czwartek, 22 kwietnia 2021

134. Testy... Ayos Natura, Vanilla Soya, Pau. Nap. Art, So Cosy, Flower Soy Candles, Idobrzemieszkaj, Soy Handmade, KK Candles Light


Witajcie Kochani! :)


Zapraszam Was na kolejną pachnącą podróż :) Z racji tego, że świec jest sporo, nie będę się tutaj rozpisywała bez sensu, a od razu przekieruję zainteresowanych dalej..


Ayos Natura Czarna Perła


Dzisiejszy post rozpoczniemy od mojego faworyta :) Czarna Perła od manufaktury Ayos Natura pachnie dla mnie bardzo podobnie do perfum Black Opium Yves Saint Laurent. To nie są bliźniaki, aczkolwiek to jest ten klimat zapachowy :) Uwielbiam! Kompozycja niezwykle tajemnicza, kusząca, "mroczna", słodko-orientalna- jeśli kochacie Black Opium, pokochacie i również Czarną Perłę :)


Vanilla Soya O poranku


Pora na świecę z przeznaczeniem do.. masażu! :) Tak, właśnie do masażu. W swoim składzie posiada między innymi olej jojoba, masło shea czy olej migdałowy, co ma za zadanie nawilżyć skórę jak się domyślam :) Jak pachnie? Słodko, głównie kawą- czarna z dużą ilością cukru :D Super sprawa, dwa w jednym, relaks dzięki masażowi i przyjemność dla zmysłu węchu :) 


Pau. Nap. Art Wanilia z toffi


Tutaj mamy słodziaka :D Uwielbiam takie klimaty, sami wiecie :) Połączenie puchatej wanilii i słodziutkiego, maślanego toffi to raj dla każdego smakosza słodkości :) Mimo, że mamy tutaj iście słodkie nuty, zapach jest lekki, nie przytłacza ani nie zasładza :) Uważam, że to plus, bo co za dużo, to niezdrowo :D 


So Cosy Czekoladowe Brownie, Kruche ciasteczka


A przy słodziakach pozostając.. Mam tutaj fanów Brownie? Mocno czekoladowe ciasto, mocno słodkie, ale ta czekolada nie ma ani krzty sztuczności.. To dobrej jakości gorzka czekolada :D Świeca jest przepyszna, jakkolwiek to nie brzmi :D Dla fanów czekolady zwłaszcza bardzo polecam :) 



Jeśli nie Brownie, to może kruche, domowe, maślane ciasteczka? Marka So Cosy i to nam tutaj serwuje :D Cóż mogę napisać- wyobraźcie sobie aromat świeżo wyjętych z piekarnika ciasteczek. Bardzo słodkich, maślanych, apetycznie zarumienionych. Takich, które potem pałaszujecie z kubeczkiem ciepłego mleka. Dosyć! Bo zgłodnieć można :D Podsumowując, te dwie propozycje sprawdzą się u absolutnie każdego fana kategorii jedzeniowej w świecach :) 


Flower Soy Candles Wanilia


I jeszcze coś dla fanów słodkich aromatów- słodka wanilia od Flower Soy Candles :) Świeca pachnie po prostu wymienioną wanilią, słodką, apetyczną, aromatyczną, ale znowuż nie jest to zapach nachalny, nie jest mocno "stężony"? :D Absolutnie nie przeszkadza, a subtelnie pieści nozdrza słodkim aromatem :) Śliczna, ale no proszę wybaczyć, wanilia praktycznie zawsze jest śliczna, prawda? :D


Idobrzemieszkaj Mordoklejka


No dobrze, dzisiaj jednak słodziaki dominują post :D Jednym ze smaków dzieciństwa dla większości z nas są między innymi cukierki Krówki-mordoklejki :D Lubiliście je? Ja bardzo :) Świeczka o takim słodkim zapachu musiała do mnie trafić :) Pachnie faktycznie bardzo słodkim, maślanym karmelem. Zauważcie, że na etykiecie mamy krówkę (zwierzę) :D Może na zdjęciu tego zbytnio nie widać, ale jest :) Super słodki aromat na przywołanie wspomnień dzieciństwa :) 


Soy Handmade Karmel


Kolejny karmel :) Tym razem propozycja od marki Soy Handmade. To nadal jest ten klimat, co w przypadku Mordoklejki- świeca pachnie pysznym, słodkim, lepkim karmelem. Ten, jak i poprzedni zapach polecam prawdziwym miłośnikom takich kompozycji, nie każdy zniesie taką dawkę cukru :D Ja przepadłam ;)


KK Candles Light Me Up


Wisienka na torcie, czyli świeca- zagadka :) Nie mam pojęcia, jakie nuty zawiera w sobie kompozycja Light Me Up, naprawdę, ale jest tak śliczna, że uśmiecham się za każdym razem, kiedy ją odpalam. Czuję tutaj karmel, potem jakieś słodkie owoce, cukierki, lizaki? Czekolada? :D Wszystko naraz! W każdym razie jest to zapach mocno słodki, ale momentami czuję tutaj jakąś świeżość, może raczej soczystość jakby właśnie od jakiegoś owocu.. Cudo :) 



Ściskam, 

Martyna :) 





24 komentarze:

  1. Ja jak zwykle na słodziaki mam ochotę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam opiumki więc ta czarna perła była by dla mnie idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, dziś zafundowałaś nam niezłą dawkę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem niestety nie znalazłam dla siebie zapachu, chociaż czekoladę samą w sobie uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez te zdjęcia chce mi się teraz ptasiego mleczka :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tym razem dla mnie zdecydowanie za słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ich nigdy, ale zapachy brzmią całkiem ciekawie; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów tyle cudowności, że ciężko wybrać jedną świece.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, wyjątkowe są te dzisiejsze zapachy w poście... :) Mnie najbardziej kusi ten do masażu. Niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świece o zapachu jak perfumy są dla mnie najlepsze. Sama nie lubię się spryskiwać perfumami, za to powąchać mogę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kruche ciasteczka.....to chyba cos dla mnie, jestem teraz na detoksie i nie jem absolutnie zadnych ciastek, wiec chociaz taka swieczka by sie przydala haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach ciasteczek :) Tyle zapachów, że nie wiem który spodobał by mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak do tej pory nic z tych nowości jeszcze nie jadłem. Czytając opis jestem zaciekawiony ich smaku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła dawka wspaniałości, aż nie wiadomo na którą się zdecydować. Każda ze świeczek kusi swoim zapachem :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wanilia z toffi to coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Te waniliowe świece mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och jak ja kocham świece sojowe! Szczególnie cytrusowe i właśnie brownie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne zapachy! Nie wiem, na który bym się zdecydowała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czeoladowe Brownie.... aż sie rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger