niedziela, 25 sierpnia 2019

50. Rozsmakuj się w owocach... Sweet Banana Classic Candle


Witajcie Kochani! :)

Zgodnie z zapowiedzią, przybywam dzisiaj do Was z nową marką, zupełną nowością dla mnie i, być może, dla Was, gotowi? Zapraszam do dalszej części postu! :)

Sweet Banana Classic Candle


Banany to jedne z moich ulubionych owoców, kocham ich smak i zapach, nic więc dziwnego, że skusiłam się na daylighta o takim, a nie innym zapachu. ;) Już sama etykietka z bananowym smoothie i samymi owocami przyprawia o ślinotok. :D Niech jednak nie zwiedzie Was widok tego koktajlu, ponieważ mamy tutaj zaserwowany najprawdziwszy zapach banana, mocno dojrzałego, słodkiego, ja czuję tutaj nawet jego skórkę. ;) Sam owoc, bez żadnych dodatków. Jeśli jesteście fanami bananów, bardzo polecam ten zapach! Forma daylighta jest super opcją na wypróbowanie zapachu, palicie go jak zwykłą, miniaturową świeczkę, przy czym moc zapachu jest naprawdę bardzo dobra. :) To jak, skuszeni? :)


Ściskam, 
Martyna :) 

51 komentarzy:

  1. Skuszeni! Kocham banany w kosmetykach, zapachach, jeść zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ja też uwielbiam banany! Nie myślałam że będzie to naturalny zapach. W takim razie muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam banany i jestem zdziwiona, że nie słyszałam wcześniej o tym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... zapach musi być piękny :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawiam się, że głowa by mnie szybko od takiego zapachu rozbolała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Banany lubię czasem zjeść, ale ogromną fanką ich zapachu akurat nie jestem. Wolę kwiatowe nuty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachu bananów w kosmetykach czy świecach to jeszcze nie czułam :) Brzmi kusząco :) Buziaki Martynko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie, uwielbiam banany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Classic Candle - to chyba jakaś nowa marka, dla mnie zupełna nowość. Co do bananów to lubię i chętnie zapaliłabym ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię banana ale chyba bym nie chciał by pachniał mi nim dom ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo skuszona jestem, biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze ja uwielbiam banany, ale sama nie wiem czy byłabym zachwycona takim bananowym zapachem w pokoju :D mogłabym czuć przesyt :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Banany może nie są moimi ulubionymi egzotycznymi owocami, ale zapach mogłabym poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za zapachem bananów nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię świeże banany, nie bardzo przepadam za rzeczami co są z banami, więc pewnie zapach też mi się nie spodobał. Jednak chciałabym powąchać i sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku o zapachu banana 🤔 a banany bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach musi być super, ale chyba z gatunku tych, które szybko zaczynają męczyć. Pamiętam, że miałam bananowy peeling z The Body Shop, był super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Skuszonaaaaa! :D Uwielbiam zarówno smak i zapach dojrzałych bananów :) Jakoś tak ten zapach mnie energetyzuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię np. pudry bananowe, które na chwilę zapachną mi bananem, ale świecy bym nie chciała - byłoby chyba za mdło

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie zapach dla mnie, lubię babnany ale nie toleruje nic o zapachu bananów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już czuję ten piekny zapach, który otula cały dom <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również chyba nie znam tej marki ;)
    Ale powiem Ci, że ja także uwielbiam zapach i smak bananów!
    Naprawdę aż tak czuć ten zapach? Nie miałam jeszcze wosku/świeczki tego typu. Ale wiem, że pokochałabym ten zapach!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojaa pierwszy raz widzę taki zapach :)
    Chcę taki!
    Już czuję tę śliczną woń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. yummy

    Amazing post

    Check out my latest

    http://www.alyinwanderland.com/2019/08/wallet-case-for-galaxy-s10-plus-with.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam świeczki czy tez wosku o tym zapachu. Myślę, że chyba warto się kiedyś na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam banany, dlatego też zapach musi być cudowny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jestem fanką bananów, zwłaszcza jeśli chodzi o koktajle i lody :D

    OdpowiedzUsuń
  28. baby lubie tylko jeśc, niestey ten zapach w innej formie mnie denerwuje:)🤷‍♂️

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie lubię jeść bananów, więc chyba to nie dla mnie :D Ale super, że istnieją tak "prawdziwe", owocowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam banany, a w takim wydaniu to o manio!;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Banany to ja kocham, w każdej postaci, to bez wątpienia coś dla mnie :) Chciałabym go powąchać, jednak musiałabym się powstrzymać przed zjedzeniem :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, nawet bardzo skuszona, bo powiem Ci szczerzę, zapachu bananu jeszcze nie miałam we wosku czy świecy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh this look delicious darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli mowa o bananach to bardzo lubię je jeść 😁 ale jakoś zapach bananów zupełnie mi nie leży więc na pewno bym sie na tą świecę nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię owocowe zapachy, ale banan raczej nie należy do moich ulubionych więc raczej wosk nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger