poniedziałek, 9 marca 2020

65. Tradycyjny wypiek prosto zza oceanu... Sweet Banana Bread


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj posmakujemy trochę tradycji Stanów Zjednoczonych.. Będzie słodko :) Ciekawi? Zapraszam serdecznie dalej!

Sweet Banana Bread Goose Creek Candle 


Słodziutki chlebek bananowy- mieliście okazję go skosztować? :) Jest bardzo prosty w przygotowaniu, ale jaki pyszny! Jak jego aromat został odwzorowany w tym daylighcie? Na pewno nie jest to zapach dla każdego i na ciepłe dni, może zmęczyć, przytłoczyć.. Kompozycja niewątpliwie jest słodka, czuć mocno wypieczone ciasto z delikatnym sznytem przypraw, wyczuwam tutaj również nuty miodu i jakby orzechów. Bohatera głównego, czyli banana zupełnie tutaj nie odnajduję, a szkoda, bo fajnie by dopełnił cały zapach. Niemniej jednak kompozycja utrafia w mój gust, bardzo miło mi się wypalało wosk w zimowe dni :) Jesteś fanem/ką słodkości? To propozycja dla Ciebie! :)


Ściskam, 
Martyna :) 

72 komentarze:

  1. O tak uwielbiam chlebek bananowy ;) az wyobraziłam sobie jego zapach podczas pieczenia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam kiedyś taki chlebek bananowy 😀 ciekawy smak

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chlebek bananowy, piekę go raz w tygodniu hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. I think it's yummy! Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś robiłam zdrową wersję tego chlebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo nie probowałam tego chlebka, ale teraz narobiłaś mi Martynko smaku :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och liczyłam jednak na banana....choć pieczone ciasto hmm..też całkiem ciekawe, tylko potem się jest chyba głodnym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię takie smakowite zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo to musi być pyszny zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłam sobie apetytu, lubię zwłaszcza zapach jak się piecze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie lubię takie zapachy w woskach. Ten chętnie sobie sprawię. Szkoda tylko, że tego banana nie czuć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię słodkości, szkoda, że ten banan tutaj nie jest wyczuwalny. Mimo to chętnie poznam ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jadałam ale brzmi pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie pachnie bananem, Wtedy miałabym prezent dla przyjaciółki, która kocha takie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że chlebek bananowy jest smaczny, ale sama go jeszcze nie próbowałam. ;) Ciekawa propozycja świeczkowa, a właściwie wosk. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o nim, ale nigdy nie jadłam i nie robiłam. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio jem dużo bananów.. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dzisiaj mam zamiar właśnie upiec coś w tym stylu! Mniami!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda cudnie i smakuje pewnie też!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bananowego chlebka nie miałam okazji jeszcze próbować :)
    Ale nie ukrywam, że chciałabym :)

    A zapach zdecydowanie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś wosk o zapachu tradycyjnego chleba - jakie to było okropne :D :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiamy to ciasto w moim domu☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że zabrakło odrobiny banana! Nie ma nic lepszego niż zapach świeżutkiego chlebka bananowego z dodatkiem czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiło się przepysznie! <3 Z chęcią skosztowałabym takiego chlebka swoimi zmysłami :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja siostra ostatnio zrobiła! Wyszedł przepyszny, a ten zapach... ☺️☺️☺️
    Buziaki i chetnie obserwuje 😘

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach musi być piękny, uwielbiam takie aromaty.

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę, muszę to zrobić. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Taki chlebek na pewno jest przepyszny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back http://www.ludatischenko.com @luda.tischenko - instagra

    OdpowiedzUsuń
  30. Smakowicie się zrobiło i to bardzo na myśl o tym chlebku bananowym 🤩

    OdpowiedzUsuń
  31. Może z ciekawości wypróbuje ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię bananowy chlebek ;p szkoda, że banan jest niewyczuwalny, ale i tak mam chęć na ten wosk! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oj to chyba zdecydowanie nie byłoby dla mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  34. myślę, że to zapach idealny na zimowe wieczory. Lubię słodkości ale przełamane świeżością ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda bardzo apetycznie. Uwielbiam banany, więc z pewnością były smakowitym kąskiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja robiłam raz chlebek bananowy, ale nie wyszedł mi tzn wyszedł zakalec.. w kosz :( muszę spróbować inny przepis kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem fanką słodkości, jak najbardziej :) Szkoda, że nie bardzo wyczuwa się banana, bardzo lubię ten zapach :) Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kuchenno-ciasteczkowe aromaty ale chyba ten nie przypadł by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Raz udało mi się kupić chlebek bananowy i od razu się w nim zakochałam <3 Może kiedyś spróbuję go też sama zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wiem jak pachnie chlebek bananowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chlebka bananowego nigdy nie robiłam, choć zdarzało mi się piec jego kuzyna, chlebek dyniowy. Za zapachem bananów bardzo przepadam... są słodkie, aromatyczne i bardzo charakterystyczne. Szkoda, że tutaj tego zabrakło. Niemniej jednak takie słodziaki uwielbiam na chłodne dni, więc przy nadarzającej się okazji chętnie wypróbuje ten wosk. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I love banana bread, it's one of my favourite! It's so delicious xo

    Makeup Muddle

    OdpowiedzUsuń
  43. Chlebek bananowy to moje uzależnienie! 🤩

    OdpowiedzUsuń
  44. Już czuję ten przyjemny zapach :) Chętnie bym taki wosk paliła u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kocham chlebek bananowy !

    obserwuje :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam chleb bananowy <3 A jego zrobienie jest takie proste i przy okazji nie trzeba marnować zbrązowiałych bananów! Pyszny i użyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda, że banan nie jest wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
  48. I love banana bread too! My 1,5 year old could eat it everyday lol!

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapach wydaje się przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zrobiłam się głodna po przeczytaniu, tego wpisu :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie próbowałam jeszcze takiego chlebka :)

    OdpowiedzUsuń
  52. That look so delicious. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/kerastase-resistance-masque_20.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Również nie próbowałam, wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedyś często robiłam chlebek bananowy, ale idealnego przepisu jeszcze nie znalazłam 😉

    OdpowiedzUsuń
  55. uaaa! to coś zdecydowanie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten zapach na pewno przypadłby mi do gustu. Szkoda, że banany nie są tu wyczuwalne, ale dla pozostałych nut kupiłabym go :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Idealny, szczególnie gdy banany stają się ciemne <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger