środa, 15 stycznia 2020

61. Przed snem... Spokojny sen flag'olie


Witajcie Kochani! :)

Poprzedni post upłynął pod znakiem nowej marki, dzisiaj idziemy tym samym śladem i odkrywamy nową, tym razem rodzimą- polską. Zapraszam do lektury! :)

Spokojny sen flag'olie


Świece spod szyldu tej marki są wykonywane ręcznie w polskiej manufakturze, mają bardzo estetyczny wygląd- grube szkło i drewniane wieko z logo marki. Posiadają dwa knoty oraz oczywiście wosk sojowy :) Do wyboru mamy sporą gamę zapachów, ja mam akurat wersję, która ma zrelaksować i wyciszyć nas przed snem. Przyznam szczerze, że mnie zapach kompletnie nie przypadł do gustu i nie zrelaksował, wręcz wymęczył mój węch :D Jeśli lubicie takie naturalne, ziołowe(?) nuty zapachowe, to zdecydowanie jest to świeca dla Was. Jak widzicie zresztą na etykietce, kompozycja ta zawiera olejki majerankowy, lawendowy oraz geraniowy, także no.. Zapach dla koneserów, naprawdę :D Ja do nich zdecydowanie nie należę.


Ściskam, 
Martyna :) 

56 komentarzy:

  1. Musze przyznać, że zaciekawiłaś mnie ;D Nie umiem sobie wyobrazić zapachu majerankowo-lawendowego;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze Ci nie podpasowal ten zapach. Szczególnie ze wyglada pięknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ciekawa jestem tego zapaszku bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świeca prezentuje się świetnie ale mi też raczej ten zapach nie będzie odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach raczej nie dla mojego nosa, ale design mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się opakowanie :) A zapach może być :)). Buziaki Martynko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie już sama lawenda by odstraszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi by się ten zapach też pewnie nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak prawdę mówiąc, to nie wiem, czy miałabym na tyle odwagi, aby się na nią zdecydować :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie ;) . Szkoda tylko ze nie można poczuć zapachu przez bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaa, to chyba i mi by nie podpasował :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach być może byłby moim faworytem :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek lawendowy lubię, ale już majerankowy nie za bardzo, ale nie mówię Nie, zapach mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię zapach lawendy do kąpieli, ale czy w świeczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo coś dla mnie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Skoro wycisza to taki zapach to coś dla mnie :) Niezły nerwus ze mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fanką świec zapachowych, ale ten "spokojny sen" brzmi kusząco.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam świece zapachowe. Szkoda tylko, że Tobie nie przypadł zapach do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  19. taki delikatny flow , to cos dla mnie:) i na + że polska marka!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie należę do osób, którym spodobałby się taki zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ziołowe nuty? Rzadko spotykam, może to być ciekawy, ale zarazem dziwny zapach hmmm

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejki lawendowe kocham, natomiast ten majerankowy nie do końca. Świeca jednak prezentuję się pięknie i chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ten zapach na pewno by mi się nie spodobał xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Świeca ładnie się prezentuje, ale czy zapach by mi podpasował, nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  25. Uuu no niestety, ja tez nie byłabym zadowolone. Ziółka mogę co najwyżej pić, a nie wąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Geraniowy to niestety nie mój zapach, więc myślę, że i mnie by zmęczył.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem bardzo ciekawa zapachu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chyba akurat też nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mi taki zapach do snu by się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych świec, ale zapach wydaje się być intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknie się prezentuje ta świeca. Lubię ziołowe zapachy to pewnie i zapach świecy przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się raczej by spodobała. Ale wiadomo, że trzeba powąchać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda cudowne a i zapach myślę że to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapach wydaje się być intrygujący. Nie od dziś wiadomo, że lawenda działa uspokajająco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja to bardziej kwiatowa niż ziołowa, a czuć bardziej zioła czy lawendę? Jesli lawendę to biore, jesli jest mało wyczuwalna to odpuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama nie wiem czy taki ziołowy zapach by mi sie spodobał, sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki ziołowy zapach raczej nie przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapach chyba nie dla mnie, nie wiem, jednak muszę przyznać że bardzo ciekawe nuty zapachowe :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama nie wiem, czy tego typu zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow! jakie połączenie nie wiem czy by mi się spodobał, niemniej zaintrygowalaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chyba wolę bardziej słodkie zapachy, aniżeli ziołowe, więc podejrzewam, że też by mnie wymęczył :(
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  42. Niby lubię ziołowe zapachy, ale nie jestem pewna, czy przypadłby mi do gustu, musiałabym powąchać na żywo, w ciemno bym się na niego nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też by chyba niepodpasowal taki zapach, ale wygląda zachęcajaco 😀

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię zapachy ziołowe, ale zdecydowanie tylko latem i tylko na tarasie ;) Jakoś tak podbijają według mnie letni beztroski klimat - zwłaszcza wieczorami gdy na łąkach wydzierają się bażanty, cykają świerszcze, ciepły wiaterek niesie klangor żurawi a ja siedzę sobie i sączę kieliszek wina:)
    A tej marki nigdy wcześniej nie znałam - także wpisuję ją sobie na liście marek do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj nie. Nie znoszę olejku majerankowego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię spać, więc może to coś dla mnie. Kto wie. :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger