niedziela, 20 września 2020

88. Relaks płynący z natury... Zielona herbata PixiArt


Witajcie Kochani! :)


Piękną, słoneczną niedzielą zapraszam Was na kolejną recenzję świecy od polskiej marki, która dopiero raczkuje :) Zainteresowanych serdecznie zapraszam dalej! Przh okazji życzę Wam wszystkim pięknego tygodnia!


Zielona herbata PixiArt


Lubicie zapach zielonej herbaty? Taki czysty, solo- bez żadnych zbędnych dodatków? :) Jeśli tak, ta sojowa świeczucha na pewno Wam się spodoba! Słoiczek, który posiadam jest miniaturą dla wypróbowania zapachu, co jest fajną opcją moim zdaniem przed decyzją o zakupie pełnowymiarowego produktu. Świeca wykonana jest ręcznie z wosku sojowego, stworzona jest dla Waszego relaksu, posiada jeden, bawełniany knot. Marka ma spory wybór zapachów, myślę, że każdy coś dla siebie znajdzie :D Zieloną herbatę polecam tym, którzy lubią naturalne, świeże, herbaciane, zielone klimaty. Moc zapachu, biorąc pod uwagę, że to maluszek, jest dobra. No to jak Kochani, pokusicie się o relask przy aromatycznej zielonej herbacie? ;) 



Ściskam, 

Martyna :) 

18 komentarzy:

  1. Raczej wolę inne zapachy, choć zapach zielonej herbaty też może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oł yess, uwielbiam zieloną herbatę taką zwykłą bez cukru, więc zapach dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam herbatę, może być ciekawy zapach :). Miłego dnia Martynko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zieloną herbatkę mam nawet w formie perfum, więc chętnie bym poniuchała tę świeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zapachy, chętnie bym wypróbowała.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach zielonej herbaty działa na mnie w sposób niezwykle pobudzający, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i zielona herbatę i jej zapach, więc świeca idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewna, że ten zapach by mi się spodobał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zieloną herbatę wiec to zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona woda toaletowa to właśnie taka o zapachu zielonej herbaty. :) Zdecydowanie ta świeczka musi kiedyś do mnie trafić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach zielonej herbatki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat teraz zaczyna się herbaciany sezon, więc świeczka idealnie się w ten trend wpisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię, no i na jesień ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że by mi się spodobał, ale pewnie dla siebie bym wybrała coś bardziej słodko jedzeniowego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam aromat zielonej herbaty! <3
    Nie tylko w świecach, ale i perfumach no i do picia oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger