wtorek, 15 stycznia 2019

33. Owocowy zawrót głowy... Sun-Drenched Apricot Rose


Witajcie Kochani! :)

Dzisiejszym postem przywołamy sobie odrobinę wiosny- będzie słodko, owocowo i energetyzująco. Ciekawi? ;)

Sun-Drenched Apricot Rose Yankee Candle 


Tradycyjnie zacznę od aspektów wizualnych tartaletki. Śliczny, głęboko morelowy kolor wosku to pierwsze, na co zwróciłam uwagę podczas zakupu tego maluszka. Etykieta prosta, podpowiadająca konsumentowi, jakiego zapachu może się spodziewać, ale czy na pewno mamy tutaj do czynienia z zapachem kwiatowym? No nie, nawet w najmniejszym stopniu nie wyczuwam tutaj morelowej róży, a jedynie samą morelę, ewentualnie brzoskwinię. Śliczny, soczysty, słodki zarazem, przywodzący na myśl dojrzałe w słońcu owoce- tak opisałabym zapach tego wosku. Moc ma świetną, nie przytłacza. Miłośnikom zapachów owocowych z całego serca polecam! :) Chociaż myślę, że jest to jeden z takich zapachów, który spodoba się większości.


Ściskam, 
Martyna :) 

63 komentarze:

  1. Właśnie planuje zakupy włosków, więc i ten dopisze do chciejlisty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie zachęca do zakupu pięknym kolorem i etykietką ;) Szkoda, że nie ma w sobie nic z kwiatów, ale przynajmniej zapach jest energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo troszkę wiosny zimą, na pewno cudnie pachnie, muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi ;) chyba go nie mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za słodkimi zapachami, ale morelka mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owocowe woski, zawsze mam jakieś w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się wiosny zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dobrze, że u Ciebie Martynko jest słodko, kolorowo i wiosennie bo na dworze szaro, buro i plucha. Mogłam poprawić sobie nastrój zaglądając do Ciebie :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach idealny dla mnie, bardzo lubię tego typu połączenia przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. paliłyśmy w pracy:) śliczny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mm.. zapach musi być obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, i to jest zapach dla mnie, ja uwielbiam właśnie owocowe zapachy, a za kwiatowymi nie przepadam, więc wcale by mi nie było żal braku tej morelowej róży na rzecz samej morelki ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię owocowe zapachy. Może tym choć trochę przywołam lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, coś dla mnie. Róży nie lubię a morele i brzoskwinie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że nie pachnie różami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to i lepiej, że bez róży ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ma ładny koralowy kolorek! :D Morelka mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem czy zapach nie byłby dla mnie zbyt przytłaczający. Niestety często tak na mnie działają mocne owocki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach z całą pewnością musi być przepiękny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zapachu moreli i brzoskwini w kosmetykach (chociaż jeść owoce uwielbiam). Ciekawe jakbym na wosk zareagowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham owocowe zapaszki, więc ten jak najbardziej dla mnie. Nawet lubię perfumy owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile odcieni pomarańczowego, a uwielbiam wręcz szaleję za tym kolorem! :) Masz rację, że ze strony wizualnej prezentuje się to świetnie. Jestem fanem owocowych zapachów, zdecydowanie i myślę, że i ten spodobałby mi się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawie kolor roku, czyli koralowy. :D Bardzo ładny wosk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę musiała go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli zapach nie przytłacza to będę miała go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę że na lato może być fajny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie poznałam bym ten zapach, uwielabiam takie aromaty

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie nuty orzeźwiają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Polubiłam się z tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i przez Ciebie robię zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak najbardziej trafia ten zapach w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam tych wosków , muszę koniecznie przetestować
    mają bardzo dobrą opinie wsród osób ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Taki słodziaczek to coś dla mnie :) Lubię słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. po takim opisie che wiosny! koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja wosków nie miałam już chyba ponad rok czasu przynajmniej tak mi się wydaje. Po niego chętnie sięgnę jak tylko będę miała okazja go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bałam się tego zapachu, bo nie do końca odpowiada mi różany aromat w świecach i woskach. Ale skoro ten jest bardziej owocowy, to cóż mogę rzec... Niech ktoś schowa mi moją wypłatę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląd ma uroczy :) zapach musi być fajny

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy jeszcze nie próbowałam tych wosków, do nich trzeba mieć kominek, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham owocowe zapachy, pewnie bym polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. o jak musi pięknie pachnieć<3

    OdpowiedzUsuń
  41. I love sweet scents like this! Beautiful!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  42. To zdecydowanie zapach dla mnie. Teraz zimą właśnie czegoś takiego potrzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powąchałabym! (:
    Poczułam już wiosnę i lato!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam. Powąchałam osobiście. Zdecydowanie czuć tylko morelę, jest słodki. Nie da się go długo palić, bo zaczyna przytłaczać. Ale ogólnie uważam za super sposób na osłodzenie sobie tych ponurych dni. :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger