środa, 10 marca 2021

127. Soja dla każdego... Mr. Candle, Mellowly, Cat Candle, Mood Light, Świeczko Dzieło, Glamour Candles


Witajcie Kochani! :)


Jak Wasze samopoczucia? Mam nadzieję, że wszystko jest u Was w porządku :)

Dzisiejszym pięknym, słonecznym dniem chwyciła mnie wena na napisanie posta dla Was, wykorzystam ją :D Zapraszam do lektury!


Mr. Candle


Na pierwszy rzut idzie świeca nie sojowa, lecz.. wykonana z wosku pszczelego! Nigdy przyznam takiej świecy nie paliłam, byłam zatem jej bardzo ciekawa. Marka oferuje nam właśnie takie świece wykonane w 100% z wosku pszczelego, z tego, co można się dowiedzieć z naklejki na wieczku palenie takiej świecy wykazuje działanie prozdrowotne. Zapach? Naturalny, lekko miodowy :) Świece marki mają skupiać w głównej mierze uwagę mężczyzn, stąd zapewne nazwa marki :D Ot, taka ciekawostka dla mnie również :D Na zdrowie! 


Mellowly Stresless, Wakacyjny vibe


To teraz coś już wakacyjnego :D Mellowly proponuje nam kompozycję iście letnią- Wakacyjny vibe, która jest owocową bombą, czuć tutaj całą masę owocków, słodkich, soczystych, pyszota! Stresless natomiast kojarzy mi się z zapachem herbaty owocowej. Niezbyt słodki, przyjemnie odświeżający, czuję tutaj nuty zieleni (?). Skojarzenie z herbatą jest jednak dla mnie trafne :D Z tej dwójki serce skrada Wakacyjny vibe, który polecam dla każdego, kto lubi owocowe zapachy :) 


Cat Candle Orange


Są tutaj Kociarze/Kociary? Wygląd i sama nazwa marki bardzo Wam się spodoba :D Biały, matowy słój z kocią mordką skradnie serce Zwierzolubnych. Kompozycja świecy jest prosta- to słodka pomarańcza, ale taka solo, bez żadnych przypraw, co jest moim zdaniem fajną odmianą po zimowych zapachach. Prosty design, bezproblemowe palenie, dobrze wyczuwalny zapach.. A kocia mordeczka tak pięknie się patrzy :D Nie skusisz się? ;) 


Mood Light Pink Sugar 


Z czym kojarzy Wam się zapach Różowego cukru? :) Ciężko go sobie wyobrazić. W wydaniu Mood Light to pudrowe, słodkie, owocowe cukierasy z przyjemną nutką cytryny- moim nosem :) Zapach idealny dla fanów słodkości i owoców. Ja bym tutaj pokusiłabym się również o stwierdzenie, że to kompozycja również nieco perfumeryjna. Kojarzy mi się momentami z zapachem wód toaletowych dla małych dziewczynek- wiecie, takie pierwsze perfumy młodej kobiety :D Słodkie, owocowe, landrynkowe. Super zapach :) 


Świeczko Dzieło Mango


Skoro już dzisiaj tak owocowo tutaj, to brnijmy dalej w ten klimat :D Uwielbiam smak i zapach mango i jeśli Wy również, świeca idealna dla Was! Czy kojarzycie serię Brzoskwinia & Mango z Tutti Frutti od Farmony? To jest ten zapach zamknięty w tym słoju :D Piękny, owocowy, słodziutki, lekko pudrowy. Polecam! :) 


Glamour Candle Girl Power 


Siła jest kobietą, kobiety są siłą- jak pachnie kobieca moc? Według moich nozdrzy to zapach słodki, dziewczęcy, lekko pudrowy, owocowy :) Piękny! Pachnie troszkę jak mgiełka owocowa do ciała. Obłęd! Do tego bardzo podoba mi się etykieta ze szpilką, co sugeruje nam, że świeca skupić ma głównie zainteresowanie kobiet :) Bardzo fajny zapach dla wielbicieli słodkich, landrynkowych kompozycji. 



Ściskam, 

Martyna :) 


17 komentarzy:

  1. ten Orange fajnie musi nastrajać wiosennie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mam wrażenie, że wyobraźnia producentów świec jest nieograniczona - zarówno pod względem wykorzystywanych surowców, designu produktów jak i tworzonych kompozycji zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pudrowe zapachy. Glamour Candle Girl Power mógłby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie zapachy !! ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekła mnie ta świeca z kociakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza świeca Mr. Candle mnie zainteresowała, lubię świece z wosku pszczelego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne świece. Najbardziej i zapachowo i wizualnie podoba mi się ta z kotem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta świeczka Grils Power :D Tą mango z chęcią bym przygarneła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mellowly to zapach, który zdecydowanie chciałabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba się ten ostatni, lubie takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham wszelkiego rodzaju świece, więc jestem bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. taki słodki zapach z cytrusową nutką to bym chętnie u siebie ugościła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wosk pszczeli 😏.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mango, różowy cukier - Oj to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger