poniedziałek, 16 listopada 2020

109. Odrobina słodyczy na dobry początek tygodnia... Wanilia & Czekolada Zuzielove Świeczki


Witajcie Kochani! :)


W ten paskudny u mnie poniedziałek zapraszam Was na słodką recenzję, aby umilić sobie jakoś ten dzień :) Mam wenę, wykorzystuję ją :D


Wanilia & Czekolada Zuzielove Świeczki


Czy Wy widzicie ten piękny słoiczek? Przecież dla wzrokowców to istna pokusa i cudo :D Jest on ozdobiony ręcznie techniką decoupage :) Mamy do czynienia z woskiem sojowym i drewnianym knotem :) Sama kompozycja mocno pachnie czekoladą, wanilii właściwie nie wyczuwam. Jako, że nie jestem zbytnią fanką stricte czekoladowych kompozycji, to palenie tej świecy okazało się być dla mnie męczące, ale świeczka trafiła w dobre ręce :) Zapach jest mocno wyczuwalny w pomieszczeniu, świeca nie sprawia problemów podczas palenia. Czekoladoholicy! Nawołuję do Was- ta świeca to Wasz must have! :) 



Ściskam, 

Martyna :) 


17 komentarzy:

  1. O matko jaka urocza jest ta świeca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śłoiczek skojarzył mi się z wielkanocą :)) Mam w swojej kolekcji czekoladowe i waniliowe świece, ale na dłuższą metę są męczące, za słodkie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak pachnie, jeszcze nie miałam świecy o zapach czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne opakowanie :D Obawiam się, że ja bym mogła zjeść tą świeczkę skoro tak pachnie czekoladą

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek jest cudny. :) Ale i ja takich zapachów za bardzo nie lubię. No chyba, że pachnie czekolada, którą właśnie zamierzam zjeść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza świeczka i zapach niezwykle kuszący :) Taki smakowity wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja akurat jestem fanką czekoladowych nut chociaż szkoda, że nie czuć wanilii ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy słoiczek i zachęcający zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger