piątek, 10 grudnia 2021

156. Kiedy pasja pochłania Cię bez reszty... Moje autorskie świece Butterfly Candles


Witajcie Kochani! :)


Długo zastanawiałam się, czy wrzucić tego posta, ale w końcu doszłam do wniosku, dlaczego nie? Dlaczego mam się nie pochwalić.. Czym? Odpowiedź poniżej :D


Butterfly Candles 


Bo właśnie tak nazywają się świece mojego autorstwa :) Jak wiecie, zapachy to moja słabość, pasja życiowa, coś, bez czego chyba żyć nie potrafię. Tyle już świec przetestowałam, tyle manufaktur poznałam, aż pewnego dnia ktoś mi powiedział- ej, masz nosa do tego, spróbuj sama!

No i spróbowałam i z przyjemnością przedstawiam Wam swoje Dzieci :D Póki co wypuściłam tylko jeden zapach w ograniczonej ilości, uwaga, 2 słoiczków, gdyż nie wiem, czy świece się przyjmą :)



Oto i one! Jestem z nich niesamowicie dumna, mimo, że nie są idealne, ale są moje :) Tworzone z sercem i pasją. Stworzone z wosku sojowego oraz kompozycji olejków zapachowych, które mixuję sama :)



Kochani, zapraszam Was na Instagram, który znajdziecie tutaj

Będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie śledzić moje poczynania, zdradzę Wam, że kolejne kompozycje już się tworzą :D

A może zechcesz kupić świecę? :) Nie namawiam, ale zachęcam, będzie mi miło, jeśli podzielisz się swoją opinią o Butterfly Candles :)



Ściskam, 

Martyna :) 

35 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam świece sojowe i sama myślałam aby spróbować swoich sił w ich robieniu, wiem że nie jest to łatwe :) Próbowałaś może robić też woski albo świece o różnych dziwnych kształtach? Widziałam super formy :) Chętnie bym taką świecę przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa zachęca, myślę, że pachnie cudownie :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje Ci serdecznie stworzenia własnych świec! To piękne, że udało Ci się swoją pasję rozwinąć w kierunku stworzenia własnego produktu. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o WoW! Gratuluję!
    Twojego IG znam i obserwuję.
    Ciekawa jestem kolejnych wersji zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaaaaa! Gratulacje! No jak kto inny niż Ty możesz stworzyć świece!!! Zaobserwowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje takich zdolności! :) Muszą na pewno przepięknie pachnieć <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, oby tak dalej! Życzę samych sukcesów w tworzeniu własnych świec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Serdecznie gratuluję! I cieszę się, że się zdecydowałaś na taki krok :) Sama nazwa jest już zachęcająca :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale, że mogłaś wyczarować świecę własnego autorstwa. Spełniłaś swoje marzenie, to jest piękne i wspaniałe! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo bardzo gratuluję:) niech marka się rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ❤️ coś czuję, że Twoje świece będą najlepsze na rynku 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Muszą pachnieć obłędnie ?)

    Mój blog-wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! Myślę, że na wiosnę chciałabym taką śliwkową świecę.

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany muszą pachnieć obłędnie, super, że tworzysz własne świece <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie! :) Gratuluję ogromnie! I z wielką przyjemnością przetestowałabym świeczkę od Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa zapachu- super,że stworzyłaś coś swojego <2 Mocno trzymam kciuki.

    pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany gratuluję! Po Twoim blogu wiem, że masz do tego super nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak oto musiało być, taka pasjonatka w końcu musiała stworzyć coś swojego. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i z przyjemnością obserwuje IG.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham świece, pierwszy raz widzę taki zapach, wydaje się być bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję, na pewno pachną cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, świetnie, że postanowiłaś tworzyć coś swojego ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Warto zacząć działać i pokazywać chętniej na instagramach! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne świeczki :)

    Super, że spełniłaś swoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!!!! :) Ja do tej pory nie mam jaj by spróbować tworzyć świece samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. These products look good. Thanks for sharing. Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje! świece , woski to dla mnie coś bez czego dzień by nie istniał :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje gratulacje, trzeba swoje marzenia spełniać i super, że próbujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje ;) ja tworzę kosmetyki, ale na razie tylko dla najbliższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Woow, gratulacje!!! Trzymam kciuki za kolejne, autorskie zapachy!:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger