sobota, 31 października 2020

103. Jesienne wypieki na leniwy weekend... Dyniowa tarta Wrzos & Kłos


Witajcie Kochani! :)


Był post wczoraj, jest post dzisiaj, jakoś mam natchnienie :D

Zapraszam Was na apetyczną recenzję, możecie zgłodnieć- to taka mała przestroga :D


Dyniowa tarta Wrzos & Kłos


Czy ktokolwiek z nas oprze się pysznej, aromatycznej, dyniowej tarcie w chłodny, jesienny dzień, ażeby osłodzić sobie życie? Podejrzewam, że nie :D Ten śliczny słoiczek skrywa w sobie autentyczny (bardzo autentyczny) zapach świeżo upieczonego ciasta, takiego mocno maślanego, z chrupiącymi brzegami- pyszotka! Dynia nadaje zapachowi kremowości i słodyczy, a nienachalne przyprawy podkręcają kompozycję tak, że odnoszę wrażenie, że na poważnie ktoś piecze ciacho :D Dawno żaden zapach tak nie wpłynął na mój żołądek :D Mega polecam łasuchom, oj nie zawiedziecie się! 

Świeca wykonana jest z wosku sojowego, posiada jeden knot z drewna. Pali się bez problemu, a zapach pięknie roznosi się po pomieszczeniu :) Marka pochodzi z Polski :) 



Ściskam, 

Martyna :) 

19 komentarzy:

  1. Zdecydowanie dla mnie! Kocham dynie pod każdą postacią :).
    Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśle, ze ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczka o zapachu dyniowej tarty to musi być istna petarda zapachowa *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis tej świecy brzmi cudownie! Gdzie można taką dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż nabrałam smaków na takie ciacho i świeczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej marki świeczek! A kiedyś już szukałam świeczek z drewnianym knotem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie smakowite zapaszki, jestem jak najbardziej zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dyniową tartę bym wchłonęła w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam okres dyniowy - ciast nie piekę, ale kocham zupę lub frytki z dyni. A zapach w domu po gotowaniu jest po prostu boski. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zapach, na pewno jest piękny i zdecydowanie bardzo smakowity :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz, że nigdy nie jadłam dyniowej tarty, ale już wyobrażam sobie jej smak. Aż zgłodniałam serio. A świecę chcę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam ,że nigdy nie jadłam dyniowej tarty, ale faktycznie to idealna sprawa na jesienne dni- zwłaszcza,że dynie o tej porze roku sa bardzo popularne.
    Ten zapach musi być cudny xx

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawi mnie czy ta woń by do mnie przemówiła:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Polskie marki muszę poznać ;p świeczce bym się nie oparła :D Musi pięknie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego aromatu, myślę, że by mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger