czwartek, 25 marca 2021

130. Za mną kolejne testy... Kosmiczna sesja, Artystyczny Knot, Candlewick, Alcandella, Świeczki Marzenki, Loov Candle, My Astro Candle, Manufaktura Domowa, A & B Aromatycznie i Bezstresowo


Witajcie Kochani! :)


Jako, że dzisiejszy post będzie długi, przejdziemy od razu z marszu do rzeczy :) Bez zbędnego gadania, zapraszam do lektury :)


Kosmiczna sesja Drzewo sandałowe, Orchidea i jaśmin


Coś kwiatowego, czy orientalnego? Nieważne, na jaki zapach masz ochotę, Kosmiczna Sesja daje Ci spory wybór :) Propozycja pierwsza, o zapachu orchidei z jaśminem to dominacja nut kwiatowych- kompozycja w moim odczuciu jest bardzo kobieca, zupełnie nieprzytłaczająca, ale ciężko mi określić, która z nut wybija się bardziej. Bardziej przypadła mi do gustu świeca druga- ta o zapachu drzewa sandałowego. Jeśli lubicie zapach drzewa sandałowego, klimaty orientu, zapachy drzewne, bierzcie śmiało :) Jest drzewnie, ale też odrobinę słodko, ale ta słodycz jest taka elegancka.. Piękny zapach! 


Artystyczny Knot Atrakcyjnie słodka, Ekspresyjna 


Przyszła pora na te pięknoty :) Zanim przejdę do omawiania samych kompozycji, zwrócę Waszą uwagę na piękne etykiety świec :) Faktycznie są artystyczne, kolorowe, jakoś tak na ich widok człowiek napawa się optymizmem :D Świeca o nazwie Atrakcyjnie słodka (piękna nazwa) pachnie dla mnie słodkim, pomarańczowym cukierkiem, natomiast Ekspresyjna mocno posłodzonym kisielkiem truskawkowym :D Tak najłatwiej opisać mi te kompozycje. Obie bardzo mi się spodobały, ponieważ zahaczają o uwielbianą przeze mnie kategorię jedzeniową, ale nie są męczące, ponieważ w obu przypadkach owoce dominują. Coś fantastycznego! 


Candlewick Vanilla


Świeca o niebanalnym wyglądzie skrywa w sobie zapach słodkiej, klasycznej wanilii, takiej jadalnej :) Kojarzy mi się z kremem waniliowym :D Świeca jest pięknie ozdobiona suszem kwiatowym, na uwagę zasługuje również ciekawy kształt knota. Wizualnie świeca cieszy oko, a i aromatycznie sprawia wiele przyjemności, zwłaszcza tym kochającym wanilię. 


Alcandella Owoce lasu


Pora na tego maluszka :D Słoiczek skrywa w sobie bardzo soczysty, mocno owocowy zapach leśnych jagód, bo te najbardziej czuję w tej kompozycji. Zapach idealny dla owocaśnych freaków :D Nie brakuje tutaj również słodyczy, ale nie ulepka, co jest akurat plusem :) 


Świeczki Marzenki Lawenda 


Nuty lawendy zauważyłam są bardzo popularne przy świecach handmade. W tym przypadku mamy do czynienia z lawendą o bardzo ziołowym, lekko ostrym zapachu. Przyznam, że troszkę gryzie w nos ;) Jeśli jesteście wraźliwi na taką ziołową ostrość, radzę uważać.. Mnie świeca troszkę przytłoczyła, brak mi w niej jakichś nut, które zwównoważyłyby wspomnianą ostrość... Ale może się podobać! :) 


Loov Candle Zielona herbata, Granat, wanilia i drzewo sandałowe 


Od marki Loov Candles miałam przyjemność poznać czysto herbaciany zapach- piękna, zielona, bez żadnych dodatków, cudo! To tak, jakbyście właśnie zaparzyli sobie zieloną, liściastą herbatę :) Druga kompozycja jest już bardziej złożona, a na nią składają się nuty granatu, wanilii i drzewa sandałowego. Jak pachnie? Kojarzy mi się z zapachem jakiegoś ekskluzywnego żelu pod prysznic :D Jest soczystość granatu, lekka słodycz wanilii, ale i ciepła, drzewna nuta drewna sandałowego, które najpewniej daje nam ten kosmetyczny wydźwięk całej kompozycji. Coś pięknego! 


My Astro Candle Aries


Pora na nie lada gratkę dla zwolenników astrologii :) Co powiecie na zapach dedykowany konkretnemu znakowi zodiaku? :) Jestem zodiakalnym Baranem, a Baran pachnie konwalią, mirrą i opium :) Zapach mega złożony, bardzo trudny do opisania. Lekko kwiatowy, ale to jednak nuty orientalne najbardziej się wybijają. Ale wiecie? Faktycznie mam wrażenie, że ten zapach obrazuje w pełni Barana- jest pełen sprzeczności, ale i taki konkretny, niby delikatny, ale z pewną głębią. Super pomysł na linię takicb świec, zgadza się? :) 


Manufaktura Domowa Fiołek


Ten uroczy, malutki słoiczek skrywa w sobie zapach fiołka- po prostu :) Jest kwiatowo, pudrowo, kompozycja jest powiem Wam szczerze relaksująca. Jeśli jesteście fanami czysto kwiatowych zapachów, a szczególnie fiołka, polecam :) Manufaktura ma spory wybór świec, a fajne jest to, że w zależności od wybranego zapachu różni się kolorem wosku, mój fiołek ma naturalnie kolor fioletowy :) Fajna sprawa :) 


A & B Aromatycznie i Bezstresowo Paczula, Exotic Fruits, Cologne Lux


Ostatnie świece na dzisiaj :) Spójrzcie tylko na te kolorowe słoiczki! Piękna ozdoba na przykład toaletki :) Słoik różowy pachnie mieszanką soczystych, egzotycznych owoców (Exotic Fruits) i tę kompozycję oceniam na najmocniejszą jeśli chodzi o moc podczas palenia. Zielony to Cologne Lux- męski, świeży, faktycznie pachnie wodą kolońską i ten zapach również jest dobrze wyczuwalny w paleniu, natomiast najmniejszy format to Paczuli, czyli ziemista nuta paczuli, po prostu, ale niestety- w paleniu nie czułam tej świecy nic a nic, a szkoda, bo to "na sucho" był mój faworyt :( Bardzo lubię paczulę, która nie pachnie tzw. piwnicą, a ta jest naprawdę piękna. Najpewniej to nie wina samej kompozycji, tylko małego formatu świecy. Osobiście, jeśli chodzi o intensywność zapachu polecam Ecotic Fruits, a kompozycję paczulę :) 




23 komentarze:

  1. ja niezmiernie jaram się słodkimi zapachami ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodkie słoiczki tych świec

    OdpowiedzUsuń
  3. drzewo sandałowe lubię, słodkości też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapach fiołków :)
    Ta kompozycja z zieloną herbatą też by mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli świece to wybieram kwiatowe! :) Szczególnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zapachy !! Co te świeczki w sobie mają, że wszyscy tak je używają :) ja ostatnio stawiam na wanilię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra orchideę kocham mam ją na ogródku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle cudowności, że nie wiadomo na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne maja same opakowania! ja się zakochałam! :D <3 https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką słodki zapachów, typowo kwiatowych w świecach. A z tej gromadki wybrałabym Drzewo sandałowe i Lawendę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zapachy, ale przede wszystkim piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile super zapachów, mogę przygarnąć wszystkie? :D
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu zwróciłam uwagę na ten knot w Candlewick :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż jestem ciekawa jaki zapach jest przypisany Wagom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już same minimalistyczne opakowania bardzo mi się podobają :) Świec nigdy za wiele. Przyznaję, że jestem od nich uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu widzę tutaj świece idealne dla siebie, czyli czekają mnie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te świece spokojnie mogą służyć za ozdobę toaletki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie zapachy świec są niepowtarzalne, ale moim zdaniem najbardziej wyjątkową osobowością jest zapach świec, które są oparte na psychologii zodiaku człowieka.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudowności :) Najchętniej skusiłabym się na Candlewick Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, jak i zapaszek dla lwa, czyli dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach fiołka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudowności:)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Przemówiła do mnie ta Ekspresyjna, pachnąca kisielem truskawkowym i oczywiście wszystko co waniliowe :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger