środa, 19 czerwca 2019

46. Brzoskwinia idealna... Georgia Peach Goose Creek Candle


Witajcie Kochani! :)

Upały skutecznie zniechęcają mnie do jakiejkolwiek aktywności na blogu i palenia świec czy wosków. Ale teraz naszła mnie wena, a to wszystko za sprawą pewnego cudownego zapachu... 

Georgia Peach Goose Creek Candle


Tym razem etykieta sugeruje jasno, czego po zapachu możemy się spodziewać- soczyste brzoskwinki aż się proszą, by je skosztować. ;) Dlaczego wspomniałam we wstępie, że jest to cudowny zapach? Ponieważ jeszcze żadna marka świecowa nie stworzyła takiego brzoskwiniowego zapachu, który by mi się spodobał, umówmy się, zapach tego owocu to trudny temat, nie wiedzieć czemu. W tym przypadku uderza w nas słodziutka woń bardzo dojrzałej brzoskwini, a w tle wyczuwam lekko drzewne nuty. Ostrzegam wrażliwe nosy- kostka wosku jest naprawdę intensywna, polecam wrzucać tylko jej połowę i palić na otwartej przestrzeni. Nie spodziewałam się, że wosk zrobi na mnie takie wrażenie. Wszystkim fanom owocowych nut serdecznie polecam! :)


Ściskam, 
Martyna :) 

65 komentarzy:

  1. O tak, tak. Uwielbiam zapach świeżych, soczystych brzoskwiń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie,kocham takie zapachy☺

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Uwielbiam zapach brzoskwini!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, to musi być bardzo przyjemny zapach. W sam raz na letnie wieczory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach i smak brzoskwini uwielbiam także jestem na tak 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej to musi być pyszny iście zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak upały nie sprzyjają pisaniu, mam podobnie. A zapach jest apetyczny :)) Buziaki Martynko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki zapach musi być piękny :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh very interesting post dasrling

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą - zapach brzoskwini jest trudnym zapachem. Muszę zamówić tę świeczkę, bo jestem mega ciekawa!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sobie wyobrażam jaki to piękny zapach :D Aż kusi żeby kupić :D
    Unpredictabble - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Och w świecy/wosku jeszcze chyba nie miałam brzoskwini a to jeden z niewielu owoców które uwielbiam w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach brzoskwini więc ten na pewno przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię brzoskwiń jednak lubię ich zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach soczystych brzoskwiń., to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jeden z ładniejszych wosków, zwłaszcza na okres letni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię jeść brzoskwinie, ale nie lubię ich zapachu w kosmetykach xd Ciekawe jakby było w woskach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcie z prawdziwymi brzoskwiniami ;) A że akurat jedną zjadłam, to aż sobie wyobrażam ten zapach :) Na pewno jest cudowny i idealny na lato.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak coś owocowego to zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach brzoskwiń więc idealny wosk dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Todo es precioso! Te deseo un feliz día ! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię intensywne zapachy, myśle że to coś dla mnie!

    Obserwuję, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak ja kocham zapach brzoskwinek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo mógłby mi się spodobać <333

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęciłaś <3 Uwielbiam takie świeże owocowe zapachy, aż trudno uwierzyć, że można je odzwierciedlić w wosku

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham brzoskwinki w każdej postaci! a najbardziej to ich milusią skórkę :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak! Chętnie bym powąchała 😁

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj uwielbiam zapach brzoskwinki :D No upały też mi dają w kość, ale jakoś się jeszcze motywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Może dlatego, że zapach brzoskwini jest tak trudny do odwzorowania, to nie przepadam za nim w kosmetykach :P

    OdpowiedzUsuń
  31. w takie upały świeczek się palić nie da:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nuta dla mnie. Lubię intensywne zapachy :) Ale raczej zimą, latem nie w głowie mi palenie świec :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nice article my friend..
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kosmetyki o zapachu brzoskwini :D Brzoskwinia i mango zawsze u mnie wygrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  35. To prawda z tym, że te upały sprawiają, że aż się odechciewa niczego, a i z tym, że odtworzyć brzoskwiniowy zapach to nie lada stuka:) Ale przyznam Ci szczerze, że akurat brzoskwinia wydaje mi się wyjątkowo trafna na wakacje. Chętnie zwrócę na to uwagę, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam brzoskwiniowy zapach od yankee i mnie nie powaliło na kolana. Może ta drzewna nutka jest kluczem do osiągnięcia sukcesu ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham świeczki, uwielbiam je za klimat, jaki potrafią stworzyć i zapachy, jakie wydzielają. Często szukam, nowych, ciekawych rozwiązań. Brzoskwinię bardzo lubię, na lato taka świeczka moim zdaniem jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapach świeżych owoców idealny jest na ciepłe miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  40. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem, dlaczego, ale latem zawsze mam przerwę od wosków i świec, co jest dziwne, bo upały upałami, ale jeden podgrzewacz nie sprawi przecież, że w mieszkaniu będzie jeszcze cieplej 😂 Przyczyna jest chyba jedna: odkryłam właśnie, że wszystkie zapachy jakie mam, są typowo zimowe, kojarzą mi się z zimą. Może właśnie to jest idealna propozycja na lato? :D Przekonałaś mnie, będę wypatrywać tej brzoskwinki na półkach :)
    Pozdrawiam,
    Tov

    OdpowiedzUsuń
  42. myślę, że pokochałabym ten zapach jak i komentujące przede mną dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam zapach brzoskwini! W świecach, woskach, kosmetykach do pielęgnacji ciała, czy mgiełkach zapachowych. To zapach lata :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj tak :) To zdecydowanie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  45. Brzoskwiniowe LOVE. Pachnący, słodki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam brzoskwinie, więc zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  47. Myślę, że zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Raczej nie jestem fanką owocowych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakoś nie sięgam po brzoskwiniowe nuty, ale jestem teraz zaciekawiona tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie nie lubię zapachu brzoskwini w kosmetykach chociaż owocę jeść lubię ;D ciekawe jakby z tym woskiem było.

    OdpowiedzUsuń
  51. O tak, zapach brzoskwinki to ja bardzo lubię. Wosk z tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Upały odeszły w zapomnienie, rozpalamy ;p

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger