wtorek, 8 września 2020

84. Owocowa słodycz na pochmurny dzień... Figa & Malina & Drzewo sandałowe Makazek


Witajcie Kochani! :)


Mega pochmurny, zimny dzień skłonił mnie do napisania tego posta- wcześniej go nie planowałam ;) A mam coś fajnego.. Ten zapach umila mi dzisiejszy dzień :)


Figa & Malina & Drzewo sandałowe Makazek


Sama kolorowa etykieta napawa mnie radością :D Przyznacie, że taka minimalistyczna, aczkolwiek kolorowa bardzo ładnie wygląda :) Słoiczek jest dosyć masywny, ponieważ szkło, z którego jest wykonany jest porządne. Świeczucha wykonana jest, oczywiście, z wosku sojowego, ręcznie, przez polską firmę :) Posiada jeden drewniany knot, ja je bardzo lubię. Przechodząc do już płynnie do najważniejszej kwestii, czyli zapachu- jak widzicie w nazwie wypisałam nuty tak, jak ja je czuję- w tej kompozycji prym dla mnie wiedzie charakterystyczna woń figi. Malina nadaje subtelnej, owocowej słodyczy, drzewo sandałowe dopełnia całości. Pięknie wyczuwam pewną kremową otoczkę. Zapach poprawia mi humor, jest połączeniem nut gorzko-słodko-kremowych, coś pięknego! :) Moc zapachu jest bardzo dobra mimo, że świeczka nie jest duża. Pali się bezproblemowo. Dzień staje się piękniejszy!



Ściskam, 

Martyna :) 

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeczki! Takiego połączenia zapachów jeszcze nie spotkałam, ale z chęcią poszukam i sama przetestuję.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh to połączenie nut zapachowych brzmi super, chyba by mi się podobał ten zapach - zwłaszcza ta malina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie masywne, pachnące świeczki :D

    Pozdrawiam,
    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zapach malin :) zdecydowanie ten zapach by skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ciekawe połączenie zapachów, musi być naprawdę intrygujący efekt :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ogromnie ciekawie, figi uwielbiam i jeść, i wąchać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałabym ślinotok podczas niuchania tego wosku:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki zwłaszcza w jesienne wieczory już wyobrażam sobie ten zapach fig unoszący się w powietrzu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się że polubiła bym ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy to zapach dla mnie, ale sprawiłaś, że chciałabym go poznać i się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak malina bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To połączenie zapachów musi być cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka mała rzecz a poprawia nastrój i sprawia,że czujemy się lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To musi być coś mega smakowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji wąchać figi, więc nie mam pojęcia, jak pachnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach wydaje się być idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O mamo, już wyobrażam sobie ten zapach, chcę taką świecę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. popsikałam się właśnie słodkimi perfumami i mi dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejny zapach który by mi się spodobał :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. To będzie mój wybór, ponieważ lubię zapach świec zapachowych w moim miejscu pracy. Dziękuję za twoją rekomendację.

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  21. nuty malin i drzewa sandałowego lubię ale połączenia jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię zapach figi, a do tego jeszcze i malina, ech!;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger