niedziela, 14 czerwca 2020

72. Rajski owoc... Sorbet z mango Soyka


Witajcie Kochani! :)

Temperatury są ostatnio coraz wyższe, słoneczko pięknie przygrzewa.. To czas, w którym albo nie palę nic- robi mi się niedobrze na samą myśl o płomieniu świecy :D, albo odpalam jakieś rześkie, owocowe zapachy. Dzisiaj zapraszam Was na recenzję iście letniego zapachu, a tym samym na spotkanie z kolejną polską, sojową marką! :)

Sorbet z mango Soyka


Wizualnie świeca prezentuje się bardzo fajnie- prosty słoik, ale urokliwy z przewiązanym sznureczkiem w kokardkę. :) Taki wygląd spodoba się osobom ceniącym sobie minimalizm. Świece marki wykonywane są ręcznie z wosku sojowego- super, naturalnie :) Wariant, na który się skusiłam pachnie pięknie słodkim owocem mango. Zapach nie jest zbyt mocny, ale jest dobrze wyczuwalny, nie przytłacza, także super się go pali w upalny dzień. Lubisz owocowe kompozycje? To coś dla Ciebie! :) Ze swej strony polecam, ja chętnie wypróbuję jeszcze inne zapachy spod szyldu tej marki. 


Ściskam, 
Martyna :) 



52 komentarze:

  1. Ależ on musi ładnie pachnieć<3

    OdpowiedzUsuń
  2. sorbety owocowe są jak najbardziej na czasie:) Dobrze że ten zapach nie przytłacza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm ale on musi pięknie pachnieć:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie owocowe zapachy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu mi się mango zachciało, jak tylko zobaczyłam to zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach mango wiec kupuje go w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ egzotycznie, słodko i pachnąco :)). Zjadłabym teraz mango :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten owoc, to może ten produkt też bym polubiła hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo polubiłam mango! Jestem bardzo zaciekawiona tą świeczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być niezwykle wakacyjny i świeży zapach :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być naprawdę boski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w ciepłe dni znacznie rzadziej sięgam po świeczki. Jeżeli już coś odpalam to właśnie coś świeżego, rześkiego. Jestem ciekawa tego zapachu, marki kompletnie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Owocowe zapaszki, idealne na lato, musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sorbety owocowe, zwłaszcza latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zapach byłby dla mnie idealny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach mango średnio lubię:) nie wiem czy taka woń by mi się w świeczce spodobała

    OdpowiedzUsuń
  17. Słońce świeci, jest ciepło, to znak, że idzie lato. ;) Manog nie należy do moich ulubionych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie niestety mdli na myśl o zapalaniu świecy w ciepłe dni, ale z rześkich zapachów w sumie chętnie skorzystałabym w takie deszczowe tygodnie jak ten:) A lubię owocowe kompozycje, więc chętnie! Przepiękne zdjęcie, czuć lato na nim :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie słodkie zapachy od razu kojarzą mi się ze słońcem i radością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mango, więc pokochałabym zapach świecy od razu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem fanka owocowych zapachów, zdecydowanie ta świeca jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marki nie kojarzę, ale zapach wydaje się być bardzo ciekawy. Z chęcią sprawdzę, jeśli będę miała taką możliwość.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie owocowe kompozycje są najlepsze na lato! Kocham zapach mango <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Już gdzieś spotkałam się z opakowaniem tej marki, jednak nigdy nie miałam okazji mieć! Musi obłędnie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię owocowe zapachy, a mango jest jednym z moich ulubionych ;)
    Jak ja się cieszę, że u mnie w mieszkaniu mimo upałów bywa chłodno i mogę spokojnie palić zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zapach mango, więc pewnie polubiłabym się z tą świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwilbiam świece z woskiem sojowym, choć nie wszystkie pachną tak intensywnie jakbym tego oczekiwała :( Mango brzmi super i na pewno pachnie iście wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham zapach mango. Świeca musi być genialna. Idealna na wieczorne ciepłedni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapach mango jest dla mnie najpiękniejszy na świecie! dlatego też od dzisiaj będę mieć na uwadze tę świeczkę ;)
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealny zapach na lato :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam zapach mango, wiec to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na początku myślałam, że to coś do jedzenia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię owocowe kompozycje, zwłaszcza cytrusowe, leśne, orientalne i tropikalne :) Wspaniała recenzja, jestem ciekawa tego zapachu, na pewno byśmy się polubili :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Kompozycje owocowe uwielbiam! Tej świecy nie znałam, ale brzmi mega ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że mimo wszystko w gorący letni wieczór miło jest mieć gdzieś w tle blask świecy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham mango. Może nie paliłabym tej świecy latem, ale wiosną na pewno :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger