środa, 4 lipca 2018

15. To będzie perfekcyjny dzień... Perfect Day Goose Creek Candle


Witajcie Kochani! :)

Zapach, który Wam dzisiaj przedstawię, był zakupem spontanicznym, do jego kupna skusiła mnie promocja, chociaż przyznaję, że kiedy miał swoją premierę, bardzo mnie zainteresował poprzez swoją piękną etykietę i rzekome podobieństwo do mojego ukochanego Golden Sands konkurencyjnej marki Yankee Candle, a mowa o...

Perfect Day Goose Creek Candle


Jak już wspomniałam, świeca wizualnie prezentuje się przecudownie- etykieta przedstawiająca paczuszki przewiązane kolorową wstążką w towarzystwie białych róż przywołuje mi na myśl dzień ślubu. Do tego biały kolor wosku, dzięki czemu świeca pasuje do każdego wnętrza... Cudo! :) A jak pachnie ten "Perfekcyjny dzień"? Kremowo, słodko, lekko pudrowo... Faktycznie jest w tym zapachu coś ze wspomnianego Golden Sands, ale według mnie nie są to identyczne zapachy. Zauważyłam, że coraz trudniej jest mi opisywać Gąski i w tym przypadku również tak jest. ;) W mojej opinii, Perfect Day należy do zapachów "bezpiecznych", które na spokojnie spodobają się każdemu. Moc, jak na Gęsi przystało, jest bardzo dobra, ale zapach nie męczy i nie dusi. Pięknie, słodko, kremowo, lekko świeżo... Trafia na moją listę ulubieńców. :)



Ściskam,
Martyna ;)


29 komentarzy:

  1. Może się kiedyś z koszem Ale chyba najpierw wolałabym odrobinę mniejszą wersje aby sprawdzić czy będzie mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeca wizualnie wygląda bardzo ładnie, myślę, że zapach tez by mi się spodobał. :) Tylko chyba wolałabym mniejszą wersję, bo rzadko palę świeczki. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie bezpieczne zapaszki są idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale przyznam, że Twój opis kusi do zakupu. Tylko chyba wolałabym go w wersji wosku, jakoś bardziej się z nimi polubiłam :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o! Nie znam tego zapachu, ale chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu. Kocham pachnące świeczki i mam w domu małą kolekcję samplerów Yankee candle :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i bym dała mu szansę. Skoro spodoba się każdemu to ja nie mogę być wyjątkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zapachy własnie lubię,delikatne,lekko pudrowo-słodkie,bo dużo zapachów niestety mimo że piękne,to działają na mnie migrennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za pudrowymi zapachami, ale może nie byłoby tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie go muszę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jak pachnie perfekcyjny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach to coś dla mnie lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze świec tej firmy, ale pudrowe zapachy lubię, więc z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna! ❤
    Często patrzę na wygląd a ta jest piękna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co pamiętam, podczas wąchania w mydlarni, to zapach był mocno perfumowany i lekko szedł w nuty, które nie do końca mi podchodziły. Niemniej jednak po Twojej recenzji chętnie po niego sięgnę by sprawdzić jak poradzi sobie podczas palenia. Może warto dać mu szanse? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz slysze o takiej firmie.:)
    http://tzanetat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentuje się bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego zapachu, ale myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam świece, ale zapachu tej nie znam jeszcze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że wcześniej się z tym nie spotkałam.
    Bardzo zaciekawił mnie zapach ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam:))

    https://artidotum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapewne pachni pięknie :*

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam świeczki :) Twoje muszą pięknie pachnieć.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger