wtorek, 4 czerwca 2019

45. Kolorowe chmurki pełne słodkiej radości... Rainbow Sugar Goose Creek Candle


Witajcie Kochani! :)

Lecimy dzisiaj z kolejnym postem, który miał pojawić się już kilka dni temu, niestety brak weny wziął górę.. Wracam już do formy! :)
Chciałabym jeszcze zaprosić Was na blogowego Instagrama, gdzie chętnie odpowiem na Wasze pytania. :) 

Rainbow Sugar Goose Creek Candle 


Tym razem mamy do czynienia z etykietą, która nie mówi nam absolutnie nic o zapachu- ot takie kolorowe maziajki, które i tak mają jakiś swój urok. ;) Niepozorna etykieta jednak skrada słodki, niebanalny, owocowy zapach, a dlaczego niebanalny? A no dlatego, że każdy odbiera go trochę inaczej. Dla jednych jest to słodziutki zapach waty cukrowej z owocami (truskawki), a dla innych zapach dziewczęcych perfum. Mnie chyba bliżej do tych pierwszych, chociaż i to nie do końca.. Dla mnie to aromat kwaśnych cukierków o smaku truskawkowym, który faktycznie może ma jakąś nutkę kosmetyczną. W każdym razie niestety waty cukrowej tutaj nie czuję, a bardzo tego oczekiwałem. Moc kostki wosku jest bardzo dobra, bez problemu wypełni pomieszczenie zapachem. Fani owocowej, lekko cierpkiej słodyczy będą usatysfakcjonowani. :)


Ściskam, 
Martyna ;) 

49 komentarzy:

  1. Musiałabym go poczuć, bo ciężko mi go ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie grafika niewiele mówi o zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem fanką, więc chętnie poznam ten wosk.. Etykieta faktycznie niewiele mówi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wolałabym zapach dziewczęcych perfum niż waty cukrowej. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym sama go powąchać :>

    OdpowiedzUsuń
  6. już myślałam że zapach będzie taki właśnie cukierkowy, idący w kierunku waty cukrowej, szkoda że jednak to zapach kwaśnych cukierków

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogli zaiste dać jakiś choć trop na etykietce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak ja odebrałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj takie słodkie zapachy lubię, więc ten pewnie tez przypadłby mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem sobie myśle, ze chciałabym moc jakoś powąchać zapachy przez bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak pachnie. Ogólnie lubię słodkie zapachy, więc jest szansa, że taka wata cukrowa przypadłaby mi do gustu;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj wydaje mi się, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O ten zapach brzmi zachęcająco, lubię truskawki, więc myślę, że polubiła bym i jego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie to już etykieta zachęciła bo uwielbiam kolory :))) Buziaki Martynko i miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że wata cukrowa nie ma zapachu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam się jak ten produkt może pachnieć :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę bardziej świeże zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę że na lato moze być fajny, choć i w chłodniejsze dni na przypomnienie lata;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda świetnie, i bardzo kusząco. Ciekawe jaki jest w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wosk? Zawsze i wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za takimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No ciekawa jestem co bym wyczuła :D Etykieta mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Etykietka całkiem ładna. Teraz jak myślę o jakimkolwiek zapachu to już mnie mdli. Za gorąco dla mnie na zapachy. Swoje woski i świeczki odłożyłam do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że ten zapach mógłby mi przypaść do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem bardzo zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie etykieta od razu się kojarzy, że będzie to zapach słodko, owocowy bądź perfumowany, bo taka kolorowa, żywa, letnia.... Ciekawi mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie opisałaś ten zapach<3 zapowiada się zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie można "wyblogować" zapachu :)
    pozdrawiam Pi

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem jak pachnie... naprawdę zachęcająco :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie by było, gdyby pachniał jednak tą watą cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdobyłam ten zapach w świecy na rozdaniu Pachnącej Wanny �� zachwycił mnie od pierwszego powąchania,chociaż sama wcześniej go nie kupiłam... Też mi mocno czuć truskawki�� polubiłam go od razu ����

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo już mi się podoba ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wlasnie szukam czegos nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jetsem zapachu, opakowanie niewiele nam mówi :/

    OdpowiedzUsuń
  38. nice article my friend...
    please visit my blog too

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger