środa, 3 czerwca 2020

71. Osłodź sobie chwilę... Carmelove Natura Love


Witajcie Kochani! :)

W dzisiejszym poście będę miała przyjemność podzielić się z Wami swoją opinią o kolejnej świecy sojowej polskiej marki. Będzie słodko :) Zapraszam!

Carmelove Natura Love


Pierwsze, co mnie absolutnie urzekło w produktach tej marki to przepiękne słoiczki- niby proste, ale przyznacie, że mają niesamowity urok! Po wypaleniu świecy słoiczek otrzyma "drugie życie" :) Co jest fajne- na wierzchu wosku posypane są ziarenka, które fajnie się wtapiają. Świeca jest oczywiście wykonana z wosku sojowego, jest ekologiczna i wykonywana ręcznie. Co do względów technicznych, produkt nie sprawia żadnych problemów jeśli chodzi o palenie, a sama moc zapachu jest bardzo dobrze wyczuwalna już przy pierwszym topieniu. Mój wariant zapachowy pachnie przeobłędnie słodkim karmelem z nutą wanilii, ale spokojnie! Nie grozi to cukrzycą, ponieważ zapach jest pięknie wyważony, przez co nie męczy. :) Polecam fanom łakoci w szczególności, ale myślę, że spokojnie zapach nie skrzywdzi nikogo :D



Ściskam, 
Martyna :) 

48 komentarzy:

  1. Karmel toleruję tylko w postaci lodów ;D
    Zapach na dłuższą metę chyba by mnie męczył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dla mnie ta świeca zbyt słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach karmelu to coś dla mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwie Ci sie ,że urzekło Cie to opokowanie- gdyż naparawde prezentuje sie pieknie. Jestem mega ciekawa zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, musi być piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej liście zakupów zasługują pojemniki, pachnące karmelem świece aromaterapeutyczne. Dziękuję za tę recenzję. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pragnę tego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze po zuzyciu mozna wykorzystac pudelko w jakis sposób

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie :) uwielbiam takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim guście! Karmel, wanilia, fajne ciepłe połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo nie moja dieta by chyba poszła na marne ;p uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach idealny dla mnie. Karmel ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Wizualnie urocza, ale zapach, oj nie, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach mnie zachęcił - a opakowanie wygląda mega uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne proste opakowanie. Słodkie zapachy bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Już sama nazwa zapachu mi się spodobała, a sam zapach musi być obłędny! <3 Karmel z wanilią- wąchałabym. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wizualnie wygląda bardzo fajnie, jestem ciekawa jak spodobałby mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham zapach karmelu! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, zapach w moim klimacie ach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa zapachu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Very interesting post! 👏👏👏 Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam zapach karmelu :) W połączeniu z wanilią to musi być cudowna mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubiłam kiedyś zapach Yankee solony karmel, więc może i słodka wersja by mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie łakocie, ale teraz przy maluszku niczego nie palę

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam nuty deserowe w świecach. A karmel to już w ogóle pachnie obłędnie :D Jestem pozytywnie zaskoczona ceną tych świec. Myślałam, że będą dużo droższe! A tu i polska marka, i fantastyczna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O nieeee, akurat karmelu bardzo nie lubię, więc tym razem podziękuję, ale może inne cudeńka tej marki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm az jestem ciekawa jakby to pachniało, karmel uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Juz czuje ten piekny zapach... chcą ją :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie mam ten problem z większością świec zapachowych, że ich zapach jest męczący, ale na taki karmel może bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  31. O rany, ależ mi narobiłaś ochoty na tą świeczkę. Zapach totalnie mój.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój partner by pokachal, uwielbia zapach karmelu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bałabym się, że mnie zemdli...nie przepadam za zapachem czy smaki karmelu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziś tak pochmurno, że chętnie bym sobie taki deser zafundowała w postaci słodkiego zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Coś dla mnie, zresztą ja wszystkie zapachy świec, wosków uwielbiam :D Takie małe zboczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie zapachy :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam zapachowe świece, nie wyobrażam sobie bez nich moich ulubionych wieczorów przy książce. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam świece zapachowe i piękne opakowania! :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  39. I love sweet scented candles! They're my favourites, and this one sounds lovely. I really love your blog header, it's so beautiful xo

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger