sobota, 27 lipca 2019

48. Tropikalny drink na plaży... Passionfruit Martini Goose Creek Candle


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj będzie iście tropikalnie, soczyście, wakacyjnie... Gotowi? :)

Passionfruit Martini Goose Creek Candle 


Latem palę bardzo mało świec i wosków, a jeśli już zdecyduję się sięgnąć po jakiś zapach, wybór pada na orzeźwiające, owocowe nuty, takie, które kojarzą mi się z tropikami, plażą, rozgrzanym piaskiem i błogością. :) Tak jest w przypadku tej świecy- prócz energetycznego, pomarańczowego koloru i iście letniej etykiety z drinkiem na niej przedstawionym mamy do czynienia z mega owocowym, soczystym zapachem owoców, trudno mi określić, jakich konkretnie, ale na pewno wyczuwam tutaj mango i brzoskwinię. Całość tworzy piękną, słodko-cierpką kompozycję idealną na wyższe temperatury. :) Osobom lubiącym owocki serdecznie polecam!


Ściskam,
Martyna :) 

56 komentarzy:

  1. Zdecydowanie dla mnie ten zapach:) U mnie kominek lub świeca są odpalane latem, ale np: w deszczowe dni lub samym wieczorem dla umilenia sobie wieczoru:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujący, obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega wakacyjnie się tu zrobiło. :D Też mam ten kocyk z flamingami. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ten zapach w lato jest bardzo kuszący:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajny na lato zapaszek:) Ja też ostatnio mniej palę, jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło u Ciebie Martynko, lekko, świeżo i wakacyjnie :)) Kusisz pięknym zapachem nawet latem :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach zdecydowanie dla mnie :). Ja latem mam praktycznie takie samo podejście, jak Ty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę tego typu aromaty w czasie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. very lovely post :) do you like to follow each other?
    kisses!

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w lecie też rzadko odpalam woski i świece. Zapach by mi na pewno przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto nie lubi zapachu owocków? Biorę w ciemno! ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj latem zdecydowanie lekki orzeźwiające zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mango i brzoskwinie powiadasz :D Podoba mi się takie połączenie ;p ja latem najbardziej lubię zapachy bryzy czyste lekkie i świeże, oczywiście owockami też nie pogardzę uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. O tam! Pokochałabym ta świece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes, I follow you on GFC, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli pachnie mango to coś dla mnie :D Poza tym zauważyłam, że owocowe drinki w formie wosków czy świec zazwyczaj mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też latem palę zdecydowanie mniej świec niż zimą, a jak już to wybieram te owocowe zapachy, więc ten zdecydowanie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi super, takie woski to ja mogę palić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie soczyste, owocowe, tropikalne aromaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tropikalne aromaty, zapach zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam :) cudowny słodki koktajl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w ogóle nic nie palę, upały mnie dobijają, a tym bardziej słodkie kompozycje. Lubię połączenie mango i brzoskwini, więc jak będę miała okazję to powącham i się przekonam jak mi leży ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że zapach mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego zapachu, musi być piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat tego konkretnego zapachu nie znam, ale zapowiada się całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach musi być cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko, chcę, muszę koniecznie go sprawić sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapach bardzo w moim guście, ale ja też w lato za bardzo nie palę wosków ani świec, za to jesienią i zimą korzystaj z całej gamy zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe połączenie,a mało dostępnych jest takich zapachów.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I follow you on gfc 130 :) follow back?

    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Sam kolor pomarańczowy zadziałał na mnie bardzo mocno! Kochana, ja również palę bardzo mało świec latem. Teraz właściwie tylko i wyłącznie tę o zapachu pomarańczy, więc doskonale Cię rozumiem:)
    Lubię owocki, dlatego chętnie! Mango i brzoskwinia - brzmi pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cóż za ciekawy zapach! I zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapach zdecydowanie kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam podobnie z paleniem świec latem, palę ich zdecydowanie mniej. Chyba, że na dworze leje, jest szaro i ponuro, wtedy jak najbardziej tak :D Zapach super na takie słotne dni, od razu przywoła słońce i ciepło lata :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie poznałabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapach zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ojaaa! muszę wyniuchać koniecznie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślę, że mogłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie nuty zapachowe,musi pachnieć cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno już z tej firmy nie miałam świec, ostatnio kupiłam wegańską, a zaachu melona <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapach mango i brzoskwini uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapach zdecydowanie dla mnie, ja akurat lubię letnim wieczorkiem zapalić sobie jakąś świeczkę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger