sobota, 3 kwietnia 2021

132. Z życzeniami wielkanocnymi... Ye Soy, Soya w słoju, Herbee Candles, Kita Mura, Aromatique Candles


Witajcie Kochani! :)


Tego posta miało dzisiaj nie być, ale z racji teho, że znalazłam chwilę wolnego czasu postanowiłam jednak naskrobać kilka słów dla Was, a przy okazji złożyć życzenia tym, którzy świętują Wielkanoc :) Zatem moi Drodzy, zdrowych, pogodnych, pełnych miłości, niech jajko dobrze smakuje, a Słońce nie zawiedzie :D Tym, którzy świąt nie obchodzą również życzę serdeczności i przesyłam mnóstwo ciepła! Trzymajcie się!


Ye Soy Mulberry, Peony 


Zaczynamy od czegoś wiosennego, letniego :) Od marki Ye Soy miałam przyjemność wypróbować dwa zapachy- w dużym słoju skrywa się kompozycja Mulberry, czyli kusząca, mocno soczysta, słodka eksplozja owoców jagodowych- jeżyn, malin, jagód, może morwy? :) Dla fanów owoców coś fajnego. Świeca jest tak naolejkowana, że masakra- nie ma mowy, żeby nie poczuć jej w paleniu :D Drugi, mniejszy słoiczek to Peony, czyli radosny bukiet różowych peonii :) Mocno kwiatowy, świeży, pozytywny, bardzo wiosenny :) Piękny! Spodoba się fanom kwiatowych nut. 


Soya w słoju Gorące kakao


I teraz coś słodkiego, w sumie to wstęp do kolejnych, iście apetycznych opisów :D Czy jest coś lepszego od dużego kubka gorącego kakao lub gorącej czekolady po ciężkim dniu? Jeśli dodać do tego świecę o takim czekoladowym zapachu, robi się bajka :) Gorące kakao to mocno czekoladowy, ale nie sztuczny zapach, słodki, ale czuć charakterystyczną goryczkę prawdziwej, ciemnej czekolady. Dla łasuchów propozycja obowiązkowa. Świeca poprawia nastrój, ale też i wzmaga apetyt :D


Herbee Candles Babeczka czekoladowa, Krem orzechowy 


Kolejne słodziaki :) Babeczka czekoladowa, czy może Krem orzechowy? Nieważne, który zapach wybierzecie, będziecie głodni :D Babeczka pachnie jak świeżo upieczona muffina z płynną, gorzką czekoladą w środku, a Krem orzechowy jak słodki nugat, jeszcze mam skojarzenie z orzechowymi wafelkami. Obie świece wywołują chęć na słodkości, no obłęd dla fanów kategorii jedzeniowej, jak ja :D


Kita Mura Kawa z mlekiem 


Po tylu słodyczach pora na aromatyczną kawę :) Ta kojarzy mi się z pyszną, kremową Latte z mlekiem i słodką śmietanką, nie brakuje tutaj cukru, oj nie :) Co jest fajne to to, że przez fakt, że wyczuwalne są nuty prażonych ziaren kawy zapach nie mdli i jest super wyważony, nie jest słodkim ulepkiem. Świeca idealna do palenia leniwym porankiem :) 


Aromatique Candles Tiramisu


Ostatnia propozycja na dzisiaj to tradycyjny deser prosto ze słonecznych Włoch- Tiramisu. Lubicie? Ja uwielbiam :) Świeca o tym zapachu była dla mnie małym marzeniem, no i mam :D Doskonała kombinacja nut słodkich biszkoptów, śmietankowego, mlecznego kremu i oczywiście kawy. Słodki, autentyczny, do zjedzenia :) Momentami wyczuwam tutaj nuty czekolady :D W każdym razie, bardzo polecam fanom słodkich zapachów :) 



Ściskam, 

Martyna :) 




25 komentarzy:

  1. Spokojnych, radosnych i błogosławionych Świąt Wielkanocnych! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O a ja dziś zjadłem ferrero ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że tu u Ciebie słodko. Akurat na obecny czas brakuje nam słodyczy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorące kakao to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawa z mlekiem i jest najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia świąteczne. Oj czytam że świeczki mogły by mo sie spodobać, chyba miałabym problem którą pierwszą odpalić gdyby do mnie trafiły

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, słodkie świece zapachowe to moje ulubione zapachy. Te o zapachu czekolady i Tiramisu trafią na moją chciejliste 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentują się te świece. Witam po świętach i życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na świąteczne życzenia już za późno ale życzę radosnego świętowania oktawy Wielkanocy :)
    Zapachy cudo, kawa z mlekiem mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kawa, tiramisu, kakao, krem orzechowy. Same pyszne zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile słodkości, można się zakochać w tych zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I think I need the coffee and tiramisu candles , 🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie apetycznie słodkie te zapachy tutaj dzisiaj u Ciebie- Chętnie bym je wszystkie przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedzeniowe warianty bardzo do mnie przemawiają. Na pewno by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Me encantó el post, gracias por compartirlo.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie zapachy dla mnie!

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl- klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta świeca gorące kakao by mi się teraz przydała :D Za oknem deszcz mam ochotę na coś słodkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam podpiętego konta :) Ta świeca gorące kakao by mi się teraz przydała :D Za oknem deszcz mam ochotę na coś słodkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Jak zawsze rewelacyjne propozycje. Tym razem moim ulubieńcem będzie chyba "Gorące kakao" chodź nie jestem amatorem tego napoju, to kocham ten zapach :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. U ciebie zawsze tyle cudownych inspiracji, chce się mieć je wszystkie

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger