piątek, 7 sierpnia 2020

77. Słodycz prosto z pasieki... Milk & Honey Ala w lesie


Witajcie Kochani! :)


Ależ my lecimy z tymi recenzjami :D Powiem Wam, że mimo upałów poznawanie nowych marek tak mnie cieszy, że nie mogę przestać palić co raz to nowych świeczek :) Dzisiaj mam dla Was przygotowaną opinię o świecy marki już Wam znanej :) Przeczytajcie do końca, ponieważ będę miała dla Was mały rabacik na zakupy...


Milk & Honey Ala w lesie


Lubicie smak i zapach miodu? Ja uwielbiam. Ten charakterystyczny smak, efekt drapania w gardle.. Nie ma nic lepszego od tego płynnego złota :) Nie zdziwi Was teraz pewnie kwestia dotycząca zapachu dzisiaj recenzowanej kompozycji :D Mleko i miód- to nie może się nie udać! No i udało się :D Zapach jest słodki, ale wbrew pozorom nie do bólu zębów, albowiem w moim odczuciu nie jest to aromat stricte "jedzeniowy", a skręca znacznie w stronę kosmetyczną. Kojarzycie zapach soli do kąpieli o takim wariancie? Albo jakiegoś masła/balsamu do ciała? Tak, to właśnie jest taka kompozycja- słodka, ale stonowana, bardzo relaksująca, idealnie będzie współgrać z długimi, chłodnymi, jesiennymi już wieczorami. Świeca jest minimalistyczna, posiada dwa knoty, co zapewnia równomierne, bezproblemowe spalanie, no i oczywiście wosk jest sojowy, czyli zdrowy dla nas i otoczenia :) W tym momencie mam dla Was prezent od Pani Ali- właścicielki i wykonawczyni świec, z kodem zapachempisane macie 10% zniżki na zakupy na stronie echo natury.com.pl.
Kod jest aktywny do 14 sierpnia, także zapraszam na zakupy! :) 


Ściskam, 
Martyna :) 


44 komentarze:

  1. Kolejna sympatyczna propozycja na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojaaa! zamarzył mi się teraz na jesień <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam zapach miodu, więc jak najbardziej propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post and lovely photos! Thank you very much )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooh I love the smell of honey! It's one of my favourite scents, so I think I would really enjoy these xo

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham miodek :) Myślę, że to świeczka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zapachy :) I to proste, minimalistyczne opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie, a po tej recenzji chyba się na nią skuszę ;)

    Zapraszam na konkurs: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam miód do jedzenia jak i w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo intrygująco pachnie ta świeca. Chociaż ja ostatnio gustuje tylko w atykomarowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam miód, więc i ta świeca na pewno by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię słodzić kawę miodem, ale ogólnie za samym zapachem miodu nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świece! Mam ich w pokoju całe mnóstwo! :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Mleko i miód to nie moje zapachy, nie lubię i nie sięgam po takie w żadnej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten rabacik,dzięki ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahhhh miodki... mam słabość do tych słoiczków. Nietypowe mam zamiłowanie bo... lubię kupować, kolekcjonuję ;) jadam mało ale na hasło miód to juz jestem zainteresowana:) świeczka przydałaby sie w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miód wolę do herbaty, a z zapachów raczej te owocowe. Ale tak ładnie opisałaś tą świeczkę, że mnie kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach mnie zainteresował :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. O ile smak miodu mi nie przeszkadza, tak za zapachem nie przepadam ;) W sumie ze smakiem też różnie bywa - nie każdy miód mi podchodzi ;)
    Mleko i Miód to takie już chyba "klasyczne" połączenie - osobiście nei jestem fanką, ale mogłabym z ciekawości przetestować np. wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie ma nic lepszego niż to złote, płynne cudo, a świeczka o tym zapachu już sama w sobie kusi. Myślę, że faktycznie jest idealna na jesień (której się nie mogę doczekać, kocham tę porę roku!)
    Dziękuję za polecenie, uwielbiam Twoje recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię kosmetyki w wersji mleko i miód, więc możliwe, że i świeca przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo chętnie bym powąchała tego gagatka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O ile połączenie miodu i mleka lubię w kosmetykach tak w świecach już nie do końca. Ale kto wie, może tutaj byłoby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem fanką miodu, za to mój Tato go uwielbia. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miód lubię jeść, ale chyba zapach nie do końca dla mnie ;) musiałabym powąchać świecę na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zapach myśle,ze bardziej sprawdziłby sie u mnie w porze zimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię zapach miodku :D Połączenie idealne dla mnie, dzięki za kod <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Brzmi ciekawie. Idealna dla mnie, bo w końcu jestem Ala. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach miodu. Ta świeca musi znaleźć się w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię też świece do aromaterapii. Muszę zastosować ten miodowy aromat do mojego pokoju. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapach i smak miodu kojarzy mi się głównie z jesienią i zimą, myślę że świetnie komponuje się z tymi porami roku ;) Dodawany do herbaty, ciastek i ciast. :) Mleko zaś lubię cały rok. Połączenie mleka i miodu brzmi interesująco, relaksująco i ciepło :)
    Cudowna recenzja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger