środa, 17 kwietnia 2019

41. Kwiaty na cukrowej chmurce... Floral Candy Yankee Candle


Witajcie Kochani! :)

Już na wstępie chciałabym Wam podziękować za to, że udzielacie się w komentarzach, zaglądacie na bloga, czytanie tych komentarzy to dla mnie ogromna radość, a więc dziękuję wszystkim i każdemu z osobna! :) A dzisiaj zapraszam na kolejną, pachnącą recenzję. :)

Floral Candy Yankee Candle 


Przyznam szczerze, że nie wiem, dlaczego na tej uroczej etykiecie są kwiaty.. Ja ich praktycznie nie czuję. Czuć za to słodycz, wielu osobom kojarzy się z czymś "jedzeniowym", według mnie jest to słodycz perfumowana, która góruje nad owocami/kwiatami. Jest bardzo słodko, owocowo, przyjemnie, ale myślę, że ten zapach nie każdemu przypadnie do gustu. Kolor wosku tym razem niezbyt przypadł mi do gustu, ale to dlatego, że nie jestem fanką różowych tonów. ;) Moc kawałka wosku (ćwiartka tartaletki) jest bardzo dobra. Czy polecam? Fanom słodkości wszelkiej maści zdecydowanie, ale bezpieczniej byłoby zamówić najpierw wosk, albo powąchać świecę stacjonarnie. :) Dla mnie osobiście to małe odkrycie tej wiosennej kolekcji.


Ściskam, 
Martyna :) 

62 komentarze:

  1. Chyba przytłoczyłaby mnie jej słodycz. Zwłaszcza teraz, kiedy stawiam na coś rześkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten wosk i zgadzam się z Tobą, że raczej owocowa słodkość niż kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak odkrycie, to muszę poznać ten zapach, u mnie obecnie jaśminowy wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się kolor podoba i jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zapach, choć nie jestem pewna, czy bym go polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy jestem jedzeniową świeczkoholiczką, raczej nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za taką słodyczą ogromną nie przepadam, więc się nie skuszę;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych, Rodzinnych Świąt Wielkanocnych ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba spodobałby mi się ten zapaszek :D Kolorek też mnie do siebie przekonuje ;)
    Pozdrawiam c; /Kinga
    Unpredictabble - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie słodkie zapachy :) wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa zapachu :) uwielbiam słodkości, więc myślę że polubilibyśmy się :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym poznać ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę znów wrócić do palenia wosków, bo coś ostatnio odpuściłam temat :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie smakowite zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie zapachy bardziej podchodzą mi w okresie jesienno-zimowym. Teraz raczej sięgam po lżejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię takich typowo słodkich zapachów, jeszcze jak napisałaś, że jest perfumowana, to od razu wiem, że byśmy się nie polubili.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję się zaintrygowana. Słyszałam opinie, że wosk duże dłużej i lepiej pachnie niż świece. Uświadom mnie proszę, na czym konkretnie można taki wosk palić? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Todo es precioso! Espero verte pronto por mi blog! Felices pascuas! 🐇🐇🐇🐣🐣🐣

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcie! Zapachu nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach na pewno by mi się spodobał :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks like a good smell with your description :)

    http://finddyourway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, jakie apetyczne zdjęcie! Aż się głodna zrobiłam :D Choć akurat nie wiem, czy zapach przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ujęcie! Zapach brzmi kusząco, ale rzeczywiście lepiej chyba się z nim poznać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na zdjęcie :)
    Zapach chyba nie dla mnie, takie słodkie zapachy nie bardzo mi podchodzą... chociaż bywają wyjątki :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  25. już sobie wyobraziłam różową chmurkę otuloną kwiatami..czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem czy by mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię słodkie zapachy, więc myślę, że polubiłbym się z tym woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tego zapachu. Wydaje mi się, że bardzo polubiłabym się z nim;)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie idzie teraz jesień i wszystkie słodkie zapachy są mile widziane ;)
    Musze się konkretnie za nim gdzieś rozejrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bym sobie teraz właśnie odpaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię słodkości, ale nie wiem do końca czy to ten czas...zdecydowanie bardziej lubię takie słodycze na jesieni :D Stacjonarnie chętnie wąchnę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj na pewno by mi się spodobał, mogę go spokojnie zamówić w ciemno, uwielbiam słodkie woski i nie ma dla mnie czegoś takiego, jak zbyt intensywny, czy zbyt słodki zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, this looks amazing!!
    Beautiful photos ♥
    Hugs from Germany!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfumowana słodycz nie brzmi dla mnie zbyt przyjemnie, wolę chyba bardziej konkretne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Na lato słodkie zapachy nie są dla mnie. Szkoda że woń kwiatów jest nie wyczuwalna

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeslodzonych rzeczy to absolutnie nie lubie :P Piekne zdjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam owocowe zapachy, ale nie zbyt słodkie:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem...owocowe zapachy lubię bardzo, kwiatowe już niekoniecznie więc ciężko mi tu stwierdzić czy zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie akurat kolor bardzo się podoba :D Ale rozumiem, że Tobie nie, skoro nie przepadasz za różem ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tego zapachu,lubię bardzo kwiatowe wersje Yankee :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie z pewnością zapach by do gustu nie przypadł. Zbyt słodki już to wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubie slodkie zapachy, zaryzykowalbym jego zakup. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wolę raczej kwiatowe lub owocowe kompozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jako że jestem maniaczką zapachową to ciekawi mnie jego zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojj, tym razem chyba nie dla mnie. Ostatnio, stałam sie bardzo wrażliwa na zapachy :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam go,ale jeszcze czeka na swoje 5 minut w kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dawno nie miałąm w swojej kolekcji nic owocowego

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam woski czy tez świeczki ;) Tego zapachu jednak nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak to możliwe, że jeszcze nie skomentowałam Twojego wpisu? ;O Już nadrabiam zaległości. :D Mnie kolor tartaletki się podoba, bo lubię jasne odcienie różu i fioletu. <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger