sobota, 20 marca 2021

129. Testów ciąg dalszy... See Sea Candle, by Nika, Zielona pracownia, Moya Candle


Witajcie Kochani! :)


Słoneczną, acz mroźną sobotą zapraszam Was na krótki post z sojowymi świecami. Pierwszy dzień astronomicznej wiosny.. W końcu :D Teraz byle do lata :D Mam nadzieję, że Wasze samopoczucia są świetne, jeśli nie- życzę Wam samych dobrych chwil w nadchodzącym tygodniu! :)


See Sea Candle Vanilla, Fresh Cotton 


No to zaczynamy :) Od marki See Sea Candle miałam przyjemność poznać dwa zapachy- i tak zapach czystej, klasycznej, słodkiej wanilii ukryty jest w większym, przezroczystym słoju, który prezentuje się przebosko, zresztą sami widzicie :) Aromat świeżej bawełny natomiast ukryty jest w tradycyjnym, ciemnym szkle. Moje serducho skradła oczywiście wanilia, która rozkocha w sobie każdego jej miłośnika, propozycja druga będzie idealna dla osób, które lubią świeże zapachy. To fajny zapach do odpalenia po domowych porządkach, daje wrażenie dodatkowej czystości :D Wracając na chwilę jeszcze do wyglądu świec to myślę, że dzięki tym kokardom oplatających świece to idealny pomysł na prezent :) Może na Zajączka? :D


Fasolki wszystkich smaków by Nika


Teraz nawiązujemy do Harry'ego Pottera, którego jestem ogromną fanką i słynnych fasolek wszystkich smaków :) Aromat właśnie tych łakoci został zamknięty w tym kolorowym słoiczku, a wiecie co jest najlepsze? Jak sama twórczyni "ostrzega" nigdy nie wiecie, na jaki "smak" traficie, jak to bywa w tych fasolkach :D Mnie na szczęście trafiła się pyszna, ponieważ pachnie jak ananasowy żelek Haribo :) A te srebrne misie lubię najbardziej :D Super pomysł z serią takich świec, nie sądzicie? :) 


Zielona pracownia Kawa, Wanilia


Pora na coś słodkiego od Zielonej Pracowni :) Mamy tutaj propozycje dla Kawoszy- czysty zapach rozpuszczalnej kawy sowicie dosłodzonej cukrem, oraz klasyczna, puchata, bardzo słodka wanilia dla fanów tego aromatu. Obie kompozycje bardzo przypadły mi do gustu z prostego względu- obie są w klimacie "jedzeniowym" :) Zapachy są autentycznie odwzorowane, co jest ogromnym plusem :) 


Moya Candle Wanilia z kokosem


I ostatnia propozycja w dzisiejszym poście, nadal bardzo słodka. To wanilia, ale tym razem w duecie z kokosem, który przebija naszą wanilię, tworząc finalnie kompozycję o zapachu kokosanek :D Takie mam skojarzenie :) Jeśli lubicie kokosa w wydaniu Rafaello, to ta świeca z pewnością przypadnie Wam do gustu :) Dodatkowo, jako ciekawostkę dodam, że na wierzchu wosku znajdują się wiórki kokosowe, w sumie też ten fakt zasugerował mi, że ten kokos zdominuje cały zapach :D



Ściskam, 

Martyna :) 



20 komentarzy:

  1. Fasolki wszystkich smaków genialny pomysł :D Jestem fanka Harrego więc przemawia do mnie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fasolka wszystkich smaków super pomysł, ale obawiałabym się, gdybym trafiła na tą niezbyt ciekawą fasolkę z Harrego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawa, kawa i jeszcze raz kawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że oprócz fasolek pozostałe zapachy by mi się spodobały. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety wydaje mi się że tym razem nie są to moje zapachy.. Średnio lubię zapach kokosa i kawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy słyszę, że coś pachnie wanilią to biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanilia z kokosem to musi być istna miazga zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Naprawdę wszystkie propozycje mnie przekonują, chętnie powąchałabym i zaprosiła do domu każdą świeczkę no ale nie mogłabym odpowiedzieć inaczej... tak najbardziej, najbardziej to te fasolki wszystkich smaków mi się spodobały :) Rewelacyjny pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana!
    Humor fantastyczny, szkoda, że pogoda jeszcze nie aż taka słoneczna jak by się chciało :) Ale liczę, że już niedługo doczekamy się piękniejszych dni. No jestem w szoku z tą święcą z Harrego Pottera, dobrze, że udało Ci się trafić z ładnym zapachem! :) Wanilia z kokosem... Rafaello. To zdecydowanie coś dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wanilia z kokosem och i ach dla mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że wygra kawa, ale jednak ta dominacja kokosa mnie tutaj jeszcze bardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa z wanilią to zdecydowanie moje połączenie zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fasolki wszytskich smaków to świetny pomysł- idealny prezent dla fanek HArryego Portera :-) JAk zawsze ciekawe zapachowe zestawienie- wzsystkie prezentuja się przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wanilia z kokosem... To musi pachnieć bosko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kawowy mnie przekonuje, jak kawy pić nie lubię to jej aromat uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutkie, bardzo kuszące zapachy :) Lubię zapach wanilii w świecach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Vanilia ma śliczne opakowanie, chętnie ugościłabym tą świeczke u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger