wtorek, 7 lipca 2020

74. Kwiecisty ogród, czy drewniana chatka... Flower Garden, Wood House Love my candle


Witajcie Kochani! :)

Ostatnio pędzę z kolejnymi wpisami :D Testuję całe mnóstwo świec jak wiecie i chcę się z Wami dzielić swoimi odczuciami na bieżąco. Mam nadzieję, że nie macie dość? ;)
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam nową markę świec sojowych handmade, prosto z Polski :D Zainteresowanych zapraszam serdecznie do dalszej części wpisu!

Wood House Love my candle 


Popatrzcie tylko na design tej świecy- przecież dla wzrokowca to cudo nad cudami, które na pewno skusi do zakupu :D Dosyć masywny słój z grubego, matowego szkła z dodatkiem białej koronki wygląda bosko! Troszkę kojarzy mi się z klimatami Boho :) Jak już wspomniałam, świeca wykonana jest ręcznie z wosku sojowego, oraz posiada drewniany knot, co jest dla mnie totalną nowością. Troszkę Obawiałam się takiego rozwiązania, ale jak się okazuje zupełnie niepotrzebnie! Świeca bez problemu rozpala się do ścianek i nie tworzy tak zwanego "tunelu", a i knota nie musiałam przycinać ani razu :) Także co do aspektów technicznych nie mam zastrzeżeń. Natomiast kompozycja.. Jest pięknie, naprawdę :) Myślę, że to jeden z tych zapachów, które spodobają się większości osób. Czuję drewno, sporo słodyczy- jakby dodatek słodziutkiej, korzennej przyprawy, ale nie takiej znanej z kompozycji świątecznych, nie, nie, nie! :D Całość kojarzy mi się z drzewnymi, eleganckimi perfumami dla mężczyzn, ale takimi z wyższej półki. :) Moc świecy jest idealna, bardzo dobrze wyczuwalna przy otwartym oknie, nie przytłacza :)

Flower Garden Love my candle 


Ten słoiczek już jest o wiele mniejszy, ale nadal uroczy. Tutaj dodatkowo mamy przywieszkę z piórkiem, oraz szklany słoiczek bez matowego wykończenia. Zapach jest zupełnie inny od poprzednika- to prawdziwa eksplozja świeżego kwiecia. Wyobraźcie sobie spacer po ogrodzie pełnym kolorowych pąków.. Tak, to jest TEN zapach :) Dla kogoś, kto nie lubi stricte botanicznych, kwiatowych aromatów to nie jest najlepsza propozycja. Mnie się podoba, co jest nie lada niespodzianką :D Również i w tym przypadku mamy wosk sojowy oraz drewniany knot, świeca bezproblemowa przy paleniu.
Słowem podsumowania, świece bardzo przypadły mi do gustu, są jednymi z najpiękniejszych, jakie miałam :) Liczę, że marka stopniowo będzie wprowadzał nowe kompozycje do swojej oferty, aż jestem ich ciekawa :D


Ściskam, 
Martyna :) 

45 komentarzy:

  1. Graficznie prezentują się pięknie, a same zapachy też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepięknie, kupiłabym nawet dla samej dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się pięknie ten zapach, nie nie mamy dość, poproszę nawet więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam świece zapachowe! Bardzo lubie pisać i czytać o zapachu :) Design tych świec robi wrażenie, idealna dekoracja wystroju wnętrza mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentacja zacna, opakowanie eleganckie i zapach który wpada w moje gusta :) Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizualnie pięknie się prezentują, a z zapachów, zdecydowanie drugi mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie się prezentuje :D Sam zapach świecy z pewnością też jest piękny :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka świeca to bardzo ładna dekoracja, na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te świece prezentują się tak pięknie, że żal je palić. Są cudne i będą piekną ozdobą każdego wnętrza. Co do zapachu chciałabym oba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo, wygląd bardzo ładny, elegancki i prosty :) Nie miałam ich nigdy, ale może kiedyyyś

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląd mega świetny:) elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio szukam świecy antykomarowej i koniecznie musi być sojowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeże kwiecie chętnie bym poznała, oczywiście, że nie mamy dosyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już sie nei mogę doczekać nowości z YC. Ostatnio byłam na stoisku i Pani powiedziała że nic nowego nie ma.
    Ta świeczka wygląda bardzo ciekawie, chętnie zapoznam się z jej zapachem

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie poznała bym zapach tej świecy, mam wrażenie że przypadła by mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. Myśle że obie wersje by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż nie wiem, który zapach mógłby bardziej mi się podobać :D Chyba jednak Wood House ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prezentują się świetnie! Iii pierwszy zapach mnie zainteresował bo kwiaty to mnie jednak nie przekonują ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Osłonki świeczek prezentują się zacnie, a ta pierwsza faktycznie kojarzy się z klimatem boho. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny design ale i zapach widzę, ze mogłby się wpisac w moje gusta, lubie drzewne nuty

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach nie do końca "mój" ale świeczka wygląda tak pięknie, że kupiłabym dla samej dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pasowałaby mi do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świeczki wyglądają po prostu pięknie, opakowania są zachwycające, zapachy też wydają się ciekawe :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne! Obie chętnie bym przygarnęła! Kocham świeczki. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh so cute candle the design looks really pretty
    Great review
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzień dobry jak się masz? Jestem Brazylijczykiem z Rio de Janeiro i szukam nowych obserwujących na mojego bloga. Z przyjemnością podążę za tobą. Nowi przyjaciele są również mile widziani, bez względu na odległość.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie się prezentują;D I zapachy w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, rzeczywiście wygląd przykuwa uwagę.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry, jak się masz? Jestem Brazylijczykiem z Rio de Janeiro i szukam nowych obserwujących na mojego bloga. Z przyjemnością podążę za tobą. Nowi przyjaciele są również mile widziani, bez względu na odległość.

    https://viagenspelobrasilerio.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Prezentuje sie abrdzo pieknie musze przyznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezentuje się świetnie. Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. haha! Faktycznie masz hopla na punkcie świeczek! Ale we wnętrzu mają one swój urok i te zapachy! Też je lubię:) Ta akurat ma swój uroczy słoiczek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Są prześliczne! Jeśli do tego jeszcze tak pięknie pachną, to chyba muszę się w nie zaopatrzyć... :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger