sobota, 15 stycznia 2022

158. Pierwsze testy w Nowym Roku... La Mia Candela, Oświecone, Migot


Witajcie Kochani! :)


Pierwszy post w 2022.. Trochę długo mi to zajęło :D Wolny czas pochłaniają mi moje świece Butterfly Candles, ciągle głowię się, jak i gdzie je wypromować. Poszerzyłam ofertę o nowe zapachy, teraz pytanie- czy przygotować post z dokładnym opisem każdej kompozycji? :) Dajcie znać w komentarzach!


La Mia Candela Piernik, Gruszka w czekoladzie 


Zaczynamy od.. świątecznych zapachów :D Klasyczny zapach słodkich, korzennych pierniczków oraz mój faworyt- obłędna, soczysta gruszka w deserowej czekoladzie. Połączenie absolutnie doskonałe i jeśli lubicie duety owoc+czekolada, szczerze polecam :) 


Oświecone Szarlotka


Od Oświecone mamy Szarlotkę, świeca, której zapach cieszy nie tylko zimą, przynajmniej mnie :) W moim domu akurat nie ma osoby, która nie lubiłaby zapachu jabłuszka, także świecę szatlotkową palę bez obaw cały rok :D Ta jest bardzo apetyczna, czuć upieczone jabłka, przyprawy, pycha! :) 


Migot Pomarańcza z maliną i goździkami


Propozycją Migot jest bardzo fajne połączenie nut soczystej pomarańczy, słodkiej maliny oraz goździków. Całość pachnie dla mnie niczym rozgrzewający kompot czy poncz. Jako fanka owocowych zapachów polecam :) 


Muffinka Mandarynkowa


Tutaj musicie mi wybaczyć, świecę wygrzebałam dosłownie z gąszcza innych :D Nie mam pojęcia, jakiej marki ona jest, kiedy tylko dojdę do tej informacji, uzupełnię to. Sam zapach jest boski i to mój numer jeden dzisiaj- czuję słodki biszkopt i mandarynkę.. Zapach jest bardzo autentyczny, apetyczny, do schrupania :) Podoba mi się kolor wosku, jest pastelowo pomarańczowy. Uwielbiam :) 



Ściskam, 

Martyna :) 



39 komentarzy:

  1. Te zapachy! Ale muszą cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham świece ;) muszą super pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że przygotuj taki post z opisem :)
    Swietne świece. Najbardziej zaciekawiła mnie Muffinka Mandarynkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie bym kochała jak swoje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muffinkę mandarynkową chciałabym powąchać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Biszkopt i mandarynka to połączenie idealne, czekam na ujawnienie marki haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarlotka to świeca, którą musze mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Apetyczne zapachy mają te świece. Skusiłabym się na mandarynkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. pomarańczowa i mandarynkowa na pewno skradły by mi serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Soczysta gruszka brzmi wspaniale, chociaż i pomarańcza kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem za tym byś przygotowała post o każdej kompozycji zapachowej.


    A z tych przedstawionych to uwielbiam zapach pierniczków i szarlotki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie ta gruszka w czekoladzie :-)

    Poprosimy o post z poszczególnymi swieczkami Twojej marki :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, pewnie, że tak. Nawet się nie krępuj tylko pisz! :D
    Muffinka i szarlotka brzmią przepysznie :)
    Natomiast pomarańcza z maliną i goździkami bardzo mi się kojarzy z zimą. W sam raz do herbaty i oglądania śnieżnych krajobrazów za oknem:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Widzę, że dzisiaj na słodko! Super, lubię :D Zawsze byłam miłośnikiem słodkości, również słodkich zapachów :) Te nazwy brzmią obłędnie! :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh what a lovely post! Just made my day seeing at the photos :)



    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! And maybe we can follow each other, too? :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zapachy. Pomarańcza z maliną i goździkami: to połączenie musi być bardzo interesujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałości - idealne na zimowy czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham świece, jeden z moich zakupowych uzależnień

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale brzmi. Zapachy pewnie są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe nazwy świec i połączenia zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muffinkowa mandarynka brzmi cudownie! Chętnie bym takie świeczki przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie te świece chętnie bym u mnie powitała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kuszące, muszę zrobić świeczkowe zapasy znów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam z niecierpliwością na nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Szarlotka! Ach! :)

    Oczywiście, że chętnie poczytam, co stworzyłaś. I chętnie zamówię! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym zobaczyła taki post, uwielbiam świece! ;D
    Ale masz śliczny blog, zostaję na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi to być uczta dla zmysłów :)

    pozdrawiam
    Help Book

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger