piątek, 20 sierpnia 2021

147. Nowości... Sisilight, Iskierka, A do kwadratu, Nature's Breath, Ouse, Fable Moon


Witajcie Kochani! :)


Pogoda płata figle, jest zimno i deszczowo. Plus tego jest taki, że automatycznie zachciało mi się powrócić do moich świec :D Skutek? Zapraszam na recenzje całkiem sporej gromadki świec sojowych :)


Sisilight Cherry Lady, Panna Cotta


Posta otwierają nam dwie świece od Sisilight, bardzo apetyczne :) Cherry Lady pachnie słodko-cierpkimi wiśniami prosto z sadu- moje wspomnienie dzieciństwa, natomiast Panna Cotta to zapach głównie malinowy o dziwo :) Ładny, jednak brakuje mi w nim tej śmietankowej nuty, dlatego moim faworytem jest Cherry Lady :)


Iskierka Piwonia


Tutaj mamy coś dla fanów czysto kwiatowych kompozycji, w szczególności tych o nutach piwonii :) Ten śliczny, błękitny słoik skrywa w sobie właśnie bardzo kobiecy aromat świeżo ściętych piwonii. Piękny dla fanów kwiatowych nut. Wosk jest ozdobiony suszem kwiatowym, co dodaje świecy uroku :)


A do kwadratu Włoska słodycz


Włoska słodycz.. Cóż może kryć się za taką nazwą? Oczami wyobraźni widzę talerzyk z pysznym Tiramisu, ale nie :D Tutaj wyczuwam aromat... rodzynek! :D Naprawdę, sama się sobie dziwię, to z pewnością nie są takie świeże winogrona, tylko rodzynki.. Wiecie, ten zapach tuż po otwarciu opakowania- to jest to :) Takiego zapachu to chyba jeszcze nie miałam ;)


Nature's Breath Magnolia, Peonia


Od Nature's Breath znowu mamy kompozycje dla miłośników kwiatów- Peonia to bardzo świeży zapach, trochę taki "mokry" powiedziałabym, ładny, aczkolwiek moje serce skradła Magnolia- jest słodka, cudownie kremowa, śliczna :) Ze swej strony polecam ją, aczkolwiek Peonia spodoba się osobom lubiącym jej zapach. 


Ouse Trawa cytrynowa 


Od Ouse miałam przyjemność wypróbować zapach Trawy cytrynowej. Cóż, nic dodać, ani nic ująć- zapach rześki, idealny na lato, doda energii o poranku :) Troszkę kojarzy mi się z cukierkami cytrynowymi, ponieważ czuję tutaj również pewną dozę słodyczy, taka osłodzona cytrynka :D Przyjemny! :) 


Fable Moon Unicorn


No i pora na coś ekstra, Jednorożca! :D Wszyscy je kochamy, jak pachną? Ten od Fable Moon pachnie truskawkami, cukrem, piankami.. Wszystkim tym, co najsłodsze :D Świeca wygląda obłędnie i myślę, że pięknie wyglądałaby w pokoju Małej Księżniczki :) Chociaż myślę, że i Królowe by nie pogardziły Jednorożcem :D Pod warunkiem, że lubią mocno słodkie zapachy :) 



Ściskam, 

Martyna :) 


38 komentarzy:

  1. Piwonia to moje ulubione kwiaty ; ) coś dla mnie
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh so nice new candles Nature's Breath Magnolia, Peonia was mt favorite

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia świeca bardzo mnie ciekawi chociaż boję się, że to nie dla mnie zapach XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie i pomyślałam O walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach piwonii zawsze chwyta mnie za serce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoska słodycz do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Włoska słodycz" z samej nazwy mi się podoba, musi być cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie powąchała osobiście świecę o zapachu piwonii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zapachy, panna cotta i jednorożec mnie najbardziej ciekawią :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie najbardziej podobają mi się świece Sisilight i Iskierka, jednak i tak chętnie poznałabym każdą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu ale trawa cytrynowa do mnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piwonię i magnolię powąchałabym. Mokry zapach piwonii pasowałby mi chyba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda jest po prostu straszna.. Takie zaachy z pewnością umilą dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat zapach rodzynek uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta świeczka z jednorożcem przykuła najbardziej moją uwagę. Bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeca o zapachu trawy cytrynowej musi pachnieć bosko! Uwielbiam takie rześkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piwonia przypomni o ciepłych dniach ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Same śliczne i kuszące zapachy, aż trudno wybrać który najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włoska słodycz trafia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyszedł idealny czas na palenie świec. Tak już mam, że gdy tylko przychodzą zimne, deszczowe dni, od razu chce mi się palić świece, cudnie podnoszą nastrój, i wesołym mrugającym płomykiem i pięknym zapachem :)) Bardzo ciekawe propozycje zapachowe :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet ja, stara nie wzgardziłabym jednorożcem :D Ale wśród Twoich świec jeszcze magnolia by mnie kusiła i te rodzynki...to musi być ciekawy zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiła mnie włoska słodycz i oczywiście jednorożec :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądają te świece :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/07/siostrzana-sesja-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  24. OUSE zaprasza do zakupów świec w wersjach zapachowych trawa cytrynowa, sosna i cedr na: https://www.etsy.com/shop/OuseStudio

    FB: https://www.facebook.com/OUSEstudiodesign
    IG: @ousestudiodesign

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś świecę o zapachu magnolii, ogromnie ją lubiłam. Więc chyba to magnolia jest moją faworytką. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie szukam świec do sypialni, bo w końcu zbliża się jesień, więc trzeba zrobić mały klimacik. Post mi się idealnie przydał, już się zbieram do małych zakupów :D

    Zapraszam: mangusie.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Sounds interesting! Thanks for sharing.

    Abdel | New Blog Post

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega jestem ciekawa jak pachnie ten jednorożec- chętnie za to skusze się na zapach trawy cytrynowej :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie nos podpowiada mi że iskierka piwonia to zapach dla mnie 😍

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger