sobota, 16 kwietnia 2022

161. Zapach, który obezwładnia zmysły... Palisander & Jaśmin Pachnąca Wanna

 

Witajcie Kochani! 


Długo wyczekiwany post, już wyszłam z formy :D Mam nadzieję, że jednak jakoś w miarę ciekawie napiszę recenzję, zwłaszcza, że dzisiaj o zapachu, który kocham już od ładnych paru miesięcy.

Pysznego jaja i pogodnej Wielkanocy!


Jaśmin i Palisander Pachnąca Wanna


Powiem szczerze, nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Niewiele z tej kategorii potrafi mi się spodobać. Jednak gdy zobaczyłam zachwyty na grupach nad tym cudem od Pachnącej Wanny, musiałam i ja wypróbować :) Nie żałuję! Palisander i Jaśmin to kompozycja, która nie zawiedzie nikogo. Zapach jest tak piękny i złożony, że aż ciężko to sobie wyobrazić. Czuję przepiękne nuty drzewne, zieleń, piękny bukiet kwiatów, wszystko to ma wydźwięk perfumeryjny, bardzo kobiecy. Wyczuwam tutaj pewne ciepło, jakby promieni słońca w letni poranek.. Jedną kostka (jest ich 6) wystarcza na 4 palenia spokojnie. Mega polecam wypróbować!



Ściskam,

Martyna:)

29 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach, akurat na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kwiatowe zapachy. ;)

    Wesołego Alleluja! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taki zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj bardzo chetnie bym delektowała się tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie potrafisz opisać słowami zapach. Lubię zapach jaśminu.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję ten cudowny zapach :) Chcę, chcę, chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhhh już sobie wyobrażam ten cudny zapach. Wszystkiego dobrego życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach jaśminu, więc mogłaby mi się spodobać taka kosteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że zapach przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach jaśminu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jestem ciekawa tego zapachachu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Brzmi interesująco :) Ja bardzo lubię kwiatowe zapachy, ale nie wszystkie kompozycje przypadają mi do gustu. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :) Super recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach niezwykle kusi :-) Bardzo dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach przypadłby mi do gustu, lubię takie nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy nowy wpis? :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie lubię jaśminu, jednak po opisie tej kompozycji jestem naprawdę skuszona aby spróbowac

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger