środa, 16 grudnia 2020

116. Dobroci- różności... Zaświecone, Santeli, My own Forest, Wiedźma z rowerem, Zapach w słoiku


Witajcie Kochani! :)


Lecimy z kolejną garścią świec sojowych, postaram się nadrobić zaległości jeszcze przed świętami, spodziewajcie się zatem serii postów :) Mam nadzieję, że Was nie zanudzę :D

Chciałabym podziękować Wam za komentarze, które piszecie, za każde wyświetlenie bloga.. To niesamowite! Dziękuję raz jeszcze!


Silna babka Santeli, Kawa Zaświecone


Coś na rozgrzewkę, a co jest najlepszego? Kawa! :D Świeca Santeli o super nazwie skrywa w sobie aromat bardzo automatycznej kawy, takiej świeżo zaparzonej o poranku. Świeca wykonana jest z grubego, ciemnego szkła, wygląd jej jest minimalistyczny, co jest dobre :) Posiada jeden knot, ale pali się równomiernie, a zapach czuć w całym pokoju. Kawa od Zaświecone niczym nie ustępuje- to również przepyszna mała czarna ze świeżo zmielonych ziaren kawy. Tutaj słoiczek jest mniejszy, lżejszy, wykonany z przezroczystego szkła, ale podobnie posiada jeden knot i nie sprawia problemów technicznych. Słowem- dla kawoszy propozycje zdecydowanie do rozważenia :) 


Sweet Creature, Cynamon, Men's Power My own Forest 


Marka My own Forest zaserwowała mi świece ze skrajnie różnych kategorii- świeczunia cynamonowa pachnie oczywiście cynamonem (ma piękną, złotą etykietę, ogólnie bardzo świąteczny wygląd i kompozycja), Men's Power, który pachnie obłędnie- ciężko opisać mi zapach, kompozycja jest tak złożona, że to naprawdę trudne. Na pewno czuć paczulę w towarzystwie nut drzewa herbacianego, piżma wymienionego w składzie nie odnajduję. Kompozycja jest jedną z tych cięższych, faktycznie męskich :) Sweet Creature to mój faworyt absolutny- pachnie zarówno słodziutką, puchatą wanilią, r i również świeżym eukaliptusem, co daje niesamowity efekt, z którym się jeszcze w żadnej świecy nie spotkałam. Jeśli miałabym polecić tę jedną, poleciłabym właśnie Sweet Creature- głównie też dlatego, że to bezpieczny zapach, ponieważ niesamowita słodycz wanilii została przełamana eukaliptusem, co daje naprawdę genialny efekt. 


Piernik, Pieczone jabłko Wiedźma z rowerem


Te śliczne świece wytwarza osoba prywatna z pasji, wkłada w to mnóstwo serca, zresztą to widać :) Jedna ze świec pachnie pieczonym jabłuszkiem z delikatnym podbiciem cynamonu, druga natomiast słodkim pierniczkiem :) Świece są naprawdę urocze, pięknie się palą- no sami widzicie, mogłabym się nad ich wyglądem rozpływać godzinami :D Bardzo doceniam takie osoby :) 


Ciasto dyniowe, Pomarańcza i bergamotka Zapach w słoiku


Te dwa niepozorne słoiki skrywają w sobie kompozycje naprawdę warte uwagi- świeca o mniejszej pojemności pachnie przepysznym, słodkim i kremowym ciastem dyniowym, większa słodką pomarańczą z kropką orzeźwiającej bergamotki :) Mój faworyt to oczywiście ciacho, kocham słodkie :) Świece palą się bez problemu, zapachy ładnie czuć w pomieszczeniu. Obie wyposażone są w jeden knot. 



Ściskam, 

Martyna :) 


31 komentarzy:

  1. Takie dovroci to ja rozumiem, uwielbiam święcev♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Eukaliptus mnie zaintrygował. Mam dwa w doniczkach - gunnii i cytrynowy - uwielbiam ich zapach. Kto wie, może sprawię sobie jeszcze prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kawowa idealna dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale boskie świece! Ciężko wybrać najładniejszą i najciekawiej brzmiącą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idelane na święta! Te zapachy to must have świeczek w grudniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. A co Ty za głupoty wygadujesz, jakie zanudzić!!! Bardzo sobie cenię Twoje recenzje, widać, ze znasz się na rzeczy i prawdziwy z Ciebie pasjonat, co sprawia, że od razu chce się czytać Twoje wpisy (bo to zwyczajnie w świecie inspiruje) :) plus tak, jak napisałam Ci już wiele razy, Twoje zdjęcia to małe dzieła sztuki!
    A świeca o zapachu ciasta dyniowego to zdecydowanie coś dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa i pieczone jabłko omomom pachnieć muszą cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią poczułabym teraz zapach kawy w swoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem pod wrażeniem tego, ile nowych marek jest obecnie w handlu. Dzięki twojemu blogów i można się o nich dowiedzieć i szacun dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieczone Jabłko albo kawa chyba najbardziej przypadły mi do gustu :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ♡
    Jej, jakie cudeńka *.* Sama nie wiem, co bardziej mi się podoba. Jestem zachwycona wszystkimi propozycjami :) Chciałabym wypróbować wszystkie :D Bardzo inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kuszące, ale chyba najbardziej chciałabym tą kawową. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko, już sobie wyobrażam te zapachy! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię zapachu kawy ani cynamonu, te zapachy nie porywają mnie aż tak. Ale skusiłabym się na świece z piernika i pieczonym jabłkiem :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  15. Cynamon, pieczone jabłko, pomarańcza i bergamotka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tych świec od Wiedźma na rowerze:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach kawy najbardziej do mnie przemawia. Chociaż cynamonek też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne mają nazwy :) oczywiście najbardziej ciekawi mnie wersja kawowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kawę poproszę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mmmm zapachy takie świąteczne, zimowe, niesamowicie klimatyczne ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. These products look so beautiful and I like your photos. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/elemis-gentle-rose-exfoliator.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Chodzą za mną ostatnio jakieś nowe, sojowe świeczki, ale na nic nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapachy idealne na święta! Cudo:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mogę do ciebie wchodzić, bo uwielbiam zapachy <3 Od razu mam na nie ochotę haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie Ty takie cudeńka wynajdujesz. Dwie sotanie z nich kuszą mnie w szcezgólny sposób. Świeca o zapachu piernika - śwąteczne marzenie xx

    Zdrowych, rodzinnych oraz spokojnych Świąt pełnych nieziemskich zapachów świec xx

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger