niedziela, 23 lutego 2020

64. Nadmorski klimat... Come Sail Away Love'Olli


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przyszedł czas na przeniesienie swoich zmysłów daleko nad morski klimat... Zaciekawieni? ;) Zapraszam!

Come Sail Away Love'Olli


Już dawno świeca tak mnie nie inspirowała do zrobienia zdjęcia, jak ta- czyż nie jest piękna? Sojowy wosk ukryty jest w szklanym słoju, a słój opakowany jest w prześliczną, ozdobną tubę. Szukacie prezentu dla osoby kochającej świece zapachowe i ceniącej sobie sojowy wosk? Tutaj macie gotowca ;) No dobrze, aspekty wizualne mamy za sobą, czas dojść do sedna sprawy, jak pachnie ta piękność? Od razu zaznaczę, że nie pokochałam tego aromatu, jest zupełnie nie w moim klimacie- ozonowy, taki jakby "słony", można pokusić się o stwierdzenie, że niestety trochę toaletowy ;) Z drugiej strony tak właśnie kojarzę morze/ocean- stąd tytuł posta.. Właśnie! To pachnie morską, słoną wodą! Cóż, świeca dla koneserów, nie polecam kupować jej w ciemno bez uprzedniego powąchania- to zbyt duże ryzyko :D
Całą ofertę świec znajdziecie wyłącznie na stronie Aromanti.


Ściskam, 
Martyna :) 



49 komentarzy:

  1. Lubię zapach morza, zwłaszcza o poranku. Myślę, że zapach świecy przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ma opakowanie, a sam zapach myślę, że fajnie by się sprawdził w łazience podczas kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki słony wosk z kringle i o ile jest morski, to wcale nie toaletowy. Czy w moim guście to nie wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tuba wygląda zachwycająco. <3 Wiesz, że też mam podobną szkatułkę w kształcie serca ozdobioną muszelkami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda niesamowicie ale faktycznie to też nie moje klimaty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy, aż kusi, żeby powąchac i sprawdzic☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda, ale jak widać nie idzie to w parze z pięknym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zaintrygowałaś mnie, muszę przyznać :D Kusi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż kusi żeby powąchać :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie nuty zapachowe- zdecydowanie pozycja dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja taki zapach całkiem lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się pięknie, ciekawi mnie ten zapach. Czasem tak jest, że opis piękny, wygląd cudowny, a aromat już nie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam morski zapach :) Pięknie wygląda ta świeca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa zapachu, ale tak tylko do niuchnięcia, bo jestem pewna, że nie jest w moim guście i nie chciałabym go palić u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. JA bym poznał coś z powiewem wiosny.. tęsknie za nią:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląd mają super :) Ale wybrałabym coś chyba bardziej owocowego <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pięknie, ale zapach niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie odnalazłabym się w tym klimacie. Wolę góry :D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie dla mnie, ale nad morze bym pojechałą :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne opakowanie, zapach nie dla mnie ja uwielbiam wszystkie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tak pięknie pachnąca świeca to miły upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapragnełam teraz być nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaintrygowałas mnie tym słonym zapachem;) Wizualnie faktycznie śliczny, jednak podejrzewam, że i mnie zapach mógłby nie przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa zapachu tej świecy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Albo się zakocha w tym zapachu, albo wręcz przeciwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kontrowersyjny zapach, ale jestem i tak ciekawa jego woni:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię zapach morza, ale tylko nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tuba piękna faktycznie! Ale morskie i słone zapachy to nie dla mnie, zupełnie nie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja bym chętnie powąchała, jestem ciekawa jak by mi przypadł do gustu :) Ogólnie lubię morskie klimaty, bardzo lubię wodę i nie tylko tę słoną, kocham również jeziora, strumyczki... one czasem dopiero mają zapach :D Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jednak wolę kwiatowe aromaty 😀

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda pięknie, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubie takie zapachy wiec myśle, ze mi by sie spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie wiem czy by do mnie trafiła, ale chętnie bym wąchnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne! Idealnie pasowałyby do mojego salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystko wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zaskoczona, bo faktycznie ta świeca wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Preferuję słodkie zapachy, więc ten pewnie nie trafiłby w moje gusta, ale świeca nadrabia za to wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger