sobota, 21 listopada 2020

111. Różności,czyki poznajemy nowe... What Makes you happy, Świeca sojowa, Candlelight, Druty przy kawie, Macrame and Wool, Forest Witch, Mr & Mrs Candle, Aromella


Witajcie Kochani! :)


Przygotujcie się na długaśny post, przyda się kawa/herbata/coś innego i przekąska :D Gotowi? :)


No. 1 Aromella


Zaczynamy od zapachów z gatunku tych świeżych. Powyższa propozycja, ponownie nie mam pojęcia, jak się nazywa, jest idealnym wyborem dla osób, które lubują się w klimatach cytrusowych z domieszką nut sosnowych, czyli iglaczków ;) Właśnie to wyczuwam w tej kompozycji- prym wiodą owoce cytrusowe, a je podbija wyraźna nuta sosny. Nie wiem, być może to tylko ja tak odbieram ten zapach :D Bardzo przyjemny, fajny na okres przedświąteczny :) Świeca wykonana jest z wosku sojowego posiada jeden knot, ładnie się pali, a aromat jest super wyczuwalny w pokoju.


No. 1 Candlelight


Ten uroczy maluszek skrywa w sobie kompozycję no name, szkoda, że nie wiadomo, co to za zapach :( Na zdjęciu tego nie uchwyciłam, ale wosk tej świecy jest prześliczny- ozdobiony na wierzchu, ma fioletowy kolorek :) Sam zapach, hmm, no zagadka. Ja tutaj wyczuwam coś na kształt kawy, ale nie takiej słodkiej z mlekiem czy śmietanką, tylko to taka mała czarna :D Momentami wychwytuję nuty palonych ziaren kawy, co bardzo mi odpowiada :) Świeczucha jest wykonana z wosku sojowego (tak jak wszystkie przedstawione w tym poście, ażeby nie powtarzać), ma jeden knot, fajnie się wypala, zapach jest dobrze wyczuwalny. 


Na długie wieczory Mr & Mrs Candle 


Powoli wchodzimy w klimaty stricte zimowe, aromatyczne :) Powyższy słoik skrywa w sobie klasyczne, bardzo udane połączenie soczystej, energetycznej pomarańczy z korzenną nutą rozgrzewającego cynamonu. Ten cynamon nie jest w żaden sposób męczący, obie nuty pięknie się uzupełniają, tworząc finalnie kompozycję faktycznie idealną na długie wieczory :) Świeca ma jeden knot, pod względami technicznymi nie sprawia problemów. 

Sernik babci What Makes you happy 


Lubicie sernik? Ja kocham, to mój król wśród wszystkich ciast :) Świeca, która pachnie tym wypiekiem nie mogła pozostać dla mnie obojętna :D Jak pachnie? Słodkim twarogiem i dobrze upieczonym ciastem, czyli dokładnie jak sernik :D Aż byłam zdziwiona, że świeca tak dobrze oddaje aromat tego ciasta. Aż ślinka cieknie! :D Fanom serników serdecznie polecam! :) Świeca ma jeden knot, wypala się bardzo dobrze i czuć ją w całym pomieszczeniu :) 


Słodki piernik Forest Witch


No i przyszedł czas na coś świątecznego, czyli klasyczny aromat pierniczków! :D Ja bez nich nie wyobrażam sobie świąt, kocham ich smak i zapach, a ta świeca idealnie oddaje ich aromat :) Słodki, korzenny, aromatyczny, po prostu świąteczny i bardzo nastrojowy- tak bym opisała w kilku słowach kompozycję. Świeczucha wyposażona jest w jeden knot, pali się bez zastrzeżeń, jest cudnie wyczuwalna w pomieszczeniu, mimo drobnego rozmiaru słoiczka :) 


Ciasto dyniowe Domowe ciepło


Kolejna apetyczna propozycja dla fanów słodziutkich, jadalnych zapachów :) Tego sezonu pokochałam zapachy z dynią w roli głównej, ta świeca pachnie przepysznym ciachem z dynią właśnie. Jest cukier, dużo cukru, są przyprawy, jest kremowa, słodka dynia, no coś pięknego! Zapach cudownie roznosi się po pokoju, świeca pięknie się pali i uroczo wygląda :) 


Świeca sojowa Delikatna magnolia


Zmieniamy klimat na moment :) Tym razem świeca, która moim zdaniem przypadnie do gustu absolutnie każdemu. Dlaczego? Kwiatowy, ale jakże śliczny i zupełnie nie duszący zapach magnolii będzie idealną propozycją nawet na prezent w ciemno :) Świeży, ale lekko słodki, żadnych nut pudrowych czy mydlanych... Cudo, cudo! Jak nie przepadam za kwiatowymi kompozycjami, tak ta skradła absolutnie moje serce :) 

Dyniowa tarta Druty przy kawie


I ponownie dynia, a właściwie tarta dyniowa :D Podobnie jak w przypadku poprzedniej świecy o tym zapachu mamy do czynienia ze słodką kompozycją kremowego, dobrze wypieczonego, słodkiego ciasta :) Mamy tutaj również delikatne przyprawy, pięknie dopełniające tę kompozycję :) 


Kawa & Czekolada Macrame and Wool


Teraz coś dla kawoszy :D Lubicie kawę? Pomyślcie tylko, jaki efekt da połączenie jej zapachu z aromatem czekolady- nie lada gratka! :) Ten maluszek, mimo rozmiaru, pachnie bardzo intensywnie, ładnie się wypala, posiada jeden knot z bawełny. 


Pomarańcza & Cynamon Macrame and wool


No i klasyka na sam koniec- pomarańcza z cynamonem. Nie będę się rozpisywała na temat tej kompozycji, ponieważ jest ona bardzo udana i pachnie dokładnie tak, jak się nazywa. Cudowny balans między cytrusem, a przyprawą nie spowoduje bólu głowy i nie zamęczy nikogo, a będzie wiernym towarzyszem przedświątecznych dni. 


Ściskam, 
Martyna :) 










23 komentarze:

  1. Jeny ile cudownych zapachów. Wszystkie bym z chęcia wypróbowała :D Kawowa i sernik to chyba moi faworyci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcza i cynamon! Ta na pewno by mi się najbardziej spodobała! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty potrafisz zawsze mnie zaciekawić nowym dotąd mi nieznanym zapachem w świecach, a te to już - bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najchętniej połączyłabym teraz kawę z piernikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ile pachnących świec. Wszystkie kuszące, najbardziej jednak ten babciny sernik :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż czuję zapach tych świec :)
    Ostatnia to coś dla mnie bo kocham połączenie pomarańczy i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle cudownych zapachów! :D Zdecydowałabym się na Kawa & Czekolada, bo właściwie jeszcze takiego zapachu nie miałam w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadł mi do gustu ten pierniczkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta o zapachu sernika mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa zapachy mnie bardzo zaintrygowały - cynamon z pomarańczą oraz magnolia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku muszę sobie takie sprawić :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ile cudowności. Dwie ostatnie mnie urzekły swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pięknych zapachów. ;) Do mnie przemawia kawowy, magnoliowy, piernikowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy zapach najbardziej mnie zainteresował :) jednak pomarańcza i cynamon też brzmi fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja Cię- te zapacy wręcz kuszą - są takie świąteczne w większośći. Poza tym ta o zapachu sernika- aż sobie nie wyobrażam jak ona bajecznie musi pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  16. W grudniu długich wieczorów nie będzie... nochyba, że w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Sernik babci też chcę:D ale do jedzenia;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kawowa trafia w moje guściki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Można przepaść :) sernik, ciasto dyniowe,kawa z czekoladą... Istny raj :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger