sobota, 12 maja 2018

8. Na kwiatowym ryneczku... Market Blossoms Yankee Candle


Witajcie Kochani! :)

Troszkę mnie tutaj nie było... Walka o oceny właśnie się rozpoczęła, więc nie ma zmiłuj, trzeba jakoś fajnie zakończyć ten Rok Szkolny. :D Nie przedłużając, dzisiaj o zapachu, który nie jest dostępny w Polsce w regularnej sprzedaży, a szkoda!

Market Blossoms Yankee Candle


Przy tym wosku po prostu nie wypada nie zacząć od pięknej etykiety, która przedstawia różowy rower miejski, a w koszyczku znajduje się bukiet subtelnych kwiatów o tym samym kolorze. Cudo! Bardzo w moim stylu. :) Kolor wosku to pastelowy róż, pięknie komponuje się więc ze wspomnianą etykietą zdobiącą tarteletkę. Zapach? Nietrudno się domyślić- to mieszanka kwiatów, nie mam pojęcia, jakich, przysięgam, to taka woń, jakbyśmy przechodzili obok straganu z pięknie pachnącymi kwiatami. Całość nie jest taka oczywista, gdyż na samych kwiatach się nie kończy- woń kwiatowa została uzupełniona o nuty pudrowe, co z efekcie daje nam śliczną, mega kobiecą mieszankę. ;)  Myślę jednak, że panom również może się spodobać. :) Ja ze swej strony polecam, jeśli lubicie zapachy kwiatowo-pudrowe, na pewno Market Blossoms skradnie Wasze serce. :)



Ściskam,
Martyna :)


8 komentarzy:

  1. Kupiłam i teraz bardzo mam ochotę go odpalić. :D Byłby idealny na tę porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podobał :D Mógłby być mocniejszy, ale to pewnie wina jego "wieku". Fajnie byłoby przytulić go w formie świecy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go poszukać :D na wiosnę/ lato idealny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę ze trzeba będzie sie skusić

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam połówkę dużego słoja i ciągle myślę o zakupie nówki na zapas :) Piękny zapach i w dodatku bardzo mocny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi wiosennie aż się chce kupić :D Faktycznie,rower z kwiatami wygląda bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem czy to dla mojego nosa ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj nie, mnie pudrowe zapachy momentalnie nużą.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger