niedziela, 5 stycznia 2020

60. Zapach otulający niczym kocyk... New Home The Country Candle


Witajcie Kochani w 2020! :)

Jak tam Wasze samopoczucie? Mam nadzieję, że wkroczyliście w Nowy Rok z pozytywną energią, a noc sylwestrowa była bardzo udana :D Raz jeszcze życzę Wam samych pięknych chwil pozbawionych trosk, smutków. No dobrze, Nowy Rok, nowy post i... nowa marka! Jaka? Zapraszam dalej! :)

New Home The Country Candle 


Czy ta malutka puszeczka nie jest urocza? Jest! :D A jak pięknie prezentuje się na zdjęciu i we wnętrzu.. Świece spod szyldu tej marki zaplusują u osób, które cenią sobie produkty sojowe, wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Widzicie, nawet firmy świecowe wychodzą naprzeciw najnowszym trendom i upodobaniom klientów. :) Co do palenia, świeca nie stwarza żadnych problemów, wosk równo wypala się do ścianek i spała się do samiutkiego dna, co jest fajne, bo zawsze to szkoda wyrzucać kilka centymetrów wosku. Sam zapach jest prosty i w tej prostocie piękny- słodki, kremowy, z kategorii tych bezpiecznych, które nikomu nie będą przeszkadzać. Taki kaszmirek, jeśli wiecie, o czym mówię :D Niech malutki rozmiar puszki Was nie zmyli, to nie jest słabiak! Świeca ta ma ogromną moc, aromat wypełnia całe pomieszczenie, z tym że nie wiem, jak byłoby w przypadku bardzo dużych powierzchni. Ja jestem na tak! :)


Ściskam, 
Martyna :) 

57 komentarzy:

  1. Mmm zapowiada się cudnie, nie znałam marki, no i zapach mnie zaintrygował :) Dzięki za polecenie słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie delikatne kaszmirki lubię :D Marka dla mnie nowa ale ostatnio lubię te sojowe więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie otulające zapachy! Z wielką chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo i to jest zapach dla mnie. Jestem go bardzo ciekawa i chcę powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach zapowiada się cudownie :) Uwielbiam takie otulające :)

    PS. Mam też te perfumy AVON LUCK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zapachy. Już sam wygląd świecy robi wrażenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. So cool candle! Happy New Year! )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się wspaniale☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne opakowanie, wygląda cudnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zapachy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. O, nie spotkałam się jeszcze z tymi świecami. A jako, że zima to u mnie czas świec, chętnie wypróbuję jak będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie jest przepiękna a zapach wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeca bardzo kusząca :D Piękne opakowanie, a zapach taki jak lubię, delikatny i niemęczący, więc na pewno przypadłaby mi do gustu :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marki nie znam, ale opakowanie wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię słodkie zapachy, więc ten na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiałabym powąchać bo określenie "słodki" straszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej nowej marce nie słyszałam :) takie bezpieczne zapachy są idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bo wtedy nikt sobie wąchaniem krzywdy nie zrobi:)

      Usuń
  18. Uwielbiam takie delikatne zapachy :) O marce nigdy wcześniej nie słyszałam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi, I am a new blogger. I follow you on gfc # 155 ,maybe follow back?
    Kisses

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie takiej świecy szukałam, dziękuję za polecenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Styczeń zawsze jest dla mnie miesiącem energicznym, pełnym zapału do pracy, stopniowo wygasza się na przełomie miesięcy :D
    Jak zawsze cudowna recenzja :)
    Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej nowej marki :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. o to cos dla mnie zapisuje sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. "firmy świecowe wychodzą na przekór" - chyba miało być naprzeciw a nie na przekór ;) A sama świeca wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No przekonałaś mnie tym "kaszmirkiem" :D chętnie poznam ten zapach bo firmy jeszcze nie znam. Fajnie, że coraz więcej firm wprowadza świece sojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęścia na Nowy Rok! :)
    Brzmi bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach otulający niczym kocyk jak to pieknie brzmi. Muszę mieć tą świece!

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że świeczki fajnie wpisują się w aktualne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam perfumy Luck i są to jedne z moich ulubionych perfum, zwłaszcza zimą. Co do świeczki to jestem bardzo ciekawa jak pachnie.
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę przyznać że narobiłaś mi ochoty na tą świeczkę

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to zapach, który z pewnością przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapach brzmi pięknie i super, że tak ładnie się pali. Ja ma ostatnio problemy ze świeczkami, większość tworzy tunel :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Już sam design świecy pięknie się prezentuje. Minimalizm i elegancja :) A zapach brzmi bardzo kusząco, na pewno pachnie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. spodobałaby i się ! muszę ją znaleźć 'D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie bym sobie go uruchomiła

    OdpowiedzUsuń
  35. Czasami lubię taką moc zapachową jaką daje świeca:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki bezpieczny kaszmirek to ja lubię. Ładna puszeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem bardzo ciekawa i sam zapach bardzo mnie kusi.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie bezpieczne propozycje ;p wygląd ma śliczny elegancki, luksusowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki zapach mógłby mi się bardzo spodobać :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Opakowanie jest urocze. Proste i dziewczęce zarazem. <3 Podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Flakonik jest piękny jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oh so cute packaging darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapowiada się przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej <3 I w takich momentach żałuję, że nie można poczuć zapachu pocierając ekranu jak w katalogach Oriflame :) Musi być nieziemski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie otuliła bym się tym zapachem, muszę go poznać

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam taki rodzaj zapachów :) Moja ulubiona YC to właśnie kaszmirowa

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię takie zapachy, a flakonik skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wydaje się w sam raz na obecną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten zapach musi być naprawdę ładny. I opakowanie też jest fajne.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger