piątek, 11 września 2020

85. Jesień pełna energii... Pomarańcza & Rozmaryn Lovest Candle


Witajcie Kochani! :)


Za oknem pogoda piękna, już jesienna, ale jednak cudowna :) Mam nadzieję, że podobnie jak ja nie poddajecie się złym nastrojom! :D

Dzisiaj chciałabym opisać Wam świeczuszkę, która fajnie sprawdzi się jako miłe wspomnienie lata, a i rozchmurzy jesienny poranek :)


Pomarańcza & Rozmaryn Lovest Candle


Kocham klimaty Boho.. Mam w szafie kilka ubrań w tym stylu, a i coraz częściej wybieram dodatki do mieszkania właśnie typowo Boho :) Malutki słoiczek z koronką i sznureczkiem wpisuje się w ten styl, także nie mogłam przejść od tak obok niego :D Wizualnie świeca jest urocza, przepiękna! Jaką kompozycję w sobie skrywa? Bardzo rześkie połączenie ziołowych nut rozmarynu z pomarańczą, tak jak wspomniałam na początku posta, przywoła nam lato, kiedy to w upalny dzień tylko po takie zapachy sięgaliśmy :D Prym wiedzie tutaj zdecydowanie rozmaryn, cytrusowa nutą jest słabiej wyczuwalna. Znowuż zapach kojarzy mi się troszkę z jakimś olejkiem eterycznym o świeżym, iglastym zapachu- mój nos świruje? :D Aromat ten jest bardzo przyjemny i powiem Wam, że najlepszą jak dla mnie porą na odpalenie świeczki to ranek, działa pobudzająco :) Świeca wykonana jest z wosku sojowego przez polską markę, wspierajmy swoich :) Moc zapachu, jak i samo palenie oceniam bardzo dobrze. Jeśli lubicie takie bardzo świeże, energetyzujące zapachy, będziecie zadowoleni :D 



Ściskam, 

Martyna 

22 komentarze:

  1. Absolutnie nie poddam się złym nastrojom, bo ja akurat kocham jesień całym serduszkiem i tylko jej wyczekuję! Styl boho jest super, ja także nieco się w nim lubuję :) Świeca jak najbardziej dla mnie, bo UWIELBIAM pomarańczę! (chociaż szkoda, że cytrusowa nuta nie jest aż tak wyczuwalna) :/ Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja najbardziej lubię odpalać świeczki wieczorem. Takie świeże zapachy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddaje się złym nastrojom, wręcz przeciwnie - od kiedy jest trochę chłodniej czuję się nawet lepiej ;) Uwielbiam jesień :) Styl boho bardzo mi się podoba, a ta świeczuszka się w niego wpisuje, więc jak dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To połączenie zapachowe musi być intrygujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ale wachalabym caly dzien haha <3
    Pozdrowionka i buziole! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizualnie bomba, ale nie przepadam za cytrusowymi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, kusi zapaszkiem i sojowym woskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że zapach tej świeczki mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta świeczka i myślę, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach by mi pasował, moje nuty, a i wygląd bardzo ładny, a to też się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach pomarańczy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. energetyzujący zapach jesienią? Super, jestem za <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym jednak wolała mocniejszą nutę cytrusów niż rozmarynu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna na moją ukochaną porę roku :). Miłego dnia Martynko!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie smuci koniec lata bo kocham jesień i czekam na nią z utęsknieniem :) Świetny zapach tej świeczki, uwielbiam woń pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno dodaje energii taka woń:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ ciekawe połączenia wynajdujesz. :) A słoiczek prezentuje się ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger