piątek, 13 sierpnia 2021

146. Pora na nowości... Manufaktura Geeka, Rzemiosło, La Chandelle


Witajcie Kochani! :)


Po krótkiej przerwie, powracam :) Dzisiaj post króciutki, bo i ostatnimi czasy bardzo malutko testuję.. Jesienią wszystko się zmieni :D

Nie przedłużając, zapraszam do pachnącej lektury :)


Sweet Niblets, God of Mischief Manufaktura Geeka


Pierwsze dwie propozycje mamy od Manufaktury Geeka- dwie kompletnie różne kompozycje, każda na swój sposób piękna :) God of Mischief to mieszanka, jak dla mnie, nut kwiatowych na wyraźnej drzewnej bazie. Całość pachnie mi.. męsko :D Jak dobre, męskie perfumy. Sweet Niblets, o rany, o tym zapachu mogę się rozpisywać :D Mamy tutaj mix truskawek z piankami Marshmallow- jest słodko, bardzo słodko, cukierkowo, ta słodycz jest aż ulepkowata :D Tak pachną perfumy dla małych dziewczynek z wizerunkiem Barbie na flakoniku :D Ja lubię, jeśli ktoś również nie boi się takiej słodyczy, polecam :)


Lawenda, Melisa z cytryną Rzemiosło 


Od marki Rzemiosło również miałam okazję wypróbować dwa zapachy- ta o zapachu lawendy pachnie ostrą, ziołową lawendą, nie jest ona tutaj niczym osłodzona i przyznam, że nie do końca mi to pasuje, jednak jestem fanką takiej "ciepłej" lawendy w połączeniu z wanilią na przykład. Melisa z cytryną to zapach, w którym najwyraźniej wyczuwam nuty melisy, cytryny tutaj jak na lekarstwo. Jeśli miałabym krótko podsumować obie świece- nadadzą się do leczniczej, odprężającej aromaterapii :) Nuty tych zapachów są bardzo naturalnie odwzorowne, mocne i takie "surowe" bym powiedziała. Jeśli lubicie zapachy natury, polecam :) 


La Chandelle Bursztyn z wanilią 


Jako wisienka na torcie- bursztyn i wanilia od La Chandelle. Na początku jednak muszę powiedzieć, że rozmiar tej świecy jest ogromny :D Ale to dobrze, bo kompozycja bardzo przypadła mi do gustu. Jeśli jesteście fanami bursztynu i wanilii, ale takiej nie "jedzeniowej", to jest zapach idealny dla Was! Ciepły, ekskluzywny, tak pachnie jakiś drogi butik w jakimś Mediolanie czy innym Paryżu :D Efekt ten to zasługa bursztynu, wanilia gra tutaj drugie skrzypce, ślicznie ocieplając zapach. Przepiękny! Jeśli miałabym wybrać faworyta z dzisiejszego posta, to jest właśnie ta świeca :) 



Ściskam, 

Martyna :) 

22 komentarze:

  1. Bursztyn i wanilia? To dopiero musi być ciekawe połączenie! Chętnie bym wypróbowała :) malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zapachy :) Bursztyn z wanilią to musi być ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melisę z cytryną chętnie bym powąchała

    OdpowiedzUsuń
  4. Świece z RZemiosło o zapachu Lawendy oraz Melisy z Cytryną chętnie bym powąchała, skoro zapachy są realistyczne to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te świece mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bursztyn z wanilią - ciekawe połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj wyjątkowo nic do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ciekawe zapachy, same super nowości, aż nos swędzi! :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ZDecydowanie kusi wanilia z bursztynem :-) - latem też jakoś palę dużo mniej świeczek niż jesienią i zimą :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bursztyn mnie zaciekawił :) Ja w wakacje chyba nie wypaliłam żadnej świeci :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybór dla mnie prosty - lawenda <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej jestem ciekawa zapachu melisy z cytryną :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o szybki kontakt z adresem do wysyłki nagrody! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że u mnie świeczki raczej rzadko teraz wchodzą na salony :D Ale z pewnością zmieni się to na jesień. Mam wrażenie, ze to najlepsze pora roku na świeczki :) Melisa z cytryną mnie zainteresowała! Wydaje mi się, że byłaby dobra do jogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te dwie pierwsze mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome article guys, please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko co ma w sobie wanilię chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne cuda. Najbardziej zaciekawiła mnie świeca o zapachu bursztynu i wanilii. Zapach musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger