poniedziałek, 2 listopada 2020

104. Odrobiną romantyzmu... Romantica Organi Candle


Witajcie Kochani! :)


W ten chłodny, wtorkowy poranek pragnę rozbudzić Wasz romantyzm.. Bo czy jest coś pięknejszego od miłości, zwłaszcza w dzisiejszym świecie? ;)


Romantica Organi Candle


Przyznacie, że słój wygląda bardzo elegancko- przezroczyste szkło, drewniane wieko, wosk sojowy i zasuszone płatki róży (zależne od kompozycji zapachowej) na wierzchu wosku- świeca pod względem wizualnym robi wrażenie. Posiada bawełniany knot. Jak pachnie nasza Romantica? Piękną, pudrową różą, a jakże :D Zapach bardzo kobiecy, powiedziałabym też, że elegancki, nieco perfumeryjny. Wiem, że akurat ten wariant zapachowy jest bestsellerem wśród oferty marki, która swoją drogą jest polską :) Powiem Wam, że jak za różanymi zapachami nie przepadam, ponieważ często mnie po jakimś czasie niesamowicie męczą, tak tutaj migreny nie doświadczyłam, z czego bardzo się cieszę. Jeśli lubicie kwiatowe nuty, różane w wydaniu kosmetyczny-perfumeryjnym, jak najbardziej polecam. Świecę pięknie czuć w pokoju, pali się bez problemów. Rozgrzej uczucia tej jesieni! :)



Ściskam,

Martyna :) 

18 komentarzy:

  1. Mam i serdecznie polecam. Ja zdecydowałam się na swiece o zapachu grejfruta. Zapach jest intensywny ale nie duszący. (nawiazując do składu- super!!!- 100% naturalny) Na pewno zdecyduje się kupić pare na święta dla bliskich ❤️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę słodkie i owocowe nuty, ale opakowanie piękne 😍
    Mają inne wersje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle elegancko prezentuje się ta świeca. Zapach z pewnością przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna świeca! Mogłaby spokojnie za ozdobę służyć na toaletce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mogłoby być coś dla mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że zapach dla mnie, choć ten dopisek "pudrowa" daje do myślenia, czy aby na pewno dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

  7. I loved knowing about the product, I didn't know much, I hope to find him here in Brazil. I loved the blog and the post, which I'm already following. xoxo https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm elegancko się prezentuje i zapach też intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki minimalistyczny, elegancki design! Szkło i drewno - idealne połączenie dla świecy zapachowej. To piękny dodatek do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę sobie wyobrazić ten cudny zapach.. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się zacnie :) A zapach na pewno bardzo by mnie ujął :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam, ale zapowiada się tak obiecująco, że aż mam ochotę ją kupić i wypróbować :) Jestem miłośniczką takich zapachów, a takie zapachy najlepiej pachną właśnie jesienią :) Naprawdę cudowna recenzja Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie z takimi zapachami jest róznie :D jedne mi się podobają zas inne nie ;p Opakowanie jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki design świeczki :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko kupuję zapachowe świecie bo są zbyt duszące ale ten zapach brzmi ciekawie
    Szkoda że przez internet nie można poznać zapachu

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger