piątek, 18 października 2019

54. Rozgrzewająca moc owoców... Ciderhouse Yankee Candle


Witajcie Kochani! :)

Jesień w pełni. Kiedy na dworze temperatura sprzyja leniuchowaniu w domu, marzymy o ciepłym kocu, dobrym filmie lub książce i oczywiście pachnącej świecy, która swoim zapachem rozgrzeje nasze zmysły. Dzięki uprzejmości sklepu Ładnie Pachnie mam tę przyjemność przedstawienia Wam idealnego kandydata do jesiennego relaksu. Mam też dla Was kod rabatowy... :) 

Yankee Candle Ciderhouse 


Jabłka i cynamon- czy jest coś bardziej klasycznego niż owe połączenie? :) Ono zawsze się udaje i ma wielu miłośników. Ten zapach to nic innego niż połączenie soczystych, czerwonych jabłek- dokładnie takich, jakie widnieją na tej sielskiej etykiecie, z korzennymi przyprawami, w moim odczuciu właśnie z cynamonem, który o dziwo nie przeszkadza, nie drażni, co zazwyczaj niestety ma miejsce przy takich kompozycjach. W paleniu zapach jest bardzo dobrze wyczuwalny, jest ciepły, słodko-świeży, idealny! Wielbiciele takich jabłkowo-cynamonowych klimatów będą zadowoleni. :) Zapach dostępny jest we wszystkich formatach, począwszy od dużych świec i na woskach kończąc, także polecam wejść na stronę wyżej wymienionego sklepu celem zaopatrzenia się w małe, pachnące co nieco. :D Szczególnie, że przed nami jeszcze wiele chłodnych miesięcy.. :)

KOD RABATOWY: MARTYNA15
(-15% na Yankee Candle, Kringle Candle i Country Candle)  ważny do końca miesiąca. 


Ściskam, 
Martyna :) 

67 komentarzy:

  1. Mmmm ideał zapachowy na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być niezłe cudeńko na tę porę roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym osobiście sprawdzić ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się po jaki wosk teraz sięgnąć i chyba Ciderhouse wpadnie do kominka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś średnio lubię cynamonowe zapachy, zresztą ostatnio i tak się przerzuciłam na świece Bath and Body Works :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach w sam raz na obecną porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham jesień całym sercem, a świeczki to idealne jej dopełnienie. Osobiście preferuję mniejsze, mimo że starczą na krócej to jakoś bardziej do mnie przemawiają.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. O zapisuję go do mojej woskowej wishlisty, ja jednak zazwyczaj stawiam na woski tej marki, świece lubię palić, ale jednak zużywają mi się zbyt wolno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapaszek jabłkowo-cynamonowy! Biorę i wącham, bez zastanowienia <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam połączenie jabłka i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Zapach na teraz, a patrząc na tą intensywną czerwień od razu robi się cieplej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę że coś w sam raz na tą porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny i aromatyczny zapach na jesień i zimę :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, dla mnie bardziej klasyczne jest połączenie cynamonu z pomarańczą. Taki zapach związany ze świętami. Coś pięknego! Jestem w szoku, gdy ludzie nie lubią takich zapachów. Ale niby o gustach się nie dyskutuje ;)
    Uwielbiam świeczki w te jesienne dni... Nie wyobrażam sobie wieczoru bez nich, kiedy za oknem jest szaro-buro, deszczowo. A najlepiej, gdy są mocno aromatyczne! :)
    Piękne zdjęcie! Może uda mi się skorzystać z kodu :)

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh veyr cute candle looks very pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Typowo jesienna nuta, idealna wręcz! Lubię takie aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jabłkowo-cynamonowy aromat, zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten zapach z pewnością by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry Kochana!
    Pierwsze, co chciałabym zaznaczyć to przepiękna gama barw na zdjęciu, idealnie w moim guście. Pięknie to wygląda :) O! I podobnie ja jestem wielkim zwolennikiem jabłka i cynamonu. Świetne połączenie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie nuty zapachowe! Cudowna na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam świece zapachowe Yankee, to moje uzależnienie! :) Teraz testuję jesienną kolekcję, muszę wybrać jakiś zapach i zaopatrzyć się w nowy słój :) Jesień sprzyja świecom zapachowym :) A aromat jabłka uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie mogę przekonać się do jedzeniowych świec. Wolę upiec jabłka z cynamonem i miec taki naturalny zapach 😉

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam woski i świece o zapachu jabłka i cynamonu. Klasyk :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zapach na jesień. Te wszystkie woski maja tak piękne zapachy, ze az cieżko sie zdecydować który zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Musi fajnie pachnieć. :D Na szczęście na razie możemy cieszyć się piękną pogodą, choć słyszałam, że w listopadzie ma być o wiele chłodniej. Wtedy świece będą jak znalazł. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Te swieczki w ogóle sa bardzo delikatne iich zapach nie jest drażniący :) a to połączenie idealnie nada się na wieczory jesienno/zimowe

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie zapachy, szczególnie jesienią i przed świętami :)
    Chętnie poszukam tej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jabłka i cynmon jesienny moj must have:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealnie jesienny zapach :) ja się nie mogę zdecydować, który zapach kupić ale myślę, że dzięki Twojej zniżce w końcu coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach komponujący się w jesienny klimat:)
    Ja aktualnie szukam fajnej świeczki sojowej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zdecydowanie wielbicielką takich aromatów! :D Dzięki za zniżkę może uda mi się coś wybrać! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne fotki <3
    Uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię połączenie jabłka i cynamonu, więc ten zapach by mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  34. W pierwszej chwili chciałam napisać, że jak cynamon to ja jednak postoję. Ale kiedy tak trafnie od razu dodałaś, że jest zręcznie dodany, a nie jak to często bywa drażniąco... Kto wie, może się skuszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Polubiłabym się z nim, na jesien idealny

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapach mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealny zapach na jesienne i zimowe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja właśnie muszę uzupełnić zapachy na jesień, choć teraz nastawiam się ( przez Ciebie ) na Goose Creek :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślę, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodko-świeży zapach? Brzmi idealnie! :) Dawno już nie paliłam żadnego wosku YC :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dziś potrzebny taki ciepły zapach...

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten zapas w formie wosku i jestem mega zadowolona! Piękne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, it will have a wonderful scent!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia, a zapach wydaje się być wręcz idealny na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jabłko + cynamon to jedno z moich ulubionych połączeń!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wciąż szukam zapachu jesiennego dla siebie, ale nie mogę trafić, by to był ten co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapach idealny na tę porę roku :) Osobiście nie wąchałam, ale jestem przekonana że pachnie obłędnie :) Cudowna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapach wydaje się idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Brzmi wspaniale. Ja jakoś wciąż nie zaczęłam sezonu zapachowego, ale chyba pora to zmienić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie zapachy :) Chciałabym go :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  51. Wydaje mi się że zapach idealny na grudzień 😊

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger