wtorek, 29 czerwca 2021

142. W przerwie od upału... Olove, Sojada, Świecidło, Świece Moniki, S. Candle, Bajka dla nosa, Zaklęte w wosku


Witajcie Kochani! :)


Fala wysokich temperatur wpłynęła na moją decyzję o krótkiej chwili przerwy od świec.. Długo jednak nie wytrzymałam :D Więc oto jestem! Z nowymi recenzjami, mam nadzieję, że i tym razem każdy z Was coś dla siebie znajdzie :)


Olove Fuertaventura Owoce tropikalne z piżmem


Rozpoczynamy posta od czegoś iście wakacyjnego, letniego :) Kompozycja od marki Olove o nazwie Fuertaventura skrywa w sobie nuty owoców tropikalnych z piżmem. Kojarzycie serię Encanto Irresistible z Avon? To jest ten zapach :) Czuję bardzo soczyste, ale cierpkie owoce, dodatek piżma sprawia, że zapach staje się bardzo intrygujący, perfumeryjny. Jedna z ciekawszych świec, jaką miałam okazję palić. Polecam dorwać gdzieś katalog Avonu i zamówić próbkę jakiegoś produktu ze wspomnianej wcześniej serii, jeśli się Wam spodoba, to świeca również przypadnie Wam do gustu :)


Sojada Mleko z miodem


Pora na słodziaka :) Mleko z miodem od Sojady- jak pachnie? Przyznam szczerze, że to numer jeden spośród wszystkich dzisiaj recenzowanych świec. Czuję tutaj swoje dzieciństwo i obłednie pyszne, gorące mleko z dodatkiem masełka i dużej ilości słodkiego miodu gotowanego przez moją mamę. Słodki do granic możliwości, mleczny, kojący, błogi- polecam z czystym sumieniem wszystkim tym, którym takie ulepiaste zapachy nie są straszne :D


Świecidło Tajemniczy ogród


Oto mój numer dwa- Tajemniczy ogród, kompozycja od Świecidło. Wąchając świecę mam naprawdę skojarzenia z książką o tym samym tytule autorstwa Francesa Hodgsona Burnetta. Początkowo nie miałam pojęcia, jakie nuty składają się na ten zapach, bo z jednej strony nie miałam wątpliwości, że czuję kwiaty, ale i coś otulającego, ciepłego.. Dopytałam o nuty Panią, która stworzyła to cudo i wiecie, co się okazało? Że to inspiracja dobrze znanymi perfumami od Victor & Rolf Flowerbomb. Nie znam tego zapachu, ale już wiem, że chcę tak pachnieć :D Jeśli znacie i lubicie słynną Bombę Kwiatową, sięgajcie po świecę śmiało, jeśli nie znacie zapachu, to nic! I tak polecam. Zapach jest na tyle uniwersalny, że na spokojnie nikogo nie ukrzywdzi. Mega kobiecy, ciepły, lekko słodki z wyraźnymi tonami przepięknych kwiatów i odrobiny świeżości- coś pięknego! 


Świece Moniki Leśny spacer, Jaśmin i bez

Pani Monika proponuje dwa zapachy- Leśny spacer, który pachnie po prostu bogactwem leśnym- czuję tutaj drzewka iglaste, dużo zieleni oraz Jaśmin z bzem, z czego ja najbardziej wyczuwam dominującą nutę jaśminu i to właśnie ten zapach bardziej przypadł mi do gustu z racji mojego uwielbienia do jaśminu właśnie :D Jeśli Wy jesteście wielbicielami zapachów natury- polecam Leśny spacer, a jeśli cenicie kwiatowe nuty, mój ulubieniec przypadnie Wam do gustu :) 


S. Candle Owocowe żelki


Mamy tutaj fanów żelków? Ja je uwielbiam :D Od marki S. Candle miałam przyjemność poznać właśnie taką świecę- mamy tutaj miraż żelkowych misiów w przeróżnych owocowych smakach. Zapach jednak, wbrew pozorom, nie jest zbyt słodki, mam wrażenie, że te nasze żelki są obsypane kwaśnymi kryształkami :) Bardzo fajny, taki pozytywny zapach :D Super się go pali w upalny dzień :) Muszę tutaj jeszcze zwrócić uwagę na super etykietę z żelkowym misiem, który może nie jest dobrze widoczny na zdjęciu- prawy dolny róg :) 


Bajka dla nosa Bez


Wspomnienie maja.. Niestety, bez już przekwitł, ale jego aromatem możemy się nadal cieszyć za sprawą powyższej świecy od manufaktury Bajka dla nosa :) Zapach? Po prostu czysty, naturalny bez, nic dodać, nic ująć. Na uwagę zasługuje ciekawa buteleczka, w której świeca jest skryta :) I nazwa samej marki- bardzo mi się podoba! :) 


Zaklęte w wosku Magnolia


Na koniec, tak na deserek, piękny zapach kwiatu magnolii od marki Zaklęte w wosku :) Kompozycja zdecydowanie kwiatowa, botaniczna, nieco "chłodna" w odbiorze. Wyczuwam tutaj jednak jeszcze jakieś nuty, drewna? Zazwyczaj przy zapachach magnolii jest ona zaserwowana jako kremowa i lekko słodka, tutaj jak już wspomniałam jest ona jakby zroszona porannym deszczem. Dla fanów kwiatowych nut super zapach :) 



Ściskam, 

Martyna :) 






33 komentarze:

  1. Cudne zapachy wybrałaś na dziś :D Ten tajemniczy ogród szczególnie mnie zaintrygował :D Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowe żelki brzmią smacznie i kusząco!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. kwiatowe zapachy są zawsze dla mnie na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zapachy, owocowe żelki kuszą mnie mega mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Bomb jest pięknym zapachem D:

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś znowu upały szaleją... to świece o zapachu zimna by się przydały:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie Jaśminu i bzu ? OMG!!!!!! petarda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kompozycje zapachowe- bardzo kusi mnie ten tajemniczy ogród <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie zapowiadają się te zapachy :). Dobrze, że wieczory nie są tak upalne :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Leśny spacer był by dla mnie odskocznią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, tyle możliwości! Tajemniczy ogród i Leśny spacer brzmią jak spełnienie moich marzeń, ale póki jest tak duszno to na razie piękne zapachy sobie odpuszczam. Na razie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę to mleko z miodem mnie bardzo zaciekawiło, a potem jaśmin i bez.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ukochany zapach bzu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mleko z miodem oraz jaśmin i bez bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej kolejne cudowności. I jak tu się skusić na jedną świecę, kiedy wszystkie mówią kup mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym je wszystkie! :D :) A te żelki ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, wcale się nie dziwię, że przez falę upałów zdecydowałaś się na chwilową przerwę od świec, ale i tak podziwiam, że wróciłaś do nich! Prawdziwa pasja i miłość :)
    Druga i ostatnia prezentowana przez Ciebie świeca - jest czymś, co chętnie zagościłoby u mnie w letnie wieczory :) nie dziwię się, że ta z miodem jest jednym z Twoich faworytów, bo mnie sama nazwa "mleko z miodem" skusiła momentalnie.
    Uwielbiam zawsze estetykę Twoich zdjęć! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę zrobić świecowe zakupy właśnie, u mnie królują słodziaki, nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JAk zawsze u Ciebie tyle świetnych świec, że cieżko wybrać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie zapachy są super! Brzmią tak intrygująco i ciekawie, aż się proszą by je powąchać! Szkoda, że przez monitor się nie da :) Każda propozycja ma coś w sobie i na pewno znajdzie swoich miłośników :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią chciałabym poznać zapach świecy "Tajemniczy ogród."
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej jestem ciekawa zapachu świecy "Owocowe żelki" :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. DZiękuję za odwiedziny- pięknego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O muszę wypróbować tą świecę tropikalną, ostatnio mam ochotę na takie egzotyczne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tajemniczym ogrodem mnie zaciekawiłaś - poszukam sobie tego zapachu perfum i sprawdzę cóż tam się kryje :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger