wtorek, 29 września 2020

91. Wspomnienie lata, czy upojenie zmysłów słodyczą... Wanilia & Truskawka & Malina, Francuska wanilia MieszaDuo


Witajcie Kochani! :)


Dzisiaj pragnę przedstawić Wam dwa zapachy, które totalnie skradły moje serce i palę je non stop.. :) I nie tylko ja.. :D Możecie się domyślić po tytule posta, że będzie ciekawie!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku :) Jak Wasze nastroje? Jesienna chandra nie dopada? :D Z tego, co piszecie w komentarzach, jesień raczej Wam służy, i dobrze! Oby do wiosny :)


Wanilia & Truskawka & Malina MieszaDuo


Wizualnie świece marki prezentują się klasycznie, czyli słoik z grubego, ciemnego szkła po brzegi wypełniony sojowym woskiem, świece robione są ręcznie, posiadają jeden, bawełniany knot :) Bardzo podoba mi się etykieta- brązowy papier uwielbiam, nie wiem w sumie dlaczego, ale ładnie to wygląda :D Zapach.. To eksplozja owoców lata! Truskawki, maliny, a to wszystko spina nutą słodkiej wanilii. Efekt? Mnie to po prostu pachnie najpyszniejszymi lodami o smaku owoców leśnych- kremowymi i baaardzo słodkimi :) Obłęd dla łasuchów, polecam z całego serca! 


Francuska Wanilia MieszaDuo 


Drugi wariant zapachowy to wanilia, nie byle jaka, bo francuska :) Kiedy wącham tę świeczkę, to uśmiecham się jak piękna Julia Roberts na zdjęciu :) Kocham słodkie zapachy, wanilię najbardziej lubię w jadalnym wydaniu, a tutaj takowe jest. Niesamowita słodycz i otulenie jednocześnie. Jeśli lubicie wanilię w takim "puchatym", słodkim wydaniu to coś dla Was, nie zawiedziecie się, zapewniam Was! :) 

Obie świece mają bardzo dobrą moc zapachu, pięknie się palą. Obie kompozycje spodobały się mężczyźnie, który świec nie lubi i nie pali, tutaj zrobił wyjątek. Myślę, że ten fakt mówi sam za siebie :) Polecam! 



Ściskam, 

Martyna :) 


19 komentarzy:

  1. Obie kuszą niesamowicie, po Twoim opisie mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubię truskawke w świecach za to maline uwielbiam . Ja jakoś dziwigam jesień ale najgorsze przed nami zima :( oby zleciało szybko i ciepło .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza bardziej do mnie przemawia :D ten zapach musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne połączenie zapachów:) mój nos mówi TAK:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemawiają do mnie obydwa zapachy :) A jesień kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te owocowe lody brzmią super, chętnie bym po nią sięgnęła. Przydałby mi się taki poprawiacz humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza zdecydowanie bardziej dla mnie, aż chciałoby się ją zapalić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zapachy. :) Obydwa są totalnie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wanilię chyba w każdym połączeniu :) Obie świece z przyjemnością bym wypaliła w moim domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie ciekawe, ale jednak zapach lodów chyba bardziej by mnie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię słodkich nut zapachowych, więc chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jeśli wanilia jest w zapachu to już wiem, że to nie zapach dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba zapachy wydają mi się świetne. Idealne na jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wanilia i truskawka to coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany jak przeczytałam tytuł tego posta to aż poczułam lato. Obie świece chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger