piątek, 25 września 2020

90. Kobiecość zaklęta w słoju... The Bay, Lust Dobry Wosk


Witajcie Kochani! :)


Dzisiaj lecimy z kolejnymi świeczuchami, jak się domyśliliście po tytule posta, będą to zapachy skierowane głównie do kobiet, ale kto wie, może Panowie też takie kompozycje lubią? :)


Lust Dobry Wosk 


Prosty słoiczek, ale efektowna etykieta sprawiła, że świece są niezwykle fotogeniczne :) Marka jest naszą polską, świece są wytwarzane z wosku sojowego, wyposażone są w dwa bawełniane knoty, co jest genialną sprawą- mamy zapewnione bezproblemowe spalanie wosku. Kompozycja Lust kryje w sobie nuty wanilii, yang-yang oraz drzewa sandałowego. W praktyce odbieram ten zapach jako kwiatowy, lekko kremowy, delikatnie słodki i bardzo kobiecy :) Trochę mi pachnie jak luksusowe masło do ciała.. :D To przez tę kremowość chyba. Myślę, że aromat ten przypadnie do gustu większej części osób, ponieważ nie dusi, jest bardzo przyjemny w odbiorze. 


The Bay Dobry Wosk 


Druga propozycja, o pudrowo różowej etykiecie, jest już znacznie bardziej wyrazista. Mamy tutaj nuty geranium, yang-yang, róży oraz cedru. Czuję tutaj głównie nuty róży, także jeśli nie przepadacie za różanymi kompozycjami- odradzam ;) Czy czuję tutaj pozostałe nuty? Gdzieś przewija mi się yang-yang, ponownie czuję tutaj kremowe nuty. Całość jest zdecydowanie bardziej świeża przez kwiatowe nuty róży od poprzednika, coś pięknego dla fanów pięknego, czerwonego kwiecia. :) Świeca, podobnie jak poprzednia, posiada dwa knoty oraz wosk sojowy. 

Podsumowując- lubicie delikatne, kwiatowo-kremowo-słodkie klimaty? Lust poleca się dla Was! :) Lubicie różę? The Bay to idealny wybór dla Was. Świece są odpowiednie dla wegan, pięknie się wypalają, moc zapachu jest bardzo dobra :) Polecam serdecznie zapoznać się z ofertą marki, mają sporo nowości! :) 



Ściskam, 

Martyna :) 


20 komentarzy:

  1. Kwiatowe zapachy lubie zaś kremowe nie do końca ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba by mi przypadły do gustu oba zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz poluję na jakieś ciekawe jesienne zapachy :) masz jakieś ulubione, które mogłabyś polecić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kolejna, polska marka świec godna poznania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ale wygląda bosko i pewnie jeszcze lepiej pachnie <3

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach z opisu brzmi, jak idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują te świece. Oba zapachy chętnie przytulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce, ale wizualnie świece bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę że zapach zawiera lubiane przeze mnie nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zarówno kwiatowe i kremowe zapachy. A design tych świeczek jest cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy zapach :) Okres jesienno zimowy lubię najbardziej właśnie za to, że mogę palić każdego wieczoru otulające świece. Teraz w tle czuję mój ulubiony jesienny aromat Honey Glow marki Yankee Candle, uwielbiam tą świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zimą to tylko świece, woski itp :) Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś słodkiego teraz na jesien :D

    OdpowiedzUsuń
  15. to woń idealna na obecne słoty i chłody:0

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger