zieleni. Czy tak pachnie Saint-Tropez? Ciężko mi stwierdzić :) Na pewno zapach kojarzy się bezdyskusyjnie z naturą, letnią łąką pełną kwitnących pąków, zielonej trawy. Takie jest moje skojarzenie :) Myślę, że wielbiciele takich kwiatowych zapachów nie zawiodą się na tej kompozycji. Całość jest bardzo przyjemna w odbiorze, spójna, żadna nuta nie wybija się na prowadzenie. Świeca pali się bez problemu, sam zapach ładnie roznosi się po pomieszczeniu. :) Gdyby ta osłonka była stabilniejsza, byłoby idealnie! 



Ściskam, 

Martyna :) 

22 komentarze:

  1. Opakowanie rzeczywiście nie do końca przemyślane, ale trzeba przyznać, że bije z niego luksus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo luksusowo i nietypowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow, wow... co za wygląd! Niczym drogie francuskie perfumy :) Przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeca prezentuje się dostojnie, szkoda, że ta osłonka się nie sprawdza do końca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice candle is very elegant as a decoration.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pięknie i słonecznie, a zapach świecy oraz jej wygląd brzmi zachęcająco ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy zapachy kwiatowe mnie nie urzekły. :C Może kiedyś znajdę taki zapach który bardzo mi się spodoba. Rzewczywiście opakowanie jest dość nietypowe, chyba wolę bardziej standardowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się nietypowo, fakt, ale najważniejsze jest to co jest w środku :) Wspaniała recenzja, bardzo, bardzo chciałabym poznać ten zapach :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie kompozycja zapachowa niespotykana do tej pory. Opakowanie inne niz wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo pewnych niedociągnięć, prezentuje się bardzo ładnie. Zapach z Twojego opisu zapowiada się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja myślałam, ze to flakonik od perfum :). Intrygujący zapach :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale nietypowe opakowanie :) szkoda tylko, że niestabilne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kwiatowe zapachy, więc chyba by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach myślę, że by mi się spodobał, ale wizualnie jakoś mi nie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, genialne opakowanie! :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kwiatowe świeczki. ślicznie się prezentuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając opis zapachu przypomniało mi się jak w dzieciństwie wychodziłam o poranku na dwór... Pokochałabym ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda cudnie, bardzo luksusowo i pięknie- a do tego jeszcze ta kompozycja zapachowa- bardzo lubię takie połaczenia. Coś czuję ,że z miejsca bym tą święczkę pokochała

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Francję :) Świeca idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger