środa, 4 listopada 2020

105. Lubimy kontrasty... Mango & Chili Mastica Candle


Witajcie Kochani! :)


Lecimy z kolejną recenzją, tym razem dochodzimy troszkę od jesiennych klimatów, powspominamy zapachy i smaki lata.. Zapraszam! :)


Mango & Chili Mastica Candle


Rajskie mango- ten owoc, obok truskawek, najbardziej kojarzy mi się z ciepłymi miesiącami. Kiedy tylko zobaczyłam świecę o zapachu tego owocu i to jeszcze w dosyć nietypowym połączeniu z chili.. nie mogłam się oprzeć! :D Ale po kolei. Słój wykonany jest z czarnego, matowego szkła, ma drewniane wieczko, które niestety nie trzyma się zbyt mocno i łatwo jest świecę upuścić, jeśli weźmie się ją za to wieko.. Estetyczna, różowa etykieta z nazwą firmy pięknie komponuje się z czernią szkła. Świeca wykonana jest z wosku sojowego przez polską manufakturę. Kompozycja, jak już wspomniałam, to kontrast słodyczy mango i pikantności papryczki chili, co w efekcie daje nam zapach niebanalny, świeżo-słodko-pikantny. Jeśli macie przesyt zwykłych, banalnych, owocowych zapachów, ten zdecydowanie wyróżni się na tle innych :) Polecam!



Ściskam, 

Martyna :) 

30 komentarzy:

  1. Mango to mój ulubiony owoc, więc ta świeca na pewno przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mango! a z chilli mega nietypowe połączenie. No, no jak dawno żadnych świec nie kupowałam to się już zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale to musi mieć moc zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już po zdjęciu wiedziałam, że będzie pikantnie ;) Podoba mi się takie połączenie, chętnie bym poznała ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach mango <3 a jakie cudowne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach może być naprawdę intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mango kocham, ale nie wiem czy w połączeniu z chilli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow, fajne połączenie! Wydaje się ciekawy ten zapach, nawet tak dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne połączenie, aż mam ochotę je sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mango i chilli to zdecydowanie moje zapachy. Muszę sie bliżej przyjrzeć tej świeczce. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam latem lody mango, zwłaszcza naturalne, są przepyszne :) Za ostrymi rzeczami niestety nie ma przepadam, ale jestem bardzo ciekawa jak by pachniało takie połączenie. Mam nadzieję, że kiedyś się o tym przekonam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe czy mi by przypasował bo brzmi zachęcająco:D

    OdpowiedzUsuń
  13. mango truskawka...mmmm... drewniane wieczko wygląda ładnie szkoda że nie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana a ja ci polecam świeczki inspirowane zapachem drogich perfum takich jak Calvin Klein, Chanel, Lancome, Tom Ford i inne :D SĄ MEGA!
    Jeśli miałabyś ochotę na jakąś pisz do mnie na priv :* NA PIERWSZE zamówienie masz 10% zniżki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię zapach mango. Jest taki świeży i przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mango i chili to zdecydowanie nietypowe, ale bardzo ciekawe i intrygujące połączenie. Muszę poznać tą świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe połącznie, uwielbiam mango. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze ciekawiły mnie takie kontrasty zapachowe, więc mam nadzieję, że dorwę tę świeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe połączenie!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bardzo kontrastowe połaczenie- jestem mega ciekawa jak to razem się komponuje zapachowo

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach musi być piękny, kusi mnie ta świeca! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bym chciała powąchać tą świecę, jestem strasznie ciekawa jak to pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam mango. :) Jestem ogromnie ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger