środa, 28 kwietnia 2021

135. Nowości... A. B Handmade, Radochna, Farma Florystyczna, Kiki Candles, Luar, Ćma i motyl, Kuti Handcraft


Witajcie Kochani! :)


Po ostatnich dniach chłodu w końcu na chwilkę wyjrzało słońce.. Wraz ze słońcem naszła mnie wena na napisanie postu :) Zapraszam Was zatem na recenzje kolejnych świec sojowych, które miałam przyjemność wypróbować :)


A. B Handmade 


Dzisiaj nie będzie słodziaków, same owocki, kwiatuszki :D Powyższy maluszek od A. B Handmade pachnie latem, a dlaczego? Mamy tutaj soczysty, słodziutki zapach wiśni/czereśni, takich cudownie muśniętych promieniami słońca. Oczami wyobraźni przenoszę się na działkę moich dziadków, gdzie jako dziecko zrywałam i pałaszowałam te owocki z drzew :D Śliczny, mocno owocowy, wspaniale odwzorowany :) 


Radochna Lawenda


Kolejna propozycja to czysta, naturalna lawenda od manufaktury Radochna :) Jeśli lubicie lawendę, świeca Was nie zawiedzie. Zwróćcie uwagę na piękny, dwukolorowy wosk.. Super to wygląda :) Aromat odprężający, kojący zmysły, idealny do odpalenia nawet w sypialni :) Do tego słoiczek będzie cieszył oko :) 


Farma Florystyczna Ziemia 


Jakim żywiołek jesteś? Czy wiesz, jak pachnie Twój? Ja jestem ogniem, ale do testów przypadła mi Ziemia :) A jak pachnie? Mocno kwiatowo, ja tutaj wyczuwam silnie mydlany aromat. Całość podsumowałabym tak- kremowe, białokwiatowe mydełko :D Zapach był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ Ziemi (ja) przypisałabym nuty trawy, drewna czy polnych, dzikich kwiatów :) Ale czasami trzeba dać się zaskoczyć, prawda? :D


Kiki Candles Bergamotka z paczulą


Kolejna niespodzianka jeśli chodzi o zapach. Świeca od Kiki Candles nosi nazwę Bergamotka i paczula, a mnie to pachnie znowuż bardzo mydlanie, ale już nie jak kwiatowe mydełko, a perfumy- kultowe Chanel No. 5 lub Coco Mademoiselle (któryś z tych perfum, zawsze je mylę ze sobą :D). Jestem zaskoczona, ponieważ ani bergamotka, ani paczuli nie powinny dawać takiego mydlanego wydźwięku.. Hmm, może za dużo zapachów już przerobiłam i nos mnie myli? :D Fani zapachu na pewno się znajdą, ale ja, przez to swoje skojarzenie ze wspomnianymi perfumami, nie jestem fanką :(


Luar Ambra


Skoro już przy takich kosmetycznych zapachach jesteśmy, kompozycja o nucie Ambry od Luar bardzo mi przypasowała :) Zapach jest pudrowy, ale elegancki. Jeśli lubicie ambrę w perfumach, ta świeca na pewno się Wam spodoba :) Ja lubię, także tutaj jest miłość :D Na plus działa fakt, że mimo pudrowej nuty aromat nie przytłacza. A to ważne, zwłaszcza dla osób wrażliwych na zapachy :) 


Ćma i motyl Miód z rozmarynem 


Teraz pora na bardzo nietypowe połączenie nut :) Miód i rozmaryn- w praktyce zapach odbieram jako typowo ziołowy, czuję tutaj przede wszystkim charakterystyczny aromat rozmarynu, miód dodaje tutaj ociupinkę słodyczy, w efekcie łagodzi to pewną ostrość ziół. Muszę podkreślić, że nuta miodowa jest bardzo naturalna (pachnie prawdziwym miodem), nie jest słodka. Ciekawa nuta, warta wypróbowania :) 


Kuti Handcraft Yang-yang z wanilią i paczulą


Posta kończymy kompozycją o nazwie Amare Tantum :) Śliczne, zakochane ptaszki na etykietce od razu mnie kupiły :D Mieszanka nut yang-yang, wanilii i paczuli daje w rezultacie kompozycję perfumeryjną, chociaż powiem Wam, że według mnie tutaj najbardziej wybija się ziemista, chłodna paczula, taka "mroczna" :D Całość pachnie jak wieczorowe, cięższe, nieco orientalne perfumy dla kobiet, więc jeśli w tego typu zapachach gustujecie, polecam :) 



Ściskam, 

Martyna :) 




29 komentarzy:

  1. Kochana! Ile Ty tego ostatnio testujesz, aż jestem ciekawa ile wynosi Twoja domowa kolekcja? :) I z których firm masz najwięcej? ;)
    Ja tam lubię kwiatuszki i owocki, więc idealnie :)
    Ta pierwsza... Ach, te promienie słońca. Aż chciałoby się ich zaczerpnąć pełną parą.
    Natomiast ja utożsamiam się najbardziej z wodą ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ambra mnie zainteresowała :) Dobrze, ze wiosenna wena jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lawenda w sam raz na wieczór do ukojenia przed spaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ostatnio nic w sumie dla mnie nie było, tak teraz mogłabym przygarnąć wszystkie, szczególnie lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze tyle świetnych nowości!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA chcę lawendę! Kocham wszystko co ma lawendę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie pięknie muszą pachnieć, nie wiem aż na który bym się zdecydowała : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Amare Tantum bardzo mnie zaintrygowało. Natomiast ten rozmaryn w świecy trochę dziwna kompozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach z owocami najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie by kusił do zjedzenia czegoś słodkiego;p

      Usuń
  10. Radochna Lawenda urzekła mnie swoim wyglądem

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ambrę w perfumach, więc w świecy też powinna mi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Ja też mam tak, że jak jest ładna pogoda to nabieram weny :) Wszystkie propozycje są fajne, tym razem w oko rzuciła mi się lawenda radocha :) Jednak chętnie poznałabym każdą z nowości :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeca z zamachem lawendy. Oj to dla mnie byłoby cudo. Do kwiatowych raczej mnie nie ciągnie. Może i dlatego że ja zioła bardziej lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle tutaj rożności, ale chyba żaden nie trafiłby idealnie w moje upodobania. Ale kto wie, czasami zapachy potrafią nas zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękujemy za te miłe komentarze!
    Po lawendową świecę (i nie tylko) zapraszamy na https://www.instagram.com/radochna_swiece/
    Pozdrawiamy, Radochna ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kwiatowe oraz owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lawenda mnie urzekła, idealna na wyciszenie wieczorem ❤
    Ciekawy post, pozdrawiam!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza propozycja! zapach lata, na to czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojejku, prawdziwa moc zapachów! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mnie kusi ta świeczka sojowa Ziemia <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię lawendę i na pewno z tej świeczki miałabym radochę ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę napisać ze maja piękna szate graficzną:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. miód z rozmarynem? Kurde ciekawi mnie ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakieś kosmetyki polecisz na podróż w upalne miejsce? Poleć na grupie: https://www.facebook.com/groups/264729708405263

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie bym poznała, bardzo inspirująco brzmią :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie podejmiemy współprace Kochana! Napisz do nas na info@otien.com :)
    Nie mogliśmy znaleźć Twojego maila
    Pozdrawiamy ciepło,
    Zespół OTIEN

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger