czwartek, 30 lipca 2020

76. Owocowe boom... W owocowym gaju Nidore


Witajcie Kochani! :)

Jak Wasze samopoczucia? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku :) Powiem Wam, że trudno mi sobie uzmysłowić fakt, że dzisiaj mamy ostatni dzień lipca... Wow! Czas leci tak szybko!
Tak przy piątku zaserwuję Wam kolejną recenzję o polskiej marce świec sojowych, także zapraszam zainteresowanych :)

W owocowym gaju Nidore


Tak jak wspomniałam we wstępie, świeca, którą widzicie powyżej, wykonana jest z ekologicznego wosku sojowego, ale uwaga- tutaj nowość.. Z domieszką wosku rzepakowego :) Na wierzchu świecy znajduje się piękny susz z polnych ziół/kwiatów, bardzo efektownie to wygląda. Prosty design słoiczka jest dla mnie zaletą i myślę, że fani minimalizmu również to docenią. Co do zapachu to jest Kochani aromatyczna, soczysta bomba! Od praktycznie pierwszych chwil po odpaleniu knota czuć soczystość owocu pomarańczy z domieszką nut ziołowo/herbacianych, cudo! Może i trudno sobie wyobrazić takie połączenie aromatów, ale uwierzcie, że mega wszystko do siebie pasuje, dając w rezultacie iście letnią kompozycję. Co do względów technicznych nie mam zastrzeżeń, świeca pięknie, równo się pali, nie musiałam podcinać knota, nie sypały się żadne paproszki :) Tym razem trafiłam na świecę o mega mocy zapachu, czego chcieć więcej? :D Polecam!


Ściskam, 
Martyna :) 

39 komentarzy:

  1. Musi pięknie pachnieć uwielbiam pomarańcze jako Owoc, ale też w kosmetykach i jako zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym mojej mamie bo zawsze się żali że świeczki nie pachną

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że coraz większy wybór jest świec sojowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem zachwycam się zdjęciami u Ciebie :) Masz rację, ja też nie mogę uwierzyć, że już ostatni dzień lipca! Niech sierpień będzie dla nas dobry. Wosk rzepakowy, brzmi ciekawie :) Cieszę się, że producenci skłaniają się ku ekologicznym rozwiązaniom.
    Ściskam także!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie świece z mocnym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka świeca umili letni wieczór i doda mu romantyzmu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że też bym ją bardzo polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też trudno uwierzyć, że to już ostatni dzień lipca dzisiaj :D

    Świeca z pewnością pachnie zacnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś zdecydowanie dla mnie i myślę, że zapach trafiłby do mnie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej już czuję jej cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być piękny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawi mnie te zapach.. wydaje się być super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie to idealny wybór na lato pod względem zapachowym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie się zapowiada, chętnie przetestuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj za szybko ten czas leci, jeszcze tylko połowa wakacji. Wydaje się piękny zapach :). Buziaki Martynko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie soczyste zapachy są idealne na lato.. to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CZyli taka całkiem fajna na teraz świeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam zapachowe świece :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej marki świec nie znam, ale herbaciano-ziołowe nuty przemawiają do mnie, lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mam pojecia kiedy minął ten lipiec. Troche mi smuto bo lipiec to mój ulubiony miesiąc. Uwielbiam zapachy z pomarańczą :) Z pewnością to jest zapach dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie wszystko dobrze. ;) Też trudno mi uwierzyć, że mamy już sierpień. :D Czas gna jak szalony. :D Super, że trafiłaś na świecę, której moc zapachu Ci odpowiada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak soczysta bomba to muszę ją mieć, uwielbiam takie zapachy! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam cytrusowe zapachy, więc kusi mnie ta świeca, kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach pomarańczy... super opcja na lato!
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie,potrafie sobie wyobrazić ten zapach pomarańczy u oszcy sie w letni wieczor. Produkt zdecydowanie do zapamietania tym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie kompozycje zapachowe nigdy mi się nie znudzą! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niedługo jesień będę musiała o tym pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmmmm musiałabym powąchać bo mnie zaciekawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach wydaje sie intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger